/10
★★★★★
op 1728 beoordelingen
★★★★★
op 1728 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Niets te zeggen over het product, maar er was een groot probleem met de bezorger. Hij was verschrikkelijk, sprak slecht en dreigde onze pallet weer weg te halen.
Claire R.
Op
na aankoop van 28/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hoi Claire, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons om te horen dat de levering niet ging zoals gepland.
Weet dat we ons resoluut blijven richten op de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om naar je te luisteren.
We wensen u een fijne dag,
Het Reverdy team
Het spijt ons om te horen dat de levering niet ging zoals gepland.
Weet dat we ons resoluut blijven richten op de kwaliteit van onze producten en onze klantenservice. Als je vragen hebt of advies nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat altijd klaar om naar je te luisteren.
We wensen u een fijne dag,
Het Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling te leveren binnen 48 uur (chronoposte) en momenteel niet ontvangen na 15 dagen.... na verschillende e-mails en een telefoontje weet ik nog steeds niet waar de bestelde producten zijn en is de behandeling van mijn merrie onderbroken .....
Christine M.
Op
na aankoop van 04/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Christine, bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te lezen dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
Naar aanleiding van je klacht bij onze klantenservice hebben we de nodige stappen ondernomen om contact op te nemen met de vervoerder en je zo snel mogelijk een antwoord te geven. Na deze actie is uw pakket beschikbaar gesteld bij het dichtstbijzijnde relaispunt.
Aarzel in dit soort situaties niet om contact met ons op te nemen zodra je het kleinste probleem opmerkt, zodat we zo snel en efficiënt mogelijk kunnen handelen.
Als je nog vragen hebt of advies nodig hebt, staat ons team altijd voor je klaar.
Het Reverdy team
Het spijt ons te lezen dat de levering buiten onze schuld niet volgens plan is verlopen.
Naar aanleiding van je klacht bij onze klantenservice hebben we de nodige stappen ondernomen om contact op te nemen met de vervoerder en je zo snel mogelijk een antwoord te geven. Na deze actie is uw pakket beschikbaar gesteld bij het dichtstbijzijnde relaispunt.
Aarzel in dit soort situaties niet om contact met ons op te nemen zodra je het kleinste probleem opmerkt, zodat we zo snel en efficiënt mogelijk kunnen handelen.
Als je nog vragen hebt of advies nodig hebt, staat ons team altijd voor je klaar.
Het Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
De levering verliep niet zoals gepland; ik betaalde voor een thuislevering en moest naar een relaispunt, dat me vertelde dat ik naar een ander relaispunt moest, 10k van mijn huis. Ik stuurde een bericht naar Reverdy met de vraag om een commercieel gebaar en kreeg niets. Ik vind dit bijzonder respectloos !!!!
Sofia B.
Op
na aankoop van 17/02/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Sofia, en bedankt voor je feedback.
We hebben uw bericht ter harte genomen en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
De transporteur is op de hoogte gesteld van dit leveringsprobleem, maar je moet weten dat we hier geen controle over hebben.
In dit soort situaties kunnen we vragen om het pakket opnieuw bij je thuis af te leveren. We hebben echter geen controle over de organisatie van de vervoerder en dit kan enkele dagen duren. En helaas, tegen de tijd dat we je klacht ontvingen, was het pakket al opgehaald bij het afleverpunt. Aarzel niet om onmiddellijk contact met ons op te nemen, of zodra je een probleem met de tracking van je levering opmerkt, zodat we je efficiënt kunnen helpen.
Je moet ook weten dat je op onze website nu de mogelijkheid hebt om de vervoerder DPD of La Poste Colissimo te kiezen voor je bestellingen (gevolgd door levering bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
Als je geïnteresseerd bent, bieden we gratis bezorging voor alle bestellingen boven €65 exclusief btw.
Onze website biedt ook een loyaliteitsprogramma voor bestellingen van voedingssupplementen.
Door naar je Reverdy klantenaccount te gaan (onder het kopje 'Mijn account' & dan 'Loyaliteitsprogramma'), kun je je beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Je kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om het beschikbare bedrag te zien dat je kunt gebruiken op je volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, kun je telefonisch contact met ons opnemen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2), of per e-mail op [email protected].
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
We hebben uw bericht ter harte genomen en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
De transporteur is op de hoogte gesteld van dit leveringsprobleem, maar je moet weten dat we hier geen controle over hebben.
In dit soort situaties kunnen we vragen om het pakket opnieuw bij je thuis af te leveren. We hebben echter geen controle over de organisatie van de vervoerder en dit kan enkele dagen duren. En helaas, tegen de tijd dat we je klacht ontvingen, was het pakket al opgehaald bij het afleverpunt. Aarzel niet om onmiddellijk contact met ons op te nemen, of zodra je een probleem met de tracking van je levering opmerkt, zodat we je efficiënt kunnen helpen.
Je moet ook weten dat je op onze website nu de mogelijkheid hebt om de vervoerder DPD of La Poste Colissimo te kiezen voor je bestellingen (gevolgd door levering bij een afhaalpunt of bij jou thuis).
Als je geïnteresseerd bent, bieden we gratis bezorging voor alle bestellingen boven €65 exclusief btw.
Onze website biedt ook een loyaliteitsprogramma voor bestellingen van voedingssupplementen.
Door naar je Reverdy klantenaccount te gaan (onder het kopje 'Mijn account' & dan 'Loyaliteitsprogramma'), kun je je beschikbare saldo controleren, evenals de vervaldatum van de gegenereerde voucher(s). Je kunt nu naar de pagina van het loyaliteitsprogramma gaan om het beschikbare bedrag te zien dat je kunt gebruiken op je volgende bestelling van voedingssupplementen.
Als je nog vragen hebt of meer informatie wilt, kun je telefonisch contact met ons opnemen op 02 33 91 35 60 (druk dan op #2), of per e-mail op [email protected].
We hopen snel van je te horen,
Het Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Mijn merrie houdt er niet van. En na wat rondvragen zijn er meerdere mensen in dezelfde situatie...
Lisa D.
Op
na aankoop van 10/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Lisa, bedankt voor je feedback.
Onze CMV wordt over het algemeen goed geconsumeerd, zelfs op zichzelf. Maar elk paard is uniek, en het is mogelijk dat sommige paarden of pony's die niet gewend zijn aan dit formaat een beetje "geconditioneerd" moeten worden om het te gaan waarderen.
Aarzel niet om ze geleidelijk aan kennis te laten maken met het product, één eenheid, dan twee, enzovoort. Je kunt ook de grote EASY DOSE-korrel in meerdere stukken 'breken' en deze samen met een stuk appel of wortel aanbieden. Meer gevoelige paarden wennen hier over het algemeen geleidelijk aan. Je kunt ook een kleine hoeveelheid MINERAL OLIGOVIT EASY DOSE 2 tot 3 dagen in de buitenlucht zetten om de geur waarvoor je paard gevoelig kan zijn te verminderen.
Onze OLIGOVIT MINERAL is ook verkrijgbaar in vermicellivorm (ongeveer 2 mm in diameter), wat misschien geschikter is voor jouw paarden? 🙂
En als je dat nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team van voedingsadviseurs zodat we je kunnen helpen 😉
Tot snel!
Het Reverdy team
Onze CMV wordt over het algemeen goed geconsumeerd, zelfs op zichzelf. Maar elk paard is uniek, en het is mogelijk dat sommige paarden of pony's die niet gewend zijn aan dit formaat een beetje "geconditioneerd" moeten worden om het te gaan waarderen.
Aarzel niet om ze geleidelijk aan kennis te laten maken met het product, één eenheid, dan twee, enzovoort. Je kunt ook de grote EASY DOSE-korrel in meerdere stukken 'breken' en deze samen met een stuk appel of wortel aanbieden. Meer gevoelige paarden wennen hier over het algemeen geleidelijk aan. Je kunt ook een kleine hoeveelheid MINERAL OLIGOVIT EASY DOSE 2 tot 3 dagen in de buitenlucht zetten om de geur waarvoor je paard gevoelig kan zijn te verminderen.
Onze OLIGOVIT MINERAL is ook verkrijgbaar in vermicellivorm (ongeveer 2 mm in diameter), wat misschien geschikter is voor jouw paarden? 🙂
En als je dat nog niet hebt gedaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team van voedingsadviseurs zodat we je kunnen helpen 😉
Tot snel!
Het Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Levering door een koerier die geen aankomsttijd aangaf. Ik ging het pakket ophalen. Een afgiftepunt zou bevredigender zijn voor kleine leveringen.
Guy J.
Op
na aankoop van 24/10/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hallo Guy, en bedankt voor je feedback.
Het spijt ons zeer dat er een probleem was met de levering van uw bestelling, waar wij geen invloed op hadden.
Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen om je meer informatie te geven over de levering, die gepland stond voor 10/11/23. Volgens de vervoerder is de bestelling op de geplande datum op uw adres afgeleverd.
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, staat ons team altijd voor 100% voor je klaar!
Nog een fijne dag
Het Reverdy team
Het spijt ons zeer dat er een probleem was met de levering van uw bestelling, waar wij geen invloed op hadden.
Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen om je meer informatie te geven over de levering, die gepland stond voor 10/11/23. Volgens de vervoerder is de bestelling op de geplande datum op uw adres afgeleverd.
Als je nog vragen hebt over de levering of advies nodig hebt over onze producten, staat ons team altijd voor 100% voor je klaar!
Nog een fijne dag
Het Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, Het is erg vervelend om een korting van €3 te hebben die tijdens de hele bestelling verschijnt en net op het moment van betaling weer verdwijnt! Met vriendelijke groeten. De heer Philippe Berquet
Philippe B.
Op
na aankoop van 20/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hello Philippe, and thank you for your feedback.
The 3€ discount you saw during your order corresponded to the amount of the voucher that would be generated by this order (equivalent to 5% of the amount including VAT of your order).
Once your order has been validated and dispatched, this voucher is available on your account, and valid for 90 days, on our entire range of nutritional supplements (https://www.reverdy.fr/fr/e-boutique/supplements-nutritionnels).
By logging on to your Reverdy customer account ('My account', then 'Loyalty program'), you can check your available balance, as well as the expiry date of the voucher(s) generated.
For more information, please visit our dedicated page on our website (https://www.reverdy.fr/fr/programme-de-fidelite), or contact us directly! Our team remains 100% mobilized, by telephone (02 33 91 35 60) and e-mail ([email protected]).
We hope to see you soon,
The Reverdy team
The 3€ discount you saw during your order corresponded to the amount of the voucher that would be generated by this order (equivalent to 5% of the amount including VAT of your order).
Once your order has been validated and dispatched, this voucher is available on your account, and valid for 90 days, on our entire range of nutritional supplements (https://www.reverdy.fr/fr/e-boutique/supplements-nutritionnels).
By logging on to your Reverdy customer account ('My account', then 'Loyalty program'), you can check your available balance, as well as the expiry date of the voucher(s) generated.
For more information, please visit our dedicated page on our website (https://www.reverdy.fr/fr/programme-de-fidelite), or contact us directly! Our team remains 100% mobilized, by telephone (02 33 91 35 60) and e-mail ([email protected]).
We hope to see you soon,
The Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Nog geen resultaten, het veulen weigert te eten met het mineraal supplement. Het duurde enkele dagen om het probleem te begrijpen. Verlies van gewicht en moreel voor mijn veulen. Uitwisseling met het verkooppersoneel op de jumping van Bordeaux zeer professioneel, enkele adviezen te volgen om het mengsel kan meer apetent, zodat hij kan herwinnen gewicht...
Vanessa H.
Op
na aankoop van 24/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
Hello and thank you for your feedback.
Our technical advisor will contact you directly to check on your foal.
Don't hesitate to contact us if you have any other questions or need advice, our team remains 100% mobilized and at your service!
See you soon 🙂
The Reverdy team
Our technical advisor will contact you directly to check on your foal.
Don't hesitate to contact us if you have any other questions or need advice, our team remains 100% mobilized and at your service!
See you soon 🙂
The Reverdy team
1/5
★☆☆☆☆
Het product is prima, niets op aan te merken behalve de levering! Een ramp! Ze leverden niet bij mij thuis! Onmogelijk om een "overeenkomst" te vinden met de bezorger, ik moest 1 uur van mijn huis weg om het op te halen in een magazijn! Ik ben erg teleurgesteld!
Kimberlay F.
Op
na aankoop van 11/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Reverdy
Op
We thank you for your feedback, and apologize for the difficulties encountered with the carrier, totally beyond our control.
If you wish, we can make sure that we do not work with this carrier in the case of a new order (you would just have to specify it in the comments when placing your order). However, carriers sometimes subcontract with other local companies, so it is difficult to be 100% certain that you will not be delivered again by the same company.
In any case, our entire team remains 100% mobilized and at your service!
Do not hesitate to contact us if you need help to place an order or receive a parcel.
See you soon 🙂
If you wish, we can make sure that we do not work with this carrier in the case of a new order (you would just have to specify it in the comments when placing your order). However, carriers sometimes subcontract with other local companies, so it is difficult to be 100% certain that you will not be delivered again by the same company.
In any case, our entire team remains 100% mobilized and at your service!
Do not hesitate to contact us if you need help to place an order or receive a parcel.
See you soon 🙂