/10
★★★★★
op 7140 beoordelingen
★★★★★
op 7140 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Geen problemen met de producten, maar de levering blijft een probleem. Een telefoontje aan het begin van de dag zou beter zijn dan één voor het huis, vooral omdat een enkel pakket, vaak erg zwaar, niet altijd door een buurman in ontvangst kan worden genomen. Bovendien zijn deze zware pakketten vaak in tweeën gesplitst of met een verpakking die door een moeilijke behandeling is beschadigd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/11/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over het product, alleen de verpakking van het pakket is gemiddeld!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/11/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik kreeg geen melding van de afgifte, ik moest met smartlifetime onderzoeken of het pakket bij mij was afgeleverd. Ik werd niet op de hoogte gebracht van de levering, ik moest op onderzoek bij smartlifetime.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/10/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Site en levering zijn goed, maar twee bestellingen waarbij ik om plastic luiers vraag en ik krijg non-woven
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/10/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Late aankomst van Cimmande
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/09/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
GOEDE SITE LEVERTIJD IETS TE LANG DANK U
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Langzamere levering in de provincies
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/08/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
En de verpakking was te groot. U had de dozen met de luiers in een grotere doos gedaan. Je kan beter de luiers in een doos doen die past.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik zou zeggen dat u het werk goed doet, maar dat de portokosten naar mijn mening te hoog en ongerechtvaardigd zijn (ik ken het aandeel dat aan colissimo wordt toegeschreven niet??).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/08/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje traag van België naar België .....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Probleem met de levering. De bezorger deed zonder te kloppen een bericht in de brievenbus terwijl ik thuis was. Dat vond ik niet leuk omdat ik op de website had gecontroleerd dat de levering bezig was en ik zat te wachten. Ik moest dus afspraken maken voor de volgende dag.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/07/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levertijd is erg lang (2 weken), maar de klantenservice is zeer responsief en vriendelijk.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/07/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lange levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/06/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Bevredigend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De levering was te lang of traag ik wachtte 4 dagen terwijl het in Parijs 24 uur is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lang wachten op mijn winkelwagen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/02/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goede site maar mijn laatste bestelling miste enkele items die ik gemeld heb maar tot op heden geen reactie ik denk dat ik niet meer bij deze site zou bestellen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/03/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij stellen vast dat uw bestelling is geplaatst op 5/03/2017 om 18:50 uur. Uw pakket werd de volgende dag verzonden en geleverd op 8/03/17. De termijnen werden dus gerespecteerd.
Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05347004981504&locale=nl_BE&Tracking=Track We kunnen ook geen spoor van uw e-mail vinden. Ik moet u vragen of deze bestelling niet dezelfde is als een andere, geplaatst op een andere site. Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Het Senup team.
Hier is de tracking van uw pakket: https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05347004981504&locale=nl_BE&Tracking=Track We kunnen ook geen spoor van uw e-mail vinden. Ik moet u vragen of deze bestelling niet dezelfde is als een andere, geplaatst op een andere site. Alvast bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Het Senup team.
3/5
★★★☆☆
Sinds enkele maanden zijn de producten just-in-time, geen voorraad meer, wat de voorbereidingstijd verlengt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/03/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De e-mail waarin stond dat het pakket was aangekomen, vermeldde niet dat slechts de helft ervan bij Carrefour Hoeilaart was aangekomen. Ik moest er dus twee keer heen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/02/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site is goed, het probleem komt van de levering: de bezorger weigerde de 4 verdiepingen op te gaan, waarom een levering thuis voorstellen als het nodig is om het pakket te gaan zoeken?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/02/2017
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
U verkoopt artikelen die u niet in voorraad heeft, waardoor de levering aanzienlijk is vertraagd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/01/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik kreeg twee keer dezelfde referentie voor het papieren blad, hoewel ik de twee verschillende aangeboden modellen wilde uitproberen, zodat ik later eventueel meer van het gekozen model kon bestellen. Jammer!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/01/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik bestelde een laptop op de site, hij was inderdaad niet op voorraad, ik was erg teleurgesteld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Product voldoet aan mijn verwachtingen maar de vertraging is te groot
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/12/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik wil u bedanken voor de uitstekende service en de geweldige kwaliteit van uw producten. Ik ben erg blij met de service en de kwaliteit van de producten.
de levering is gedaan door kiala (ups acces point) het is noodzakelijk om tekstueel het relaispunt (CARREFOUR PORTET SUR GARONNE N° van Relay Kiala: 18642 blvard of EUROPE 31120 PORTET SUR GARONNE), en ondanks dat de levering is gedaan in een ander punt, of de ontvangst was meer dan misselijkmakend (TABAC LOTO PMU N° van Relay Kiala: 02886 73, D ANDORRE 31120 PINSAGUEL) de persoon viel mij duidelijk aan ten overstaan van de klanten omdat ik een dag na de aankomst van het pakket kwam, dat de grote pakketten (70 cmx 40cm) het niet leuk vinden en dat ik niet snel genoeg was geweest om mijn pakket te komen halen.
voor het beheer van de voorraad, nadat de bestelling is uitgevoerd en men aan het eind van een week verneemt dat de producten niet beschikbaar zijn, status van de bestelling vaag, gebrek aan informatie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/11/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mijnheer Bordes, De levering gebeurt naar keuze met Colissimo, GLS, DPD of UPS Access Point (Kiala). Wanneer u kiest voor levering met UPS AP, wordt een kaart geopend en worden alle relaispunten in de buurt van uw adres weergegeven. U hoeft er slechts één te kiezen en op "Selecteren" te klikken. Het relaispunt wordt dan automatisch opgeslagen als bestemmingsadres. U hebt deze stap overgeslagen en in "aanvullende informatie" een relaispunt ingevoerd dat geen deel meer uitmaakt van het UPS - Kiala netwerk. Op 2/12 hebben wij u een e-mail gestuurd om u te informeren over de onbeschikbaarheid van het relaispunt. Wij hebben het dichtstbijzijnde relaispunt bij u thuis geselecteerd. Wat de levertijd betreft, zijn wij inderdaad geconfronteerd met een langere levertijd dan gebruikelijk. Wij hebben Abena gevraagd ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Ook hebben wij de voorraad Abena Formula 2 vergroot vanwege de toegenomen vraag. Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Het Senup.com team
3/5
★★★☆☆
Goed maar mist informatie over exacte leveringsdatum
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/11/2016
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/10/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, We hebben inderdaad een vertraging ervaren in de herbevoorrading van dit product. We hebben dit probleem gemeld aan Wait. We zullen soortgelijke problemen in de toekomst vermijden. Dit product is momenteel op voorraad. Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het veroorzaakte ongemak. Hoogachtend, Frédéric Demesmaeker, Het Smartlifetime.com team
3/5
★★★☆☆
Het zou nodig zijn om in te grijpen bij de twee vervoerders DPD en GLS. De bezorgers doen niets, ze willen het pakje niet tot bij u brengen onder het voorwendsel dat uw buurt niet veilig is " ze hebben bevel gekregen om niet naar boven te gaan" en ik vraag me af of ik nog wel een bestelling bij u ga plaatsen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw, Wij streven ernaar een ruime keuze aan vervoerders aan te bieden om onze klanten tevreden te stellen.
- DPD levert in 24 tot 48 uur in heel Frankrijk en biedt tot 2 leveringen aan huis.
- GLS levert ook in 24 tot 48 uur en levert het pakket af bij het dichtstbijzijnde relaispunt in geval van afwezigheid.
- Bij Kiala kunt u uw pakket rechtstreeks in het relaispunt van uw keuze ontvangen.
- Colissimo is ook beschikbaar. Wanneer er zich een probleem voordoet, zoals een wijk die niet op de kaart staat, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te brengen zodat wij deze informatie kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor van de vervoerder. Gelooft u alstublieft dat wij er alles aan doen om u tevreden te stellen! Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
- DPD levert in 24 tot 48 uur in heel Frankrijk en biedt tot 2 leveringen aan huis.
- GLS levert ook in 24 tot 48 uur en levert het pakket af bij het dichtstbijzijnde relaispunt in geval van afwezigheid.
- Bij Kiala kunt u uw pakket rechtstreeks in het relaispunt van uw keuze ontvangen.
- Colissimo is ook beschikbaar. Wanneer er zich een probleem voordoet, zoals een wijk die niet op de kaart staat, is het belangrijk om ons zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te brengen zodat wij deze informatie kunnen doorgeven aan het hoofdkantoor van de vervoerder. Gelooft u alstublieft dat wij er alles aan doen om u tevreden te stellen! Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Goede site, maar niet makkelijk te vinden. We hebben verschillende keren gezocht voordat we uw harnas vonden.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/10/2016
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Goed alleen een beetje duur en weinig promotie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/10/2016
Vertaalde beoordeling