/10
★★★★★
op 4163 beoordelingen
★★★★★
op 4163 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Ik bestelde een standaardproduct (niet op maat gemaakt) en de levering was veel te lang (besteld op 11 december, ontvangen op 25 januari ...)
Virginie M.
Op
na aankoop van 18/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Goedenavond, bedankt voor uw feedback! We hebben het atelier gesloten voor de feestdagen, vandaar de extra tijd die sommige bestellingen in beslag nemen. We zullen proberen volgend jaar duidelijker te zijn :-). Marie de RIPATON
3/5
★★★☆☆
Zeer goed product, behalve de zeer slechte verpakking, die helemaal open ging tijdens het transport. De bezorger was erg netjes en bood zelfs aan om de doos te openen om het product te controleren, er waren nog maar drie bevestigingsschroeven over en drie isolatiekussentjes voor de voetjes, dus twee sterren minder, herzie je verpakking om ontevreden klanten te voorkomen. Het is jammer, het verdient vijf sterren.
Bouetard A.
Op
na aankoop van 08/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo en bedankt voor je mening! Het verdient inderdaad een betere doos. We werken momenteel aan een nieuwe verpakking voor dit product, die zeer binnenkort beschikbaar zou moeten zijn. Bedankt voor uw feedback. We hopen je snel weer te zien. Tot snel! Marie de RIPATON
2/5
★★☆☆☆
Levering aangekondigd op 16/12 dan elke dag verschoven tot 22/12 dan uiteindelijk geleverd begin januari 2021
Jean-pierre T.
Op
na aankoop van 14/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, bedankt voor je feedback! Het pakket is op 15/12 bij de transporteur afgeleverd met een paar dagen vertraging door een tekort aan grondstoffen. Het spijt me te moeten zeggen dat het bijna 2 weken heeft geduurd voordat het pakket bij u werd afgeleverd. We hopen dat de voetjes u bevallen 🙂 Nog een fijne dag, en tot ziens. Met vriendelijke groet, Marie de RIPATON
3/5
★★★☆☆
Niet veel keuze, maar geweldige producten.
Pierre F.
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Levering te lang
Marianne S.
Op
na aankoop van 17/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, bedankt voor uw mening! Het staal voor deze stand was inderdaad op door een toename van het aantal bestellingen. We hopen dat uw stand u bevalt 🙂 Tot binnenkort, Marie Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
4 gelaste buizen voor 114€ Ze hadden op zijn minst de buisverbindingen aan dezelfde kant kunnen plaatsen
Christophe L.
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Tevreden over het product, maar levertijd 3 keer langer dan geadverteerd.
Claire K.
Op
na aankoop van 14/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback! De productietijden worden aangegeven op de productbladen. Afhankelijk van de afwerking moet je rekenen op 10-15 werkdagen. Omdat je voeten een poedercoating nodig hebben, zijn ze na productie en lakken binnen de aangegeven tijd verzonden. Tot ziens, Marie Team RIPATON
2/5
★★☆☆☆
Ik kan geen mening geven omdat ik mijn pakket nog steeds niet heb ontvangen.
Véronique L.
Op
na aankoop van 09/12/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De site is goed gemaakt en makkelijk te gebruiken, maar het duurt langer om de bestelling te maken dan op de site wordt aangegeven en er is geen e-mail die waarschuwt voor de vertraging. Het is jammer om niet op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van de bestelling.
Marc L.
Op
na aankoop van 08/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, dank u voor uw feedback! De levertijd voor op maat gemaakte producten bedraagt 10-15 werkdagen. Deze levertijd staat vermeld op de productbladen 🙂 We hopen dat uw voet u bevalt! Tot ziens, Marie - Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
Mooie voeten en kwaliteit. Niets te zeggen over het product aan de andere kant, wordt u beloofd levering in 24/48 uur, dat is waarom ik ervoor gekozen om te bestellen op deze site, maar meer dan 15 dagen om mijn voeten te ontvangen ... teleurgesteld met de levertijd ligt.
Anne C.
Op
na aankoop van 07/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, de levertijd voor voeten die een lakbehandeling nodig hebben is aangegeven: 10-15 dagen. 24/48u heeft momenteel alleen betrekking op de onbewerkte afwerking 🙂 We wensen je veel plezier met je bestelling. Tot snel! Marie - Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
De bezorgservice van DPD is verschrikkelijk. De levering werd niet uitgevoerd op de geplande datum en ik verloor een groot deel van de dag. Dit is echt geen betrouwbaar bezorgbedrijf. De bestelling werd twee dagen later bezorgd, 30 minuten te laat uit een bezorgvenster van 4 uur!
Anne B.
Op
na aankoop van 27/11/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik was teleurgesteld (ik begrijp dat er veel bestellingen zijn), we proberen zo snel mogelijk Frans te bestellen en onze bestelling duurde net zo lang of langer dan in het buitenland.
Anais F.
Op
na aankoop van 10/11/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Het lukte me niet om zelf rechtstreeks op de site te bestellen, gelukkig was de hulp erg efficiënt.
Christine L.
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Verbeter de navigeerbaarheid en inhoud van productbladen
Eric G.
Op
na aankoop van 19/10/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Ik bestelde op 3/10/20 op deze site omdat de levering gepland was in 24-48u ... na verschillende telefoontjes van mijn kant omdat er geen nieuws was van Ripaton hoorde ik dat er een breuk was op een schroef, dat ik op de hoogte zou worden gehouden van de leveringsdatum maar dat ik mijn bestelling later dan 20/10 zou ontvangen! Tot mijn grote verbazing, want ik had nog steeds geen informatie van hen, ontving ik mijn bestelling op 23/10 (helaas ver verwijderd van de 24-48u die ons voor deze site deed kiezen)! De voeten zijn echter precies zoals we ons hadden voorgesteld, ondanks een teleurstelling toen we het pakket openmaakten omdat een van de voeten zijn beschermende kussentjes miste (we hopen dat deze sneller worden verzonden!)! We zijn dus tevreden met het product, maar erg teleurgesteld over de afhandeling van onze bestelling.
Fannie B.
Op
na aankoop van 13/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, in het kader van de verbetering en opvolging van bestellingen zal ik deze informatie doorgeven om de oorzaak te achterhalen. We doen ons uiterste best om de exacte levertijd aan te kondigen om verrassingen te voorkomen of om de klant zo snel mogelijk te informeren, neemt u ons niet kwalijk. We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Tom.
3/5
★★★☆☆
Levertijd niet gerespecteerd 13 dagen in plaats van 48 uur, maar de producten kwamen goed aan en waren goed verpakt, een kleine opmerking over de geleverde schroeven, die van gemiddelde kwaliteit waren, ik gebruikte liever mijn eigen schroeven, ik waardeerde de meegeleverde kleine pads om ze op het parket te zetten.
Emmanuel E.
Op
na aankoop van 08/10/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De website was heel duidelijk: product op voorraad en binnen 24/48 uur verzonden. Mijn bestelling duurde echter een week. Na 5 dagen gaf de site nog steeds aan dat het product "op voorraad" was, terwijl de chat aangaf dat ze vertraging hadden in de productie.
Baptiste L.
Op
na aankoop van 29/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Baptiste, Bedankt voor je feedback! Zoals aangegeven in de chat, hebben we te maken gehad met een groot volume aan bestellingen. Ons team van lassers doet zijn best 🙂 Tot binnenkort voor een ander RIPATON project. Met vriendelijke groet, Marie Team RIPATON
2/5
★★☆☆☆
Hallo, ik was nogal teleurgesteld. Het volgen van de bestelling en de levering, niets om over te klagen. De koopwaar daarentegen was erg teleurstellend: voor de prijs kun je nauwelijks perfectie verwachten. Een van de poten die ik ontving zag eruit alsof hij was afgeschraapt voordat de zwarte verf werd aangebracht.
Ook bij het bevestigen van de schroeven was de vorm van de schroeven nogal teleurstellend, omdat je ze er niet ver genoeg in kon duwen, waardoor de koppen erg zichtbaar waren. Zichtbare schroeven die moeilijk te bevestigen zijn. Gezien de lange wachttijd en het feit dat het maatwerk is, zag ik het nut er niet van in om de informatie door te geven, maar uiteindelijk was ik behoorlijk teleurgesteld, ook al is de uiteindelijke afwerking, zonder naar de krassen en schroeven eronder te kijken, mooi omdat de vorm van de poten mooi is.
Line B.
Op
na aankoop van 29/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, bedankt voor je feedback over de zichtbare schroeven. We werken aan nieuwe, meer discrete schroeven in verschillende kleuren. Ik ben blij dat het eindresultaat u bevalt. Ik hoop u snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Tom.
3/5
★★★☆☆
Ik vind de verpakking een beetje beperkt, ik ontving de stukken met een paar kleine chips van vernis. Niets ernstigs, maar de stukjes bewogen een beetje in de doos. De verpakking moet dus verbeterd worden.
Mary G.
Op
na aankoop van 28/09/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Er werd geadverteerd dat het op voorraad was op de productpagina toen je bestelde, maar in feite was het dat niet. Resultaat: 20 dagen levertijd!
Rémi B.
Op
na aankoop van 21/09/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Mijn pakket werd aan het einde van vijftien dagen na een herinnering dat mijn pakket beschadigd was aangetroffen, genoteerd als verzonden.
Sylviane B.
Op
na aankoop van 03/09/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
De voeten zijn goed gemaakt, maar de site gaf aan dat de voeten op voorraad waren en het duurde meer dan een week voordat ze arriveerden, zonder enige waarschuwing over de vertraging!
Gregory F.
Op
na aankoop van 11/09/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Grégory, Hartelijk dank voor je feedback! Zoals we in onze gesprekken hebben vermeld, hebben we momenteel te maken met een groot aantal bestellingen en ons productieteam doet zijn uiterste best om de voeten te produceren. Hoogachtend, Marie Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
Lange levertijd, in tegenstelling tot wat was aangekondigd toen de bestelling werd geplaatst.
Solenne B.
Op
na aankoop van 26/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback! De productietijden worden over het algemeen gerespecteerd. De bestelling werd geplaatst in augustus, wat een vakantieperiode is. Onze lassers doen elke dag hun uiterste best 🙂 Tot ziens, Marie Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
Niets aan te merken op de site; keuze, prijs, levertijd en levering ...... aan de andere kant waren twee van de vier voeten verpakt met de "varnish"niet helemaal droog dus bubbeltjesplastic bleef plakken dus een paar vlekken! .... niets rampzaligs
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/08/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Meer meubelinspiratie
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/07/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Een probleem met de selectie van het volume van het bestelde product. Als ik op de productpagina twee eenheden selecteer om in mijn mandje te leggen, wordt de informatie in het mandje niet opgeslagen en wordt het bedrag op de productpagina niet bijgewerkt. Uiteindelijk dacht ik, omdat ik hier niet op had gelet, dat ik twee poten had besteld voor €160, maar tot mijn grote verbazing bleek er maar één in de doos te zitten. Dus ik zou zeggen dat we allebei ongelijk hebben, want de site lijkt niet genoeg geoptimaliseerd om dit soort fouten te voorkomen... wat heeft het voor zin om een optie te plaatsen om een aantal eenheden te selecteren als deze optie niet verbonden is met het winkelmandje...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, na controle aan onze kant denk ik dat er een misverstand is. Wanneer u twee eenheden selecteert en klikt op "toevoegen aan mandje", werkt het prima aan onze kant, het mandje toont twee eenheden. De prijs van het product verandert niet op het productblad, alleen in het mandje.
Bovendien kunt u bij de betaling direct controleren of het bedrag overeenkomt met één voet en niet met twee. Het spijt me voor het ongeluk en we doen ons uiterste best om transparant en serieus te zijn tijdens het bestelproces. Ik hoop dat dit uw winkelervaring op onze site niet bederft.
We hopen u in de toekomst terug te zien.
Met vriendelijke groet, Ripaton Klantenservice.
Bovendien kunt u bij de betaling direct controleren of het bedrag overeenkomt met één voet en niet met twee. Het spijt me voor het ongeluk en we doen ons uiterste best om transparant en serieus te zijn tijdens het bestelproces. Ik hoop dat dit uw winkelervaring op onze site niet bederft.
We hopen u in de toekomst terug te zien.
Met vriendelijke groet, Ripaton Klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Het artikel kwam incompleet aan (ze waren vergeten de verstelbare glijders aan te brengen). Ik moest het artikel terugsturen om het af te maken en opnieuw te verzenden. De klantenservice reageerde snel en competent, maar ze boden me geen oplossing om het pakket opnieuw te verpakken voor verzending. Dus al met al een nogal gemengde ervaring, ook al kreeg ik uiteindelijk wel een compleet artikel...
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Gemiddelde kwaliteit, geen weerstand, zeer late levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo Reynald, Je hebt contact opgenomen met de klantenservice over deze bestelling. Je hebt een antwoord ontvangen. Als het product je niet bevalt, wat we kunnen begrijpen, hebben we je een retourzending aangeboden, die nog niet is geaccepteerd. De voeten zijn 12 dagen na je bestelling verzonden (de productietijd wordt gerespecteerd). De levering heeft lang geduurd vanwege de transporteur, die momenteel te maken heeft met een grote toestroom van goederen. Helaas hebben we geen controle over al deze parameters. We blijven tot uw beschikking als u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Marie Team RIPATON
3/5
★★★☆☆
Website die afluistert op betaling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/06/2020
Vertaalde beoordeling
3/5
★★★☆☆
Een van de voetjes heeft een defect. Ik heb een e-mail gestuurd waarop ik geen antwoord heb ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
RIPATON
Op
Hallo, stuur een e-mail naar [email protected]. Uw e-mail kan in de spam terecht zijn gekomen. Het is niet ons beleid om klanten zonder antwoord te laten. Met vriendelijke groet, Ripaton klantenservice.