/10
★★★★★
op 4163 beoordelingen
★★★★★
op 4163 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Helaas heb ik de goederen nog niet ontvangen, ik wacht nog steeds ... zodra ik het product heb ontvangen, kan ik het beoordelen.
Kristin K.
Op
na aankoop van 31/07/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
We hadden veel problemen met onze bestelling en de klantenservice is niet naar wens.
Mélanie N.
Op
na aankoop van 14/05/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levertijden niet gehaald
Jessica P.
Op
na aankoop van 18/06/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Er werd mij verteld dat het een week zou duren, toen 15 dagen, toen radiostilte, voordat ik eindelijk het nieuws kreeg en het kwam bijna drie en een halve week later. Het is jammer.
Intérieur Bois W.
Op
na aankoop van 06/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo,
De feestdagen en brugdagen in mei hebben een kleine invloed gehad op onze productietijden.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Klantenservice
De feestdagen en brugdagen in mei hebben een kleine invloed gehad op onze productietijden.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip.
Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg teleurgesteld. De geverniste stalen tafelpoten die ik ontving waren op sommige plaatsen bekrast en niet gevernist, waardoor er roestsporen ontstonden. Ik kon geen commerciële overeenkomst sluiten met het bedrijf, dat de fabricagefouten niet erkende. Uiteindelijk heb ik een beschermende behandeling gekocht en ga ik de poten schuren om de gebreken te verbergen. Voor deze prijs en afkomstig van een Frans bedrijf is het echt een schande.
Virginie M.
Op
na aankoop van 30/03/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg boos, het is al een paar keer geweest dat ik bestel en de voeten arriveren of niet dezelfde maat of de kleur is niet af, ik vroeg om een commercieel gebaar maar er werd niets met me gedaan. Als ik niets van jullie krijg, zal ik geen reclame maken, geloof me.
Pierre C.
Op
na aankoop van 15/04/2024
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Slechte ervaring!!! Product besteld op 02/01/2024 en vandaag 27/01/2024 nog steeds niet ontvangen. Product staat op de site als op voorraad en binnen 48 uur geleverd, maar uiteindelijk was er geen voorraad dus moest het in de werkplaats gemaakt worden. Meer dan 15 dagen productie alvorens te worden doorgegeven aan een transporteur die het pakket al 10 dagen in zijn bezit heeft. Het contact met de dienst na verkoop van Ripaton was steriel, met alleen berichten als "sorry voor het ongemak, we hopen dat u toch tevreden bent"! Geen oplossing aangeboden en geen compensatie voor het ongemak! Echt te vermijden !!!!! 👎🏻
Thomas P.
Op
na aankoop van 02/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo,
De producten waren niet op voorraad toen u uw bestelling plaatste. De beschikbaarheid varieert afhankelijk van de afwerking.
Het pakket werd op de door de klantenservice gecommuniceerde datum aan de transporteur gegeven.
Er was vervolgens een vertraging in de levering door wegblokkades en een vertraging van de vervoerder.
We hopen dat de voeten je bevallen.
Prettige dag verder,
Klantenservice
De producten waren niet op voorraad toen u uw bestelling plaatste. De beschikbaarheid varieert afhankelijk van de afwerking.
Het pakket werd op de door de klantenservice gecommuniceerde datum aan de transporteur gegeven.
Er was vervolgens een vertraging in de levering door wegblokkades en een vertraging van de vervoerder.
We hopen dat de voeten je bevallen.
Prettige dag verder,
Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, ik ontving de tafelpoten beschadigd door het transport...en het commerciële gebaar van ripaton 20€ op een bestelling van 200€!!!! Ik zal deze site niet meer aanbevelen.
Eléna M.
Op
na aankoop van 11/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Eléna,
Het spijt me dat je een beschadigde basis hebt ontvangen. Zoals aangegeven, had het geweigerd moeten worden. We hebben je ook een retourzending op commerciële basis aangeboden, die je hebt geweigerd.
Ter informatie, je hebt ook niet betaald voor de levering naar Corsica.
Nog een fijne dag verder,
Klantenservice
Het spijt me dat je een beschadigde basis hebt ontvangen. Zoals aangegeven, had het geweigerd moeten worden. We hebben je ook een retourzending op commerciële basis aangeboden, die je hebt geweigerd.
Ter informatie, je hebt ook niet betaald voor de levering naar Corsica.
Nog een fijne dag verder,
Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Ik wacht op antwoord van de after-sales service.
Francois H.
Op
na aankoop van 07/12/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
We hebben een probleem met de stabiliteit van de twee bestelde kasten. In beide gevallen gaat het om een aandraaiprobleem bij de schroefdraad van de romp en de vrouwelijke delen die de poot vormen. Het was onmogelijk om ze helemaal in elkaar te zetten vanwege de kwaliteit van de schroefdraad, waardoor de rekken niet stabiel waren.
Beatrice B.
Op
na aankoop van 15/11/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn bestelling...mijn tafelpoot werd onbewerkt geleverd zonder lakafwerking en met stukjes metaal in de zichtbare lasnaden...helemaal niet professioneel vergeleken met mijn eerste levering...het spijt me maar ik zal geen reclame voor jullie maken...!!!!!
Guillaume G.
Op
na aankoop van 09/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, de Malicieux poten in onbewerkte afwerking zijn onbehandeld omdat ze onbewerkt zijn. De lasnaden zijn dus zichtbaar. Als deze afwerking niet bij je past, kun je beter kiezen voor een matzwarte afwerking zoals eerder besteld.
Tot binnenkort,
Klantenservice
Tot binnenkort,
Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Een goed product maar een misleidende website want: 1/ de levertijden worden niet gerespecteerd > als je belt, krijg je te horen dat de aangekondigde dagen geen werkdagen zijn maar in werkelijkheid werkdagen! lol 2/ in de beschrijving wordt verteld dat de schroeven en beschermpads bij de prijs zijn inbegrepen > uiteindelijk worden er geen beschermpads verzonden en het antwoord is "er is geen visuele weergave van beschermpads" erhhh ja maar het staat zwart op wit in de productbeschrijving...
Lylou B.
Op
na aankoop van 14/09/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het duurde eeuwen voordat ik mijn pakket ontving... zelfs AliExpress verzendt tegenwoordig sneller.
Reind D.
Op
na aankoop van 01/10/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het is een schande. Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, ik heb een e-mail gestuurd om te vragen waar mijn bestelling was, maar ik heb nooit een antwoord gekregen. Als ik bel, is de klantenservice altijd onbereikbaar. Ik kan ze niet aanbevelen.
Lavantes P.
Op
na aankoop van 26/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo,
Je stuurde ons een e-mail op 09/10 met een antwoord van ons binnen 10 minuten. De eerste zending was zoekgeraakt, dus we hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk bij je te krijgen.
We wensen je veel plezier met je bestelling 🙂
Tot snel.
Klantenservice
Je stuurde ons een e-mail op 09/10 met een antwoord van ons binnen 10 minuten. De eerste zending was zoekgeraakt, dus we hebben er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk bij je te krijgen.
We wensen je veel plezier met je bestelling 🙂
Tot snel.
Klantenservice
1/5
★☆☆☆☆
Het ontvangen artikel mist een lasnaad. Ik kreeg het aanbod om de standaard terug te sturen naar de werkplaats (10 dagen). De communicatie met de dienst na verkoop duurde lang en was onaangenaam. Ik zou deze site niet aanbevelen.
Aurélie L.
Op
na aankoop van 27/08/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De koerier zette het pakket voor mijn deur terwijl ik op vakantie was, zonder het me te vertellen!
Véronique P.
Op
na aankoop van 14/07/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog niets ontvangen ..... bestelling geplaatst op 25/05/2023 ... verzonden op 07/06/2023, na een fout van de bezorger heb ik niets ontvangen en het bedrijf zei dat het zijn uiterste best zou doen om mijn bestelling terug te sturen, we zijn nu op 22/06/2023 en nog steeds niets .... maar ik krijg elke week verzoeken om advies en advertenties dus dit is geen mening ... nou ja voorlopig
Marc P.
Op
na aankoop van 25/05/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Heel erg ontevreden over onze aankoop. We hebben zelfs 1 1e voet achtergelaten (met uitgelopen lak en daaruit voortvloeiende vlekken op het moment van onze 1e aankoop en met de levering nieuwe daaruit voortvloeiende vlekken op de voet... de verantwoordelijke persoon van het bedrijf ontkent de slechte service en stelt me belachelijke vergoedingen voor.... Ik zal niets meer van ze horen .... G F
Gerard F.
Op
na aankoop van 16/02/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De platen op mijn gekantelde basis zijn niet aangepast aan mijn kleine tafel: de ripaton zeep biedt geen hulp of aanpassing om dit ontwerpprobleem op te lossen... terwijl zij de bron van het probleem zijn!
Marie B.
Op
na aankoop van 31/01/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Artikel helemaal niet solide accepteert geen terugbetalingen
Badra O.
Op
na aankoop van 31/01/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld, ik bestelde 2 tafelpoten die werden geleverd in veertien dagen, terwijl het voorziet in een levering van 24 tot 48 uur, de dienstverleners ripaton in dit geval TNT GLS Het bedrijf besloot om van provider te veranderen om te leveren, maar houdt ons niet eens op de hoogte.
Fares B.
Op
na aankoop van 05/10/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bij een van de producten heb ik de verstelbare voetjes niet ontvangen en ze zouden me ter compensatie voetjes sturen, maar die heb ik nooit ontvangen. Ik zou het verschil tussen het gelakte en matte product en de verstelbare voetjes vergoed krijgen, maar ik heb ze nooit ontvangen!
Muriel B.
Op
na aankoop van 28/09/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bedrijf erg moeilijk te bereiken. De bestelling werd niet op tijd geplaatst. De kwaliteit van het materiaal was niet naar behoren en het laswerk was slecht. Heel erg teleurstellend. Ik zal nooit meer bij hen bestellen.
François T.
Op
na aankoop van 05/08/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik bestelde 4 identieke poten met een hoogte van 20 cm en bij de 4 kreeg ik er 2 met een hoogte van 17 cm en 2 andere met een hoogte van 18 cm, dus ten eerste komt de hoogte niet overeen met mijn bestelling en ten tweede zijn de vier poten onbruikbaar op mijn meubels, er is nogal een significant verschil in hoogte ... helaas had ik het niet meteen door en heb ik ze verbogen in goud .... Ik heb dus een bestelling van 55 euro die ik niet kan gebruiken en die aan mijn rug vastzit. De after sales service wil niets horen omdat ze verbogen zijn maar het is aan hen om artikelen te controleren en te sturen die conform de bestelling zijn... 1e ervaring en laatste... geen professionaliteit! Om te vluchten...
Mélissa T.
Op
na aankoop van 30/11/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld over mijn op maat gemaakte stalen poten, die ik had gekozen met een blanke lakafwerking om de ruwe stalen look te behouden. De 2 poten (die antraciet staal zijn) hebben verschillende zeer lichte vlekken die totaal niet lelijk zijn. Deze vlekken worden helemaal niet aangegeven in de productbeschrijving (die alleen vermeldt dat er wat ruwheid kan zijn, wat volkomen acceptabel en anders is, omdat het geen esthetische impact heeft). De foto's op de productpagina tonen ook prachtige voeten zonder vlekken, en ik heb geklaagd bij de klantenservice, die deze vlekken als volkomen normaal en onderdeel van het authentieke karakter van het product beschouwt (lol).
Kortom, behalve het aanbod om de voetjes terug te sturen (op mijn kosten) zodat ze ze zwart konden verven (op mijn kosten) en naar mij terug te sturen (op mijn kosten), niets. Erg teleurgesteld dus. Ik heb ze gevraagd om de productbeschrijving aan te vullen om de aanwezigheid van deze vlekken uit te leggen, omdat het "normaal" is, en om een van mijn foto's toe te voegen waarop te zien is hoe het eruit ziet. Maar dat doen ze natuurlijk niet, anders zou niemand deze voeten ooit nog kopen.
Julien B.
Op
na aankoop van 28/09/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was teleurgesteld door de kwaliteit van het eindproduct dat zeer uitgesproken onregelmatigheden vertoont, veel zichtbaarder dan op de foto's van de site, geen commercieel gebaar namens de site. Kortom, ik raad het niet aan.
Deborah J.
Op
na aankoop van 08/09/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Walgelijke slijtage! Er is geen ander woord om te beschrijven hoe smerig dit product is, en bovendien denken ze dat het volkomen normaal is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Christian, Onze rekken zijn behandeld tegen roest. Mochten er toch resten achterblijven, dan kun je deze afnemen met een doek. De klantenservice is bereikbaar via e-mail op [email protected]. Nog een fijne dag, Marie Team RIPATON.
1/5
★☆☆☆☆
Klantenservice niet goed
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Jean-Rémi, Al uw verzoeken om klantenservice zijn door ons beantwoord. Wij hebben u verschillende oplossingen aangeboden, afhankelijk van de problemen die u ondervond. Klantenservice is de kern van ons DNA sinds de oprichting van Ripaton. Wij zijn zeer beschikbaar voor onze klanten, soms zelfs in het weekend. Hoogachtend, Marie Team RIPATON
1/5
★☆☆☆☆
Op aanraden van een vriend heb ik een bestelling getest, ik ben zeer tevreden over de snelheid, mijn producten een zeer goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Ik heb sindsdien nog een bestelling geplaatst met mijn ogen dicht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/05/2020
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nog steeds geen levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/05/2020
Vertaalde beoordeling