9.3/10
★★★★★
op 8149 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Ik zet 3 sterren vanwege de levering omdat het pakket dat ik ontving in slechte staat was. De doos was open en gescheurd. Ik zou dit cadeau idee aanraden aan iedereen die een cadeau wil geven aan iemand anders. Ik zou dit cadeau idee aanraden, maar de ontvangst van het pakje laat me meer wensen.
User icon
Cécilia C.
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons erg van het probleem dat u had met de levering, wat helaas niet onze verantwoordelijkheid is. We zijn echter erg blij dat u de lamp mooi vond.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De zeefdruk is een beetje licht en het is jammer dat het plastic is!!!
User icon
Thierry L.
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan niets vinden over uw klacht. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de lichtgravure te bevestigen en wij zullen uw bestelling naar u terugsturen.
Tot binnenkort.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik dacht dat de gekozen foto in kleur was weergegeven. Maar dat is het niet. De weergave is niet getrouw aan de werkelijkheid 😔 Jammer!!!
User icon
Eric J.
Op
na aankoop van 04/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Zoals aangegeven op onze site is de foto niet in kleur, maar in zwart-wit. Het zijn de LED's die je lamp kleur en licht geven.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik dacht dat het glas was (kristal)
User icon
Serghei P.
Op
na aankoop van 01/05/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Teleurgesteld, niet wat ik verwachtte. Niet veel uitleg over de beschrijving
User icon
Audrey S.
Op
na aankoop van 09/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected] en we zullen proberen uw probleem op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Ik betaalde 7.90 voor een 48 uurs levering en de lamp arriveerde na 7 dagen en natuurlijk na Moederdag ik ben zeer teleurgesteld over de levering ik vroeg om een terugbetaling van de leveringskosten maar zonder succes
User icon
David H.
Op
na aankoop van 05/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons te horen over deze vertraging, die helaas buiten onze macht ligt. Vervoerders kunnen in de aanloop naar Moederdag problemen ondervinden met het afleveren van uw pakketten.
We verontschuldigen ons voor het ongemak en wensen je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Er kan meer gedaan worden. Het artikel is helaas kapot.
User icon
Ciro S.
Op
na aankoop van 04/05/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Top
User icon
Astrid P.
Op
na aankoop van 16/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De aangegeven levertijd klopt niet wacht al 2 weken op de lamp hoop dat hij voor moederdag wel geleverd word
User icon
Martijn P.
Op
na aankoop van 14/04/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Maar ik vind het jammer dat je de batterijen er niet bij doet.
User icon
Pascaline R.
Op
na aankoop van 12/02/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons van dit misverstand.
We doen ons best om dit zo duidelijk mogelijk te maken op onze site. Onze USB-wiegen worden geleverd met een kabel en we verkopen ook batterijen op onze site, maar deze moeten extra betaald worden.
Nog een fijne dag verder.
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Een beetje chagrijnig, het was een valentijnscadeau en een kleine teleurstelling toen ik het openmaakte, er zijn wat foutjes en klopjes 😰. De levering was snel, de prent van imagine is goed ingelijst.
User icon
Sarah D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor dit ongemak. Hebt u niettemin de plastic beschermlaag verwijderd die, indien erop gelaten, de plaat een bekrast effect geeft? Als er om het even welke tekorten op uw plaat zijn, te verzenden gelieve ons sommige beelden naar [email protected], zullen wij proberen om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Thomas van lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
De verpakking was niet uitnodigend ook de vorm van het hart was niet wat ik verwachtte
User icon
Kelsey D.
Op
na aankoop van 02/02/2021
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het pakje is veilig aangekomen, ik wacht om het aan mijn lieve vrouw te geven voor Valentijnsdag
User icon
Emmanuel C.
Op
na aankoop van 11/01/2021
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb een bestelling ontvangen zoals beschreven, maar ik heb de bestelling nog ruim 2 weken voor Kerstmis geplaatst en ik heb het pakket de dag ervoor ontvangen... Ik vind dat de verwachte levertijd helemaal niet overeenkomt met de aangegeven tijd
User icon
Mathilde D.
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons van deze ongewoon lange levering.
In feite kunnen alle vervoerders problemen ondervinden in de aanloop naar Kerstmis. Het spijt ons zeer voor deze vertraging, die buiten onze macht ligt.
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik was niet tevreden over de snelheid van de levering, maar het product is zoals beschreven op de website.
User icon
Amandine S.
Op
na aankoop van 13/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij om te horen dat ons product u bevalt. Helaas hebben we geen invloed op de levertijd.
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Geen slecht resultaat, maar ik had beter verwacht... niet wow...
User icon
Valerie J.
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan u graag te woord.
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De basis was beschadigd en paste er niet in, dus moest ik hem uitboren. Jammer, want de foto is prachtig
User icon
Yoan D.
Op
na aankoop van 16/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat je de afbeelding mooi vindt, maar het spijt ons voor het ongemak. Ik heb wat onderzoek gedaan naar je probleem en ik kan niets vinden over je klacht. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling toe of een nieuwe basis natuurlijk.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Bestelling snel verzonden kwaliteit correct Ik zet slechts 3 sterren omdat op een lamp het geval â batterijen verslechterd
User icon
Stephanie M.
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het doet me plezier dat uw bestelling u bevalt, maar ik zie helaas geen uitwisselingen met de klantenservice over dit onderwerp. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Als je een beschadigd voetstuk hebt ontvangen, laat het ons dan weten en we zullen het vervangen. Neem contact met ons op via [email protected].
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Goed, behalve voor de levering waar mijn pakket werd weggegooid en regende op de hele dag, ook al waren er mensen om het te ontvangen
User icon
Manon T.
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor deze abnormale levering, helaas is het buiten onze controle.
Met al onze excuses voor het ongemak, wens ik u een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Goede logistiek, goede kwaliteit. 2 kleine opmerkingen: ik dacht dat ik een foto van betere kwaliteit had, van dichtbij ziet hij er een beetje korrelig uit. Ik weet niet of het een goed idee is om een nieuwe te kopen, maar ik weet zeker dat het een goed idee is om een nieuwe te kopen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het is een geweldig cadeau-idee!
User icon
Pierre-julien D.
Op
na aankoop van 22/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product mooi vindt. Wat de kwaliteit van de foto's betreft, doen we ons best om ze zo goed mogelijk te behandelen. Kom naar ons terug op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem te controleren en we sturen je je bestelling toe.
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb de prestigieuze geschenkdoos niet ontvangen, hoewel ik ervoor betaald heb. Ik stuurde een e-mail zodra ik het had ontvangen en ze antwoordden niet.
User icon
Jacqueline M.
Op
na aankoop van 13/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons van deze vergissing.
Na controle zie ik geen e-mail van je. Neem contact met ons op via [email protected] en we nemen binnen 24/48 uur contact met je op.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik heb er veel baat bij gehad. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
User icon
Ousmane Estelle B.
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen over dit probleem, maar het is niet onze verantwoordelijkheid en we kunnen er niets aan doen.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Geweldig cadeau voor mijn tante die er erg blij mee was. Ik was een beetje teleurgesteld omdat de foto er uit zag als glas en het is plexi, maar verder geweldig.
User icon
Fiona L.
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat je ons product mooi vindt, maar het spijt ons van het misverstand. We proberen het zo duidelijk mogelijk te maken op onze website; al onze platen zijn gemaakt van acrylglas en niet van glas.
We hopen je snel op onze site te zien voor nieuwe bestellingen.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Het spijt me, maar er is geen foto van het product op de website!
User icon
Natalie R.
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, Ms. Revel. Het spijt me dat het resultaat u niet bevalt. Wij hadden onze eigen twijfels over het visuele belang van het resultaat. Op de hoofdfoto zijn de onderwerpen inderdaad meer dan 50 meter weg en ontbreken de details. We hebben geprobeerd om het visuele "concept" van de foto te behouden. Wij hopen dat u ons niet verantwoordelijk zult stellen. Onze grafische vormgevers besteden veel tijd aan het optimaliseren van de foto's en halen er het beste uit. Als u ons nog een kans wilt geven om u de kwaliteit van ons werk te laten zien, raad ik u aan ons foto's van hoge kwaliteit te sturen. Ik nodig u uit om onze veelgestelde vragen te bekijken om de kwaliteit van uw foto's te beoordelen.
Ik dank u voor uw vertrouwen en wens u een goede dag.
Met vriendelijke groet, Thomas de lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Goed gedaan.
User icon
Fabian B.
Op
na aankoop van 04/05/2020
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het is een goede offerte maar ik ben teleurgesteld omdat ik niet de juiste voet bij mijn fotolamp heb ontvangen (hij heeft geen usb poort en ik heb hem met besteld) Ik ben teleurgesteld over de ervaring
User icon
Paulo C.
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw negatieve feedback op uw bestelling.
Kunt u de oorzaak van het probleem nader verklaren?
Je hebt een wekkerbasis besteld. Welke basis heb je gekregen? Als we een fout hebben gemaakt, zullen we die onmiddellijk herstellen.
Al onze cradles zijn USB, dus ik begrijp het detail niet in uw commentaar waar u zegt dat u er geen op uw cradle hebt.
Ik zie ernaar uit van u te horen om het probleem op te helderen en wens u een goede dag.
Ik hoop snel van u te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De foto is niet gecentreerd, wat het enige minpunt is, maar het is toch vrij teleurstellend.
User icon
Céline V.
Op
na aankoop van 10/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We doen ons best om foto's zo efficiënt mogelijk te verwerken. Na controle zie ik geen e-mail van jou. Kom terug naar [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem te controleren en we sturen je je bestelling.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De basis die ik ontving heeft een gleuf die te breed is voor het plexiglas. Ik moest dit compenseren door wat pellets aan de onderkant van het plexiglas te lijmen. De twee producten zijn van uw bedrijf.
User icon
Rene A.
Op
na aankoop van 07/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling of natuurlijk een nieuwe basis.
Tot snel.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Heel goed gelukt, maar de basis was defect, dus moest ik de basis terugsturen voor omruiling.
User icon
Giovanni R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Hallo Mr. Rioul, het spijt ons zeer voor dit ongemak. Inderdaad, we hebben een fout gemaakt in de basis en het spijt ons zeer. We hebben ons best gedaan om u de nieuwe basis snel toe te sturen. Gelieve onze verontschuldigingen voor deze fout te aanvaarden. Met vriendelijke groet, Thomas van Lampephoto.com
2 /5
★★☆☆☆
Ik verloor mijn pakket in de post, na 10 dagen had ik nog steeds niets, de klantendienst liet me nog eens 5 dagen wachten om de bestelling opnieuw te verzenden.
User icon
Paulo C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Hallo Mr Costa, het spijt ons zeer voor dit ongemak. Na onze omruilingen hebben wij uw bestelling geprefabriceerd zodra wij wisten dat het pakket verloren was gegaan. Het tweede pakket werd op vrijdag verzonden, het weekend vertraagde de levering nog wat meer. Gelieve onze verontschuldigingen te aanvaarden voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas van lampephoto.fr