9.3/10
★★★★★
op 8142 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Item besteld op dinsdag, bezorgdienst gekozen 24u48u en item ontvangen 6 dagen later niet ernstig
User icon
Kévin G.
Op
na aankoop van 23/05/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, following your order of 23/05 the delivery time on this period of Mother's Day, the carriers may encounter difficulties and results in delays in deliveries beyond our control. We are at your disposal if you have other questions, contact this address [email protected] . We are sorry for your inconvenience and hope that your order can still be a pleasure.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp bevat een ernstige optische fout, die ik heb gemeld. Er komt alleen een kort antwoord terug dat dat niet erg zou moeten zijn. Op een andere e-mail van mij werd niet eens gereageerd. Ik vind dat als je echt veel geld betaalt voor zo'n lamp, je wel een 100% goed product moet krijgen. Ik kreeg niet eens korting of zoiets.
User icon
Martina P.
Op
na aankoop van 10/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik was erg opgewonden toen ik deze website vond, maar ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld! Ten eerste bestelde ik een 24 uurs verzending die helemaal niet werkte want ik kreeg het pakket met een week vertraging!!!! De tweede keer was de lamp kapot, net als de standaard en ik schreef mails en probeerde contact op te nemen met de firma, maar het werkte niet! Ik zou het erg op prijs hebben gesteld als ik tenminste enige vorm van compensatie zou krijgen
User icon
Tina S.
Op
na aankoop van 08/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice, slechte levering, te dure levering die nog steeds pas na 4 dagen arriveert.
User icon
André B.
Op
na aankoop van 03/05/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Te duur, voor wat het is, overal in Spanje kan je het vinden voor de helft van de prijs.
User icon
Juan Carlos D.
Op
na aankoop van 28/04/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor een 24 uurs levering, en het kwam 2 dagen later aan, ik vroeg een terugbetaling voor het verschil van aankomst in 24u tot 72u en geen zaak, ze beweerden dat het het probleem van het transportbedrijf was, terwijl ik er zeker van ben dat ze een vergoeding zullen vragen.
User icon
Gene T.
Op
na aankoop van 27/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé que vous ne soyez pas satisfait du délai de livraison, Cependant, le délai du transporteur est une chose, mais nous avons aussi le délai de fabrication de 24h qui est à prendre en compte. De ce fait, vous avez passé votre commande le 27/04, il est normal que vous ayez reçu votre colis en Espagne le 29/04. Nous sommes désolé si cela n'était pas claire pour vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn lamp had een klein gebroken uiteinde. Ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord.
User icon
Kavnene J.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ze beloofden dat ik op Moederdag zou aankomen en dat is niet gebeurd. ...... Het kwam te laat.... En ik heb 4 dagen op voorhand besteld....
User icon
Alejandro S.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Het is kapot.
User icon
Marcel M.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, je suis désolé mais je ne vois aucun échange avec le service client à ce sujet. Si vous avez reçu votre commande cassée, nous en sommes désolé. Il vous suffit simplement de nous l'indiquer et nous vous la renverrons. je vous invite à nous contacter à [email protected]
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
De lamp was kapot.
User icon
Daniele D.
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de ce désagrément. Nous faisons de notre mieux pour protéger les lampes pour le transport. Nous vous avons renvoyée votre lampe le 07/02/22 suite à nos échanges. Nous aurions apprécié un avis final un peu plus sympa. Tans pis, merci de votre commande et bonne journée à vous.
cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
De afwerking van het frame is niet erg netjes. Het ziet eruit alsof het in een haast is gesneden.
User icon
Maryse S.
Op
na aankoop van 23/01/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goedkope afwerking, voor de prijs nooit meer, heb nog niet mijn terugbetaling ontvangen voor een geannuleerde bestelling is nu 14 dagen geleden.
User icon
Thomas S.
Op
na aankoop van 02/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé si le remboursement a tardé. Après vérification il a bien été effectué.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Ik had een 24-uurs expresbestelling geplaatst en daar een toeslag voor betaald. De levering kwam enkele dagen te laat, in principe de normale levertijd. Ik wilde toen de extra kosten die ik had betaald voor de expreslevering terug. Ik denk dat dit heel begrijpelijk is. Na verschillende e-mails met een zekere Ophelia, die me verschillende keren uitlegde dat zij niet de schuldige was, maar het transportbedrijf. In dit geval doet het er helemaal niet toe hoe de vertraging is ontstaan. Het feit is dat ik een order bij u plaatste en u betaalde voor een dienst die niet werd verleend. Het is een brutaliteit om nu geen contact op te nemen en mijn geld ten onrechte in te houden.
User icon
Christian V.
Op
na aankoop van 20/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé pour le retard du transporteur indépendant de notre volonté. Nous avons expédié votre commande le jour même ou vous l'avez passée en express comme demandé.
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Het product is geweldig. Maar de geschenkverpakking ontbrak. Het product zat gewoon in een lelijke kartonnen doos. Niet wat je verwacht als je een premium geschenkdoos bestelt, betaalt en verwacht!
User icon
Patrick S.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de cet oubli. Nous vous avons remboursé l'emballage cadeau, une petite modification de votre avis pour nous dire ce que vous pensez du produit serait super ! 😉
Bonne journée à vous et à bientôt.
Cordialement,
Thomas de pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit mijn pakje ontvangen dat voor Kerstmis had moeten aankomen
User icon
Rachel L.
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
following our exchanges and the resolution of the problem, a small modification of your notice would be nice.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Mooie lamp. Maar erg ongelukkig dat ik er 2 heb betaald in plaats van 1! Ik zal uw site niet aanbevelen.
User icon
Sandrine P.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Slecht slecht 3 pack 3 fout geen terugbetaling, hoge prijs, lage kwaliteit!!!
User icon
Pierangelo M.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De website is mooi... originele producten maar u zou van transporteur moeten veranderen en vooral u ontdoet van bos verantwoordelijkheden op de transporteur die niet om de klant geeft... leveringskosten nooit terugbetaald noch enig commercieel gebaar.
User icon
Christian S.
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas is slechts de helft aangekomen en de gratis koptelefoon zat er niet bij.
User icon
Patricia F.
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Nous sommes désolé pour l'oubli du cadeau promis. Nous vous l'avons renvoyé dans un second temps. Une petite modification de votre commentaire serait super sympa 😉
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Het kastje bovenop de lamp voor het aan- en uitschakelen werkt al niet meer, dus daar moet ik iets aan doen.
User icon
Louis S.
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer mooie lamp, het is een geweldig cadeau
User icon
Colette A.
Op
na aankoop van 08/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product goed vindt. De ene ster moet een vergissing zijn en we hopen dat je terugkomt om je opmerking te veranderen, dat zou fijn zijn.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen, maar de usb-stekker is beschadigd 😕
User icon
Grellety F.
Op
na aankoop van 08/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt me, maar ik zie geen uitwisselingen met de klantenservice over dit onderwerp. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, spijt ons dat. Laat het ons weten en we sturen het naar je terug. Neem contact met ons op via [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, want het was een cadeau voor mijn dochter en de basis was te smal om op het frame te passen. Het was onmogelijk.
User icon
Carole F.
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, na controle konden we geen e-mail van je vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we dit probleem samen kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer mooi maar werkt niet knippert gedwongen om batterijen te verwijderen walging pfuff niet aanbevolen
User icon
Didier D.
Op
na aankoop van 20/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mailwisselingen bleek dat het probleem met de batterijen was. Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn 😉
Alvast bedankt.
Goedendag.
Dank u wel,
Thomas van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje ontvangen met de bluetooth houder en het is stuk en ik kan het niet opladen omdat het van binnen stuk is...
User icon
Yanis A.
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Het product is van acceptabele kwaliteit met een pakkende levertijd maar niet gerespecteerd, kwam 2 dagen na de dag aan.
User icon
Ahmed L.
Op
na aankoop van 28/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Correct product Leveringstermijn niet gerespecteerd - 1 week (aangegeven 24u op de website)
User icon
Stéphane H.
Op
na aankoop van 25/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling op dezelfde dag verzonden als je hem hebt geplaatst.
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1 /5
★☆☆☆☆
Kwam niet zoals beloofd
User icon
Alexander A.
Op
na aankoop van 03/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo Alexander
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring is niet goed want ik plaatste een bestelling drie dagen voor Moederdag uit Spanje en ik deed het omdat er stond dat de zending in 48u in Madrid kon zijn in dit geval.Het blijkt dat ik het pas 6 dagen later ontving ik vroeg het op een woensdag en het kwam op maandag aan.Ze vertellen u dat het ongeveer 48 uur, naar mijn mening kunnen ze niet zeggen dat, je betaalt voor de zending van 48 uur en dan als je het wilt in 24 uur betaal je meer, ik betwijfel ten zeerste dat het zo is, omdat het bedrijf dat maakt ze de levering, GLS, vertelde me dat wanneer het vertrekt uit Frankrijk minimum zijn 2 dagen om Frankrijk te verlaten plus nog eens twee in dit geval naar Madrid, dus niet voldoen aan wat ze zeggen en er zijn veel opmerkingen die te laat zijn ook, dus ze hebben een probleem met het transportbedrijf of zijn ze niet voldoen aan de planning die ze zeggen dat ze doen.De prijs die ze vragen is het niet waard voor mij om dit type lamp opnieuw te kopen.
User icon
Juan Carlos G.
Op
na aankoop van 27/04/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De plexiglas plaat heeft aan de achterkant allemaal vlekjes niet duidelijk te ien op de foto. Maar wel op de standaard met het lichtje aan. Zeer jammer! Is het geld niet waard!
User icon
Tim V.
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Zoals blijkt uit de e-mail, zijn de vlekken die u noemt te wijten aan de lasergravure. Normaal gesproken worden alle platen na de productie gereinigd. Je bord was inderdaad slecht schoongemaakt. U kunt het schoonmaken met aceton of make-up remover en een zachte doek.
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com