/10
★★★★★
op 8143 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8143 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb u een e-mail gestuurd van ontevredenheid over mijn bestelling, nooit een antwoord gekregen! Op je bijna alle voorbeelden kunnen we de achtergrond niet zien, ik dacht dat het voor mij hetzelfde zou zijn. Het resultaat is dat je alles achter je kunt zien, zelfs als het een witte muur is! Het is erg lelijk, dus niet blij van u gekocht te hebben!
Valérie C.
Op
na aankoop van 27/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen dat de rendering niet naar wens is. Helaas hebben we uw e-mail niet ontvangen. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons te horen dat de rendering niet naar wens is. Helaas hebben we uw e-mail niet ontvangen. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected].
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben eigenlijk tevreden. Ik kocht echter due goederen binnen de promotie nimm 3 zahle 2 en hoewel ik 3 artikelen in mijn winkelwagen had, moest ik voor alle drie betalen. Dit betekent dat hun promotie niet correct was en ik 1,9 euro meer moest betalen. Ik zal waarschijnlijk nooit meer iets van u kopen. Bovendien is de grootte van de DINA4 Yoshi niet juist, het is geen 20x30 cn maar veel minder! En voor dat alles, zijn jullie prijzen behoorlijk hoog!
H. S.
Op
na aankoop van 27/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes désolé de ces désgréments. Après vérification l'offre dont vous parlez était valable sur toutes les lampes du site (catalogues et personnalisées) cependant votre 3ème article était un socle seul qui ne rentrait pas dans l'offre. Je n'ai pas trouvé d’e-mail de votre part à ce sujet, nous aurions pu faire un geste à ce sujet.
Pour ce qui est des dimensions de la lampe Yoshi, comme pour toutes les autres lampes, les formats A5 et A4 sont des standards pour "grand et "petit". Nous devons ensuite respecter les proportions des visuels. Chaque modèle a ses propre proportions, de ce fait les lampes n'ont pas toutes les mêmes dimensions. Je vous invite à lire notre foire aux questions qui détail très bien le principe. En espérant que vous ne nous tiendrez pas rigueur de ces malentendus, je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
nous sommes désolé de ces désgréments. Après vérification l'offre dont vous parlez était valable sur toutes les lampes du site (catalogues et personnalisées) cependant votre 3ème article était un socle seul qui ne rentrait pas dans l'offre. Je n'ai pas trouvé d’e-mail de votre part à ce sujet, nous aurions pu faire un geste à ce sujet.
Pour ce qui est des dimensions de la lampe Yoshi, comme pour toutes les autres lampes, les formats A5 et A4 sont des standards pour "grand et "petit". Nous devons ensuite respecter les proportions des visuels. Chaque modèle a ses propre proportions, de ce fait les lampes n'ont pas toutes les mêmes dimensions. Je vous invite à lire notre foire aux questions qui détail très bien le principe. En espérant que vous ne nous tiendrez pas rigueur de ces malentendus, je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
3
/5
★★★☆☆
Gemengde tevredenheid, product afwerking niet geweldig, verlichting niet zo helder als op de advertentie.
Yves L.
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Je kunt de intensiteit van de LED's aanpassen met de afstandsbediening.
Prettige dag verder.
Lisa van lampephoto.fr
Je kunt de intensiteit van de LED's aanpassen met de afstandsbediening.
Prettige dag verder.
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik ben tevreden over mijn bestelling, maar ik heb iets later gekregen dan ik dacht.
Amur H.
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Twee producten zijn uitstekend, de derde (naailamp) stelde me duidelijk teleur, want de uitsnijdingen zijn niet mooi en te recht, ik had meer rondingen gedacht)
Ophelie P.
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Zoals afgesproken per e-mail, hebben we uw lamp vervangen. Een beetje feedback zou geweldig zijn!
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
Zoals afgesproken per e-mail, hebben we uw lamp vervangen. Een beetje feedback zou geweldig zijn!
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Helaas niet de volledige tekst. Dan is de kwaliteit van de foto's ook niet best.
Ramona G.
Op
na aankoop van 26/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes désolé de cette erreur. Si votre lampe comporte une erreur de texte, il suffit de nous le faire savoir et nous reproduisons votre lampe. Je ne trouve aucun mail de votre part.
Pour ce qui est de la qualité du rendu, nous sommes désolé si le résultat ne vous plait pas. Nous avons fait du mieux que nous pouvions selon la qualité de la photo fournie.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
nous sommes désolé de cette erreur. Si votre lampe comporte une erreur de texte, il suffit de nous le faire savoir et nous reproduisons votre lampe. Je ne trouve aucun mail de votre part.
Pour ce qui est de la qualité du rendu, nous sommes désolé si le résultat ne vous plait pas. Nous avons fait du mieux que nous pouvions selon la qualité de la photo fournie.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
2
/5
★★☆☆☆
Mijn lamp kwam snel aan maar was kapot en ik kan de retourprocedure niet vinden. Mijn e-mails worden niet beantwoord. Ik wacht op een oplossing. Dank u bij voorbaat. Met vriendelijke groet
Lydie B.
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mail uitwisseling en de vervanging van uw lamp, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
Na onze e-mail uitwisseling en de vervanging van uw lamp, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik verwachtte iets anders. Een beetje teleurgesteld.
Annick G.
Op
na aankoop van 22/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan u graag te woord.
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik mis de afstandsbedieningen die ik nog steeds wacht om te ontvangen, hopelijk voor Kerstmis.
Alyson V.
Op
na aankoop van 21/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Onze excuses voor deze vergissing. De afstandsbedieningen zijn later verstuurd.
Prettige dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
Onze excuses voor deze vergissing. De afstandsbedieningen zijn later verstuurd.
Prettige dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Snel, en het pakket is in goede staat.
Laetitia L.
Op
na aankoop van 18/11/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik gebruik het nu al een tijdje, maar ik weet niet zeker of het een goed idee is om het lang te gebruiken.
Thierry D.
Op
na aankoop van 12/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo daar,
naar aanleiding van de vervanging van je basis, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
naar aanleiding van de vervanging van je basis, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik ontving de lamp zonder afstandsbediening, maar na de post hebben ze hem bij mij afgeleverd Misleidende foto op de website de houten onderkant is niet inbegrepen bij de afstandsbediening Voor de prijs is hij gemiddeld
Hervé R.
Op
na aankoop van 29/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the forgetfulness of the remote control that we sent you back in a second time. For the "wooden bottom" on the pictures, it is the decoration... 🙂 We are sorry but indeed, the wooden board on which the lamps are placed for the product photos is not included with the product.
Have a nice day,
Sincerely, Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for the forgetfulness of the remote control that we sent you back in a second time. For the "wooden bottom" on the pictures, it is the decoration... 🙂 We are sorry but indeed, the wooden board on which the lamps are placed for the product photos is not included with the product.
Have a nice day,
Sincerely, Thomas from Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Een beetje teleurgesteld. Ik kreeg niet de geschenkverpakking waar ik voor betaalde (terugbetaald) om te geven, niet geweldig en een zeer duidelijk label.
Julie V.
Op
na aankoop van 15/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, na onze e-mailwisseling weet ik niet wat ik nog meer kan zeggen, behalve dat het ons spijt voor deze vergissing. Onze procedure is om onze klanten terug te betalen voor elke vergissing van onze kant, wat we hebben gedaan ... We hebben u ook een lamp teruggestuurd.
We hadden een iets mooiere eindbeoordeling op prijs gesteld. Jammer, bedankt voor je bestelling en nog een fijne dag.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
We hadden een iets mooiere eindbeoordeling op prijs gesteld. Jammer, bedankt voor je bestelling en nog een fijne dag.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Zeer goed product, behalve dat de afbeelding niet erg duidelijk is, verder niets op aan te merken
Auriane R.
Op
na aankoop van 06/10/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Als je vragen of twijfels hebt, neem dan contact met ons op via [email protected]
Lisa van lampephoto.fr
Als je vragen of twijfels hebt, neem dan contact met ons op via [email protected]
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
De fotoweergave is een beetje vervormd in vergelijking met het origineel
Marie Therese C.
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
naar aanleiding van onze e-mailwisseling is er een nieuwe lamp naar u verzonden. Een kleine wijziging in uw commentaar zou geweldig zijn.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
naar aanleiding van onze e-mailwisseling is er een nieuwe lamp naar u verzonden. Een kleine wijziging in uw commentaar zou geweldig zijn.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik ben niet zeker over het artikel, maar ik werd genaaid en moest 9€ extra betalen voor de levering om het artikel binnen de 24 uur te krijgen en het kwam een week later aan 😒
Priscilia L.
Op
na aankoop van 15/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Onze excuses voor de vertraging die is veroorzaakt door de vervoerder, waar wij geen invloed op hadden. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
Onze excuses voor de vertraging die is veroorzaakt door de vervoerder, waar wij geen invloed op hadden. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
De lamp werkt niet op batterijen, alleen op het lichtnet, ik heb het gemeld maar ik heb nog geen feedback gekregen
Noelle L.
Op
na aankoop van 04/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze mailwisseling bleek dat het probleem bij de batterijen lag. Een kleine aanpassing aan je review zou fijn zijn 😉
Alvast bedankt.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Na onze mailwisseling bleek dat het probleem bij de batterijen lag. Een kleine aanpassing aan je review zou fijn zijn 😉
Alvast bedankt.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Teleurgesteld in de kwaliteit van de ondersteuning
Valérie Marie O.
Op
na aankoop van 08/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
naar aanleiding van de vervanging van uw basis, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
naar aanleiding van de vervanging van uw basis, zou een beetje feedback geweldig zijn!
Bij voorbaat dank,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Gebrek aan afwerking van de buitenste uitsparingen. Het is jammer want de gravure is geweldig!
David G.
Op
na aankoop van 11/06/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het is een groot succes. Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het is een groot succes en het is een groot succes. Ik gebruik het al een tijdje, maar het is een goed idee om het te controleren en te zien of het werkt.
Julien L.
Op
na aankoop van 03/06/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer mooi product
Christine J.
Op
na aankoop van 28/05/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelle levering product een beetje duur voor de kwaliteit basis houdt gewoon de stand niet veilig risico van breken indien verplaatst
Valerie H.
Op
na aankoop van 26/05/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product dat ik heb besteld, maar de leveringstermijn werd niet gerespecteerd ondanks het feit dat ik een factuur kreeg.
Monique P.
Op
na aankoop van 24/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met de levertijd, maar we hebben een productietijd van 24 uur en de tijd van de vervoerder waarmee rekening moet worden gehouden.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons dat u niet tevreden bent met de levertijd, maar we hebben een productietijd van 24 uur en de tijd van de vervoerder waarmee rekening moet worden gehouden.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
De lamp was goed ontvangen en goed gemaakt. Ik beoordeel het niet hoog omdat het met krassen aankwam.
Mickaël M.
Op
na aankoop van 23/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat we een vervangende lamp kunnen regelen.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak. Neem contact met ons op via [email protected] zodat we een vervangende lamp kunnen regelen.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben zeer teleurgesteld in de fotolamp en heel mooi de tekeningen en goed gedaan. snel ontvangen maar de prijs is veel te hoog 40euro voor wat ik weet de lamp is heel klein en niet van goede kwaliteit het is echt overdreven ik had echt beter verwacht zeer teleurgesteld ik zal niet meer bestellen
Jessica C.
Op
na aankoop van 23/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
U kunt de grootte van de lamp kiezen wanneer u uw bestelling plaatst.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
U kunt de grootte van de lamp kiezen wanneer u uw bestelling plaatst.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Niet slecht maar WEES OPGELET ZE ADVERTEREN MAATSCHAPPIJEN DIE NIETS TE MAKEN HEBBEN MET DE ECHTE LEUGEN
Mickael K.
Op
na aankoop van 20/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
A4- en A5-formaten kunnen variëren afhankelijk van het gekozen model, zoals aangegeven op de site.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
A4- en A5-formaten kunnen variëren afhankelijk van het gekozen model, zoals aangegeven op de site.
Nog een fijne dag,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik ben blij met het resultaat, de hartvormige foto, maar het is jammer dat het licht niet de hele hartvorm belicht
Yohan V.
Op
na aankoop van 11/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Je kunt de helderheid wijzigen met de afstandsbediening, wat betekent dat je de lamp meer of minder helder kunt maken.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
Je kunt de helderheid wijzigen met de afstandsbediening, wat betekent dat je de lamp meer of minder helder kunt maken.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb een lamp besteld met de extra kosten om in 24/48u geleverd te worden en ontving het pakket pas 5 dagen later. Ik zou graag de extra kosten terugbetaald krijgen die ik op voorhand heb gemaakt.
Freddy L.
Op
na aankoop van 19/05/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar helaas is mij de cadeauverpakking gefactureerd, hoewel ik zowel het afleveradres als mijn adres voor de factuur had opgegeven.
Nadine H.
Op
na aankoop van 19/05/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik zet 3 sterren vanwege de levering omdat het pakket dat ik ontving in slechte staat was. De doos was open en gescheurd. Ik zou dit cadeau idee aanraden aan iedereen die een cadeau wil geven aan iemand anders. Ik zou dit cadeau idee aanraden, maar de ontvangst van het pakje laat me meer wensen.
Cécilia C.
Op
na aankoop van 16/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons erg van het probleem dat u had met de levering, wat helaas niet onze verantwoordelijkheid is. We zijn echter erg blij dat u de lamp mooi vond.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
Het spijt ons erg van het probleem dat u had met de levering, wat helaas niet onze verantwoordelijkheid is. We zijn echter erg blij dat u de lamp mooi vond.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr