/10
★★★★★
op 6773 beoordelingen
★★★★★
op 6773 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik nam batterijen voor de basis die ik niet eens misbruikt kreeg pff
Malika B.
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this oversight. The batteries have been refunded, a small change in your notice would be great.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this oversight. The batteries have been refunded, a small change in your notice would be great.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd ar ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, en geen antwoord van u, de basis en de Led-afstandsbediening ontbraken dus ik ben niet tevreden!
Malika L.
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this error. Following the return of the missing products, a small comment on your final opinion would be nice.
Thank you in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this error. Following the return of the missing products, a small comment on your final opinion would be nice.
Thank you in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd omdat het product niet aan mijn verwachtingen voldoet er is een defect aan de opdruk. Een grote lijn loopt door het midden van een gezicht. Ik heb geen feedback van u gehad. Zeer teleurgesteld. Wachtend op een oplossing. Omdat het een kerstcadeau was.
Catherine R.
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the inconvenience.
After checking, I do not see any mail from you. If your lamp has a defect, we will reproduce it without delay.
I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for the inconvenience.
After checking, I do not see any mail from you. If your lamp has a defect, we will reproduce it without delay.
I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Lamp kwam kapot aan geen reactie van de klantenservice! Beschamend gezien de prijs! Ik weet niet wat ik moet doen als ik geen antwoord krijg!
Elodie F.
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
We are very sorry for the inconvenience.
I have done some research about your problem and I don't see any trace of your complaint. You can contact us at [email protected]
If your lamp arrived broken, a simple photo to see it and we will send you back your order of course.
See you soon.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
We are very sorry for the inconvenience.
I have done some research about your problem and I don't see any trace of your complaint. You can contact us at [email protected]
If your lamp arrived broken, a simple photo to see it and we will send you back your order of course.
See you soon.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Mooie lamp. Maar erg ongelukkig dat ik er 2 heb betaald in plaats van 1! Ik zal uw site niet aanbevelen.
Sandrine P.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Slecht slecht 3 pack 3 fout geen terugbetaling, hoge prijs, lage kwaliteit!!!
Pierangelo M.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De website is mooi... originele producten maar u zou van transporteur moeten veranderen en vooral u ontdoet van bos verantwoordelijkheden op de transporteur die niet om de klant geeft... leveringskosten nooit terugbetaald noch enig commercieel gebaar.
Christian S.
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Helaas is slechts de helft aangekomen en de gratis koptelefoon zat er niet bij.
Patricia F.
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Nous sommes désolé pour l'oubli du cadeau promis. Nous vous l'avons renvoyé dans un second temps. Une petite modification de votre commentaire serait super sympa 😉
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet in overeenstemming met wat ik betaald heb Pagina zeer slecht uitgelegd misleidt Gelieve zeer voorzichtig te zijn ⚠️ en te controleren alvorens te valideren.
Sandra K.
Op
na aankoop van 05/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this misunderstanding, it is indeed laser engraving and not color printing.
The colors are obtained with the light of the base.
We make sure that it is as clear as possible on the site.
Your lamp seemed to be very successful nevertheless, we hope you will appreciate it despite this misunderstanding.
Have a nice day.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this misunderstanding, it is indeed laser engraving and not color printing.
The colors are obtained with the light of the base.
We make sure that it is as clear as possible on the site.
Your lamp seemed to be very successful nevertheless, we hope you will appreciate it despite this misunderstanding.
Have a nice day.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn kapotte lamp ontvangen en moest vanmorgen op eigen kosten een plaat aanbevelen omdat mijn e-mails niet werden beantwoord... Hopelijk krijg ik hem deze keer in goede staat terug, want het heeft me uiteindelijk heel wat gekost.
Véronique F.
Op
na aankoop van 25/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I have no trace of your e-mail. I just sent you an email. We will refund your second order. You do not have to pay for the reproduction of your lamp arrived broken.
Waiting for your return on this subject, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
I'm sorry for the inconvenience. I have no trace of your e-mail. I just sent you an email. We will refund your second order. You do not have to pay for the reproduction of your lamp arrived broken.
Waiting for your return on this subject, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Het kastje bovenop de lamp voor het aan- en uitschakelen werkt al niet meer, dus daar moet ik iets aan doen.
Louis S.
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Zeer mooie lamp, het is een geweldig cadeau
Colette A.
Op
na aankoop van 08/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product goed vindt. De ene ster moet een vergissing zijn en we hopen dat je terugkomt om je opmerking te veranderen, dat zou fijn zijn.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket ontvangen, maar de usb-stekker is beschadigd 😕
Grellety F.
Op
na aankoop van 08/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt me, maar ik zie geen uitwisselingen met de klantenservice over dit onderwerp. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, spijt ons dat. Laat het ons weten en we sturen het naar je terug. Neem contact met ons op via [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld, want het was een cadeau voor mijn dochter en de basis was te smal om op het frame te passen. Het was onmogelijk.
Carole F.
Op
na aankoop van 06/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, na controle konden we geen e-mail van je vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected] zodat we dit probleem samen kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Zeer mooi maar werkt niet knippert gedwongen om batterijen te verwijderen walging pfuff niet aanbevolen
Didier D.
Op
na aankoop van 20/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mailwisselingen bleek dat het probleem met de batterijen was. Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn 😉
Alvast bedankt.
Goedendag.
Dank u wel,
Thomas van Lampephoto.fr
Na onze e-mailwisselingen bleek dat het probleem met de batterijen was. Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn 😉
Alvast bedankt.
Goedendag.
Dank u wel,
Thomas van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakje ontvangen met de bluetooth houder en het is stuk en ik kan het niet opladen omdat het van binnen stuk is...
Yanis A.
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
Ik kijk ernaar uit om van je te horen.
Dank u bij voorbaat,
Ik kijk ernaar uit om van je te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Onderstel te klein in vergelijking met de foto
Alexis V.
Op
na aankoop van 30/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar je probleem en ik kan geen spoor vinden van een klacht van jouw kant. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het zelf te zien en we zullen je bestelling natuurlijk naar je terugsturen.
Tot binnenkort.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar je probleem en ik kan geen spoor vinden van een klacht van jouw kant. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het zelf te zien en we zullen je bestelling natuurlijk naar je terugsturen.
Tot binnenkort.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Dienstverlening niet op peil, bestelling geplaatst voor Moederdag ontvangen voor Vaderdag en voor twee leveringen moeten betalen 😞
Dominique F.
Op
na aankoop van 15/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
We are sorry, the package remained pending for 10 days at the relay point and you received notifications to ask you to come and withdraw the package. Following that the package was returned to us. Indeed a new sending implies new postal charges. Know that the carrier charges us 3 times the shipping costs in this case. The return from the relay point to our premises is at our expense.
Counting on your understanding, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
We are sorry, the package remained pending for 10 days at the relay point and you received notifications to ask you to come and withdraw the package. Following that the package was returned to us. Indeed a new sending implies new postal charges. Know that the carrier charges us 3 times the shipping costs in this case. The return from the relay point to our premises is at our expense.
Counting on your understanding, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Het product is van acceptabele kwaliteit met een pakkende levertijd maar niet gerespecteerd, kwam 2 dagen na de dag aan.
Ahmed L.
Op
na aankoop van 28/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
We verontschuldigen ons voor deze situatie en hopen dat u begrip heeft. Ik hoop dat u een fijne dag zult hebben,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Correct product Leveringstermijn niet gerespecteerd - 1 week (aangegeven 24u op de website)
Stéphane H.
Op
na aankoop van 25/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor de vertraging van de vervoerder buiten onze controle. We hebben je bestelling op dezelfde dag verzonden als je hem hebt geplaatst.
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met al onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Geen
Yvon S.
Op
na aankoop van 25/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected] en we zullen proberen uw probleem op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
De levering werd volledig in een andere stad gezet en voor tijd op de doos het adres en het juiste 4 dagen om het pakje terug te krijgen dank aan de dame die het pakje op Facebook zette en die het toeliet om me te vinden en het persoonlijk af te geven 1 week meer om het te hebben
Giovanni E.
Op
na aankoop van 18/05/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Kwam niet zoals beloofd
Alexander A.
Op
na aankoop van 03/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo Alexander
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw pakje is inderdaad verloren gegaan bij GLS. We hebben uw bestelling naar u teruggestuurd. Daarna hebben we niets meer van u gehoord. We zouden een kleine verandering in uw bericht op prijs stellen 😉
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging, die wij niet kunnen beïnvloeden.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Mijn ervaring is niet goed want ik plaatste een bestelling drie dagen voor Moederdag uit Spanje en ik deed het omdat er stond dat de zending in 48u in Madrid kon zijn in dit geval.Het blijkt dat ik het pas 6 dagen later ontving ik vroeg het op een woensdag en het kwam op maandag aan.Ze vertellen u dat het ongeveer 48 uur, naar mijn mening kunnen ze niet zeggen dat, je betaalt voor de zending van 48 uur en dan als je het wilt in 24 uur betaal je meer, ik betwijfel ten zeerste dat het zo is, omdat het bedrijf dat maakt ze de levering, GLS, vertelde me dat wanneer het vertrekt uit Frankrijk minimum zijn 2 dagen om Frankrijk te verlaten plus nog eens twee in dit geval naar Madrid, dus niet voldoen aan wat ze zeggen en er zijn veel opmerkingen die te laat zijn ook, dus ze hebben een probleem met het transportbedrijf of zijn ze niet voldoen aan de planning die ze zeggen dat ze doen.De prijs die ze vragen is het niet waard voor mij om dit type lamp opnieuw te kopen.
Juan Carlos G.
Op
na aankoop van 27/04/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De plexiglas plaat heeft aan de achterkant allemaal vlekjes niet duidelijk te ien op de foto. Maar wel op de standaard met het lichtje aan. Zeer jammer! Is het geld niet waard!
Tim V.
Op
na aankoop van 07/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Zoals blijkt uit de e-mail, zijn de vlekken die u noemt te wijten aan de lasergravure. Normaal gesproken worden alle platen na de productie gereinigd. Je bord was inderdaad slecht schoongemaakt. U kunt het schoonmaken met aceton of make-up remover en een zachte doek.
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com
Na de oplossing en onze laatste e-mail uitwisselingen, zou een kleine wijziging van uw mening leuk zijn 😉
Met vriendelijke groet, thomas van Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Pakket ontvangen maar beschadigd ter hoogte van de basis....moeilijk om de stekker in het stopcontact te steken omdat het gebroken is
Laetitia D.
Op
na aankoop van 26/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, Het spijt ons voor het ongemak. Na onderzoek van de e-mailwisselingen die u met onze klantenservice had, zie ik dat wij u een vervangende basis hebben gestuurd zodra u uw probleem meldde.
We zouden blij zijn geweest met uw feedback 😉
Ik hoop dat u tevreden was met uw lamp, ik wens u een fijne dag en tot gauw op Lampephoto.fr
Beste wensen,
Thomas van Lampephoto.fr
We zouden blij zijn geweest met uw feedback 😉
Ik hoop dat u tevreden was met uw lamp, ik wens u een fijne dag en tot gauw op Lampephoto.fr
Beste wensen,
Thomas van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Catastrofale levering, geen contact door de bezorger die zich niet houdt aan de vastgestelde leverdatum, ik wacht op mijn pakje en een antwoord op mijn verzoek
Michel B.
Op
na aankoop van 02/01/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor dit ongemak buiten onze controle. U hebt uw bericht 2 dagen na de verzending van uw bestelling achtergelaten en dus voordat u het hebt ontvangen. In feite is uw pakket met 24 uur vertraagd ten opzichte van de aangekondigde levertijd. Je ontving het de dag nadat je je bericht achterliet. Het spijt ons als de datum van ontvangst belangrijk was, maar een nieuwe mededeling over de inhoud van uw bestelling zou op prijs zijn gesteld.
Ik hoop dat u er tevreden mee was en ik hoop u snel weer te zien op Lampephoto.fr.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor dit ongemak buiten onze controle. U hebt uw bericht 2 dagen na de verzending van uw bestelling achtergelaten en dus voordat u het hebt ontvangen. In feite is uw pakket met 24 uur vertraagd ten opzichte van de aangekondigde levertijd. Je ontving het de dag nadat je je bericht achterliet. Het spijt ons als de datum van ontvangst belangrijk was, maar een nieuwe mededeling over de inhoud van uw bestelling zou op prijs zijn gesteld.
Ik hoop dat u er tevreden mee was en ik hoop u snel weer te zien op Lampephoto.fr.
Met vriendelijke groet,
Thomas van Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Zeer ontevreden
Audrey V.
Op
na aankoop van 03/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
U bestelde een lamp met een basisvoet. Na ontvangst vertelde u ons dat u zich vergist had en dat u in plaats daarvan een klokvoet wilde. De plaat die u bestelde is niet compatibel met een klokvoet, dus we kunnen u geen basisruil aanbieden. Wij hebben u een commercieel gebaar aangeboden, maar wij hebben geen reactie van u ontvangen. Als wij iets kunnen doen om uw tevredenheid te verbeteren, blijven wij per e-mail tot uw dienst.
We horen graag van u,
Thomas van Lampephoto.fr
U bestelde een lamp met een basisvoet. Na ontvangst vertelde u ons dat u zich vergist had en dat u in plaats daarvan een klokvoet wilde. De plaat die u bestelde is niet compatibel met een klokvoet, dus we kunnen u geen basisruil aanbieden. Wij hebben u een commercieel gebaar aangeboden, maar wij hebben geen reactie van u ontvangen. Als wij iets kunnen doen om uw tevredenheid te verbeteren, blijven wij per e-mail tot uw dienst.
We horen graag van u,
Thomas van Lampephoto.fr