/10
★★★★★
op 193 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 193 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3
/5
★★★☆☆
Klein probleem met de verkeerde accessoire die met de tablet werd verzonden, wat snel door de klantenservice werd opgelost. Niet zo positief over het vastzitten aan Android 12. Ik had elke robuuste Android-tablet met een helderder scherm kunnen kopen.
Loic R.
Op
na aankoop van 21/05/2024
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Te lang om uit te leggen!
Jean-françois G.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
De helderheid van het scherm maakt het onbruikbaar in het zonlicht.
Guy E.
Op
na aankoop van 23/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Hallo! We zijn een beetje verbaasd over uw opmerking. We hebben duizenden tablets op de markt, gebruikt door professionele zeilers in races zoals de Vendée Globe of de America's Cup en hebben nooit een klacht ontvangen. Of misschien is er een probleem met uw specifieke tablet, we hadden het probleem één keer. Maar open dan alstublieft een ondersteuningsverzoek en we zullen het oplossen.
3
/5
★★★☆☆
Late verwijdering, maar correcte communicatie
Jan S.
Op
na aankoop van 16/03/2024
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Nadat ik een robuuste tablet had besteld, stuurde ik verschillende verzoeken voor een levertijd. Pas een paar weken later kreeg ik antwoord, zozeer zelfs dat ik me afvroeg of het geen oplichterij was. Er is een ernstig gebrek aan communicatie, wat uiteindelijk schadelijk is voor je reputatie. Het is jammer, want de tablet lijkt van zeer goede kwaliteit te zijn. Ik zal het binnenkort testen bij mijn volgende levering. Bedankt voor uw aandacht.
Jean-pierre V.
Op
na aankoop van 04/11/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo,
Zoals we in ons antwoord van 17/11 hebben uitgelegd, zijn je 3 berichten van 4, 10 en 15/11 allemaal in de spam terechtgekomen. We waren op dat moment op een beurs en dus was het supportteam beperkt, dus we hebben u geantwoord zodra we deze spamberichten ontdekten. U kunt er zeker van zijn dat we hier geen invloed op hadden.
Zoals we in ons antwoord van 17/11 hebben uitgelegd, zijn je 3 berichten van 4, 10 en 15/11 allemaal in de spam terechtgekomen. We waren op dat moment op een beurs en dus was het supportteam beperkt, dus we hebben u geantwoord zodra we deze spamberichten ontdekten. U kunt er zeker van zijn dat we hier geen invloed op hadden.
2
/5
★★☆☆☆
Veel vertraging. Ik geef echter toe dat er informatie over de vertraging is verspreid en dat er rekening is gehouden met de beperkingen van mijn planning.
Xavier R.
Op
na aankoop van 17/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo, 2/5 is behoorlijk hard. We hebben ons uiterste best gedaan (en jij was er eerder dan andere klanten) om je de tablet op tijd voor je vertrek te bezorgen, en je zegt dat het product goed is, ik denk dat we beter verdiend hebben.
3
/5
★★★☆☆
De tablette ondersteuning is niet geschikt voor tablette 10pces, bug in het gebruik van météoconsult
Robin B.
Op
na aankoop van 03/04/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo,
Wat bedoel je met "slecht ontworpen"? Het is duidelijk niet expliciet ontworpen voor het tablet, het is een universele ondersteuning van Scanstrut.
Wat betreft de meteoconsult-applicatie, als er een bug is, is het misschien niet de tablet die de schuld krijgt. We installeren een Android die zo dicht mogelijk bij de door Google gepubliceerde versie ligt en het heeft een Google GMS-certificering. In elk geval ben ik verbaasd dat u ons een negatieve beoordeling geeft zonder zelfs maar contact op te nemen met ons ondersteuningsteam...
Wat bedoel je met "slecht ontworpen"? Het is duidelijk niet expliciet ontworpen voor het tablet, het is een universele ondersteuning van Scanstrut.
Wat betreft de meteoconsult-applicatie, als er een bug is, is het misschien niet de tablet die de schuld krijgt. We installeren een Android die zo dicht mogelijk bij de door Google gepubliceerde versie ligt en het heeft een Google GMS-certificering. In elk geval ben ik verbaasd dat u ons een negatieve beoordeling geeft zonder zelfs maar contact op te nemen met ons ondersteuningsteam...
2
/5
★★☆☆☆
Geen manier om advies te krijgen ondanks mijn verzoeken
Patrick D.
Op
na aankoop van 13/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo,
We hebben binnen 24 uur op je verzoek gereageerd. Vervolgens hebben we je opnieuw gemaild omdat je niet had gereageerd en zei dat je niets had ontvangen. Daarom hebben we u ons antwoord nogmaals gestuurd. Ik zie niet wat we nog meer kunnen doen... Het is altijd belangrijk om je spamfolder te controleren en, als je je zorgen maakt, ons adres te whitelisten.
We hebben binnen 24 uur op je verzoek gereageerd. Vervolgens hebben we je opnieuw gemaild omdat je niet had gereageerd en zei dat je niets had ontvangen. Daarom hebben we u ons antwoord nogmaals gestuurd. Ik zie niet wat we nog meer kunnen doen... Het is altijd belangrijk om je spamfolder te controleren en, als je je zorgen maakt, ons adres te whitelisten.
3
/5
★★★☆☆
Ik heb de verkeerde tablet ontvangen, kreeg korting aangeboden en heb gehouden wat ik had ontvangen. De tablet heeft problemen met oververhitting van de batterij. Dit is nog niet opgelost. Als je een gepolariseerde zonnebril gebruikt, zie je niets op het scherm.
Sonja H.
Op
na aankoop van 25/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van SailProof
Op
Hallo Sonja,
we hebben nooit een antwoord ontvangen op ons laatste bericht. We vroegen je om een controle uit te voeren met betrekking tot oververhitting (omdat het mogelijk is dat er een melding wordt weergegeven onder bepaalde omstandigheden, maar tot 60˚c gaan onze tablets nooit uit) en we wachtten op je antwoord voordat we verder gingen.
Wat betreft gepolariseerde zonnebrillen, het is niet juist om te zeggen dat je niets kunt zien. Je kunt het wel zien in liggende modus, maar niet in staande modus, zoals vaak het geval is bij LCD-schermen. Hoe dan ook, we waren bereid om je aan te bieden om over te stappen op ons nieuwe model dat volledig compatibel is met gepolariseerde zonnebrillen; maar zoals gezegd, wachtten we eerst op je antwoord.
Jean-Michel
we hebben nooit een antwoord ontvangen op ons laatste bericht. We vroegen je om een controle uit te voeren met betrekking tot oververhitting (omdat het mogelijk is dat er een melding wordt weergegeven onder bepaalde omstandigheden, maar tot 60˚c gaan onze tablets nooit uit) en we wachtten op je antwoord voordat we verder gingen.
Wat betreft gepolariseerde zonnebrillen, het is niet juist om te zeggen dat je niets kunt zien. Je kunt het wel zien in liggende modus, maar niet in staande modus, zoals vaak het geval is bij LCD-schermen. Hoe dan ook, we waren bereid om je aan te bieden om over te stappen op ons nieuwe model dat volledig compatibel is met gepolariseerde zonnebrillen; maar zoals gezegd, wachtten we eerst op je antwoord.
Jean-Michel