/10
★★★★★
op 7140 beoordelingen
★★★★★
op 7140 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Ik kon niet bestellen op de website, moest een cheque uitschrijven
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/09/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het is gemiddeld omdat de postdienst niet reageert op de geformuleerde verzoeken en informatie...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, ik moet bekennen dat ik de strekking van uw bericht niet begrijp, want na controle zijn uw twee e-mails wel degelijk beantwoord. Een eerste e-mail werd u gestuurd op 18 september om 15.34 uur en een tweede op 20 september om 11.04 uur. Zou u kunnen controleren of het e-mailadres dat u op onze site heeft geregistreerd correct is? Zo ja, dan raden wij u aan om uw spamfolder te controleren. Een prettige dag verder. Het Senup-team.
3/5
★★★☆☆
Gewoon een probleem om de plaats van levering te kiezen via UPS. Geen verzoek om een locatie bij de bestelling. Moest een e-mail sturen om een leveringsplaats in de buurt van de gewenste locatie te krijgen. Voor de rest is alles in orde.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/10/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gehaald
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/10/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik had een probleem met de vervoerder, GLS, die het pakket zonder waarschuwing op een relaispunt afleverde en ik voeg eraan toe dat hij nooit bij mij thuis is geweest omdat ik er op de dag van levering was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik vond het jammer dat ik niet per e-mail op de hoogte werd gebracht wanneer een product ontbreekt. Bij mijn laatste bestelling van 13 augustus heb ik tevergeefs gewacht op de levering in mijn vakantieplaats. Uiteindelijk werd het 4 dagen na mijn vertrek geleverd, hoewel ik gevraagd had het bij mij thuis te laten bezorgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb een paar maanden geleden twee beoordelingen gegeven over de producten die ik bij Sen'up koop, en alleen de eerste (zeer flatteus) is gepubliceerd. De tweede, over de mindere kwaliteit van een van de betrokken producten, is nooit op uw site gepubliceerd.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het bedrag van mijn bestelling nr. 18080335 is tweemaal van mijn rekening afgeschreven. Als u mij niet kunt terugbetalen, stuur mij dan nogmaals wat er extra in rekening is gebracht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, na controle zien wij dat u inderdaad een dubbele betaling heeft gedaan die wij zojuist hebben teruggestort. Indien u twijfelt over de acceptatie van een betaling, nodig ik u uit om uw bestelgeschiedenis te raadplegen alvorens een tweede betaling te doen. Ik blijf tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
2/5
★★☆☆☆
Verkeerde levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 31/07/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verpakking niet voldoende afgeplakt, pakket gesloten door de vervoerder en toch open aangekomen! kan beter ......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/07/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo meneer Gilbert, mijn excuses voor dit ongemak.
Wij gebruiken kraftdozen met dubbele golven en een zeer efficiënte lijm voor grote pakketten om dit soort problemen te voorkomen. Bovendien beschermen we de producten in het pakket zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd raken.
Helaas moeten we toegeven dat de vervoerders niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan en dat sommige pakketten tijdens het vervoer open kunnen gaan. Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
Wij gebruiken kraftdozen met dubbele golven en een zeer efficiënte lijm voor grote pakketten om dit soort problemen te voorkomen. Bovendien beschermen we de producten in het pakket zo goed mogelijk, zodat ze niet beschadigd raken.
Helaas moeten we toegeven dat de vervoerders niet altijd even voorzichtig met de pakketten omgaan en dat sommige pakketten tijdens het vervoer open kunnen gaan. Gelukkig gebeurt dit zeer zelden. Ik blijf tot uw beschikking voor verdere informatie. Met vriendelijke groeten, Frédéric Demesmaeker, Het Senup team.
3/5
★★★☆☆
Correct
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/06/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Helemaal niet absorberend
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/05/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen geweldige koerier, het pakket werd afgeleverd bij een relaispunt ..... terwijl het pakket bij je thuis had moeten worden afgeleverd ... Ik weet niet zeker of het een goed idee is of niet ... vals, vals, vals ... niemand om u te informeren dat het pakket is afgegeven bij het relaispunt ... dus ik denk niet dat ik weer bij u zal bestellen ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/04/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Jammer dat de Nateen's niet gelamineerd zijn want ze zijn goed verpakt. Wat problemen met de levering ...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb 3 identieke onderlakens besteld. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Het derde exemplaar dat ik zonder verpakking ontving, verschilt van kleur en textuur. Gezien de kosten van het terugsturen heb ik het gehouden. Maar omdat dit laken niet schoon was, moest ik het tegelijk wassen met een van de twee die ik ontving en gebruikte. Het exemplaar in de verpakking bewoog niet, het andere bewoog: de 2 over elkaar liggende centrale delen bewogen op een andere manier.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/04/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De kleuren zijn niet oordeelkundig en vergemakkelijken het zoeken niet.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Zeer trage verzending
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Karton geleverd gedeeltelijk open, maar de hele bestelling was er.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Te lang.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/02/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Deze site is goed en mijn bestelling ook, behalve de levering die bij mij thuis zou moeten zijn, maar mijn moeder is 24 uur per dag thuis, zodat ik een week later bel en ze me vertellen dat ze mijn pakket in een afhaalpunt hebben!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2018
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het duurde 10 dagen om het pakket te bezorgen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo, helaas bent u niet de enige in dit geval.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
Inderdaad, de vervoerders hebben veel vertragingen opgelopen door de sneeuwval en het heeft hen meer dan een week gekost om deze vertragingen weer op te vangen. Hier is het antwoord van onze vervoerder: "Wij zijn hier in een geval van overmacht, niet in het geval van een operationele fout." Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Smartlifetime Customer Service.
3/5
★★★☆☆
Teleurgesteld in het product! Stukken plastic komen van de buitenkant van de bescherming als een slechte snede
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/01/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Geen orderbevestiging na betaling. Lange wachttijd zonder waarschuwing. Ik moest een e-mail sturen om nieuws te ontvangen....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een beetje lang om het te ontvangen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/01/2018
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik heb niets te zeggen over de site, maar over de levering, want ik kreeg geen e-mail of sms of iets anders om me te vertellen dat mijn levering was aangekomen op het relaispunt. Ik vroeg de site waar mijn bestelling was, en het was een week geleden geleverd, dus ik moest me haasten voordat het terugkwam bij de leverancier ......
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Ik bestel voor mijn moeder die heel oud is, de levering is snel maar bestellingen zijn niet altijd gemakkelijk te plaatsen en er is geen voordeel als je een vroegere klant bent.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2017
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik heb een artikel besteld dat niet op voorraad is, maar ik krijg geen melding op de website. Naast het wachten op de bestelling, brengen ze je niet eens per e-mail op de hoogte van het feit dat het niet op voorraad is. Als je dit soort artikelen bestelt, is het toch vrij dringend?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw Gros, Wanneer het product in voorraad is, wordt het in groen aangegeven in de productfiche "x producten in voorraad". Als het product niet op voorraad is, staat het in oranje (beter zichtbaar) "Out of stock - Shipment within 7 days max." Het is echter mogelijk dat deze periode van 7 dagen is overschreden door een voorraadtekort bij de fabrikant. Onze excuses voor dit uitzonderlijke ongemak. We proberen de leveringstermijn zo realistisch mogelijk te houden. We zijn overgegaan tot de terugbetaling van uw bestelling zoals gevraagd. Ter informatie, het product is weer beschikbaar en kan binnen 24 tot 48 uur geleverd worden: https://www.smartlifetime.com/id-light-maxi-carton-de-120-protections-anatomiques.html. We blijven tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie. Met vriendelijke groet, Frédéric van het Smartlifetime team.
2/5
★★☆☆☆
Vorige bestellingen ok.
Maar de laatste bestelling werd geleverd aan een Kiala punt ver van ons huis. Ik begrijp niet waarom. Heeft u een antwoord alstublieft?
Bedankt en gelukkig nieuwjaar 2018?
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Senup
Op
Hallo mevrouw Goujon, Er zijn inderdaad enkele veranderingen geweest bij KIALA, dat onlangs is overgenomen door UPS.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
Helaas is de Kiala-interface die vroeger de kaarten weergaf enkele weken niet meer beschikbaar. We werken actief aan een nieuwe interface met UPS relaispunten.
Om dit probleem te voorkomen verzoek ik u het gewenste relaispunt aan ons door te geven in het vakje "Aanvullende informatie betreffende deze bestelling:" Ik dank u bij voorbaat en verzoek u ons te verontschuldigen voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Frédéric Demesmaeker, Senup Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Verkeerde bestemming! en lichte verpakking
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/12/2017
Vertaalde beoordeling