/10
★★★★★
op 8227 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8227 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje ontvangen met de bluetooth houder en het is stuk en ik kan het niet opladen omdat het van binnen stuk is...
Yanis A.
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Het product is van acceptabele kwaliteit met een pakkende levertijd maar niet gerespecteerd, kwam 2 dagen na de dag aan.
Ahmed L.
Op
na aankoop van 28/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Correct product Leveringstermijn niet gerespecteerd - 1 week (aangegeven 24u op de website)
Stéphane H.
Op
na aankoop van 25/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling op dezelfde dag verzonden als je hem hebt geplaatst.
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Kwam niet zoals beloofd
Alexander A.
Op
na aankoop van 03/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo Alexander
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring is niet goed want ik plaatste een bestelling drie dagen voor Moederdag uit Spanje en ik deed het omdat er stond dat de zending in 48u in Madrid kon zijn in dit geval.Het blijkt dat ik het pas 6 dagen later ontving ik vroeg het op een woensdag en het kwam op maandag aan.Ze vertellen u dat het ongeveer 48 uur, naar mijn mening kunnen ze niet zeggen dat, je betaalt voor de zending van 48 uur en dan als je het wilt in 24 uur betaal je meer, ik betwijfel ten zeerste dat het zo is, omdat het bedrijf dat maakt ze de levering, GLS, vertelde me dat wanneer het vertrekt uit Frankrijk minimum zijn 2 dagen om Frankrijk te verlaten plus nog eens twee in dit geval naar Madrid, dus niet voldoen aan wat ze zeggen en er zijn veel opmerkingen die te laat zijn ook, dus ze hebben een probleem met het transportbedrijf of zijn ze niet voldoen aan de planning die ze zeggen dat ze doen.De prijs die ze vragen is het niet waard voor mij om dit type lamp opnieuw te kopen.
Juan Carlos G.
Op
na aankoop van 27/04/2021
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
De plexiglas plaat heeft aan de achterkant allemaal vlekjes niet duidelijk te ien op de foto. Maar wel op de standaard met het lichtje aan. Zeer jammer! Is het geld niet waard!
Tim V.
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Zoals blijkt uit de e-mail, zijn de vlekken die u noemt te wijten aan de lasergravure. Normaal gesproken worden alle platen na de productie gereinigd. Je bord was inderdaad slecht schoongemaakt. U kunt het schoonmaken met aceton of make-up remover en een zachte doek.
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket ontvangen maar beschadigd ter hoogte van de basis....moeilijk om de stekker in het stopcontact te steken omdat het gebroken is
Laetitia D.
Op
na aankoop van 26/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Na onderzoek van de e-mailwisselingen die u met onze klantenservice had, zie ik dat wij u een vervangende basis hebben gestuurd zodra u uw probleem meldde.
We zouden blij zijn geweest met uw feedback 😉
Ik hoop dat u tevreden was met uw lamp, ik wens u een fijne dag en tot gauw op Lampephoto.fr
Beste wensen,
Thomas van Lampephoto.fr
We zouden blij zijn geweest met uw feedback 😉
Ik hoop dat u tevreden was met uw lamp, ik wens u een fijne dag en tot gauw op Lampephoto.fr
Beste wensen,
Thomas van Lampephoto.fr
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden
Audrey V.
Op
na aankoop van 03/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
U bestelde een lamp met een basisvoet. Na ontvangst vertelde u ons dat u zich vergist had en dat u in plaats daarvan een klokvoet wilde. De plaat die u bestelde is niet compatibel met een klokvoet, dus we kunnen u geen basisruil aanbieden. Wij hebben u een commercieel gebaar aangeboden, maar wij hebben geen reactie van u ontvangen. Als wij iets kunnen doen om uw tevredenheid te verbeteren, blijven wij per e-mail tot uw dienst.
We horen graag van u,
Thomas van Lampephoto.fr
U bestelde een lamp met een basisvoet. Na ontvangst vertelde u ons dat u zich vergist had en dat u in plaats daarvan een klokvoet wilde. De plaat die u bestelde is niet compatibel met een klokvoet, dus we kunnen u geen basisruil aanbieden. Wij hebben u een commercieel gebaar aangeboden, maar wij hebben geen reactie van u ontvangen. Als wij iets kunnen doen om uw tevredenheid te verbeteren, blijven wij per e-mail tot uw dienst.
We horen graag van u,
Thomas van Lampephoto.fr