/10
★★★★★
op 8148 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8148 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Ik ben niet teleurgesteld over de pdt zelf, alleen dat ik een foto heb aangeleverd die niet geschikt was, en daar is geen feedback op gekomen, dus ik ben erg teleurgesteld over het resultaat - het gezicht van mijn dochter is eraf gesneden, wat erg jammer is.
Flavie P.
Op
na aankoop van 22/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are sorry for the inconvenience. Indeed, depending on the shape of the lamp, it is preferable to provide an adapted photo. We try to explain it as well as possible in our fore to the question. When a photo is really not adapted, we warn by mail and put the order on hold. For your order, the graphic designer in charge to judge that can adapt it. We are sorry that it does not suit you. I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Good day,
Sincerely,
Thomas of Lampephoto.fr
Good day,
Sincerely,
Thomas of Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb betaald om de post binnen 24 uur te ontvangen en dat is niet gebeurd! Echt teleurgesteld
Pauline P.
Op
na aankoop van 23/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet tevreden bent over de levertijd, maar we hebben een productietijd van 24 uur, maar er moet ook rekening worden gehouden met de tijd van de vervoerder.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product.
Fabrice B.
Op
na aankoop van 23/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij om te horen dat ons product u bevalt. Helaas hebben we geen invloed op de levertijd.
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Het is niet op tijd aangekomen. Hoewel het per expresse besteld was, is er ook voor betaald.
Vadim F.
Op
na aankoop van 21/12/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Niet aanbevolen
Anjarasoa R.
Op
na aankoop van 21/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Zeer mooie lamp maar hij is beschadigd in de hoek
Laurence H.
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Zoals afgesproken per e-mail, hebben we uw lamp vervangen. Een beetje feedback zou fijn zijn!
Het spijt ons voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Zoals afgesproken per e-mail, hebben we uw lamp vervangen. Een beetje feedback zou fijn zijn!
Het spijt ons voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
De bestelling was gemakkelijk te plaatsen en de levering was zeer snel. Het is jammer dat de wekker de batterijen met een waanzinnige snelheid verbruikt
Nicolas B.
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Volgens onze discussies lag het probleem bij de batterijen, niet bij de wekker. Het zou geweldig zijn als u van gedachten verandert.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
Volgens onze discussies lag het probleem bij de batterijen, niet bij de wekker. Het zou geweldig zijn als u van gedachten verandert.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Teleurgesteld op de foto bekrast en niet de lader die de draad😞 Anders snelle levering.
Christine F.
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Neem contact met ons op via [email protected], zodat we een regeling kunnen treffen voor de lamp. De USB-adapter wordt niet met de lamp meegeleverd.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
Neem contact met ons op via [email protected], zodat we een regeling kunnen treffen voor de lamp. De USB-adapter wordt niet met de lamp meegeleverd.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
De lamp is erg mooi. Ik heb hem echter ontvangen met een klein stukje los aan de basis. Ik was verrast dat er een USB-aansluiting was. Ik moest een nieuwe adapter kopen. Het zou goed zijn om dit duidelijker te omschrijven.
Martine W.
Op
na aankoop van 19/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons van dit misverstand.
We doen ons best om het zo duidelijk mogelijk te maken op de site. Onze bases met een USB-aansluiting worden geleverd met een kabel. We bieden ook bases te koop aan op onze site, maar deze moeten extra betaald worden.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
We doen ons best om het zo duidelijk mogelijk te maken op de site. Onze bases met een USB-aansluiting worden geleverd met een kabel. We bieden ook bases te koop aan op onze site, maar deze moeten extra betaald worden.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik heb 3 lampen besteld. Toen ik mijn bestelling ontving had ik er maar 2 in mijn pakket. Ik zoek tevergeefs naar een telefoonnummer om u te bereiken, maar niemand neemt de telefoon op. Ik stuurde een e-mail omdat dit de enige manier is waarop we u kunnen bereiken. Ik kreeg de ontbrekende lamp teruggestuurd en toen ik hem uitpakte ontbrak de voet. Dus moest ik nog een e-mail sturen. Het resultaat was dat niemand zijn cadeau op tijd kreeg en ik een ander cadeau moest kopen terwijl ik wachtte op mijn fotolamp.
Laetitia R.
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We hopen dat we u ondanks deze zeldzame fout tevreden hebben kunnen stellen. Als u nog meer problemen ondervindt, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected].
Prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Heel mooi, maar de voet werkt niet
Brice B.
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
De lamp gaat vanzelf aan zonder dat ik het vraag en de afstandsbediening wordt uitgeschakeld...
Ariane D.
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Na onze e-mailuitwisseling bleek dat het probleem met de basis lag. Zoals afgesproken is er een nieuwe basis verzonden.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
Na onze e-mailuitwisseling bleek dat het probleem met de basis lag. Zoals afgesproken is er een nieuwe basis verzonden.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Leuk, maar 2 lampen bediend 1 afstandsbediening werkt op beide en 1 afstandsbediening werkt niet.
Alexandra G.
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Onze producten hebben een garantie van 1 jaar. Neem contact op met onze after-sales service.
Een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
Onze producten hebben een garantie van 1 jaar. Neem contact op met onze after-sales service.
Een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik heb een lamp en ik heb een lijn over mijn gezicht als je hem aanzet en het laat zien
Patrick H.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Naar aanleiding van onze e-mailwisseling hebben we een nieuwe lamp naar je toegestuurd. We hopen dat u hem mooi vindt.
Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
Naar aanleiding van onze e-mailwisseling hebben we een nieuwe lamp naar je toegestuurd. We hopen dat u hem mooi vindt.
Een kleine verandering in uw mening zou leuk zijn.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Ik heb mijn 4 lampen, die ik besteld had, in een snelle levering ontvangen, goed beschermd, met kleine papillotten binnenin (leuke attentie). Helaas werkt 1 van mijn 4 lampen niet meer (support)... Ik hoop bcp dat er een nieuwe naar mij gestuurd wordt zodat ik opnieuw kan bestellen...
Delphine F.
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello,
Following your request, and the replacement of your defective base, can you update your opinion?
Thank you very much,
Thank you very much,
Thomas from Lampephoto.fr
Following your request, and the replacement of your defective base, can you update your opinion?
Thank you very much,
Thank you very much,
Thomas from Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Mooi. Op tijd aangekomen.
Mariarosaria L.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Snelheid en doeltreffendheid
Nathalie H.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Niet de basis klok lamp werkte 3 dagen
Béatrice B.
Op
na aankoop van 14/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Goedemorgen,
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen uw voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen uw voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
2
/5
★★☆☆☆
Bestelde 3 lampen van de 3 Twee zijn perfect en een met gebreken (het kan gebeuren) De service was gewaarschuwd maar doe de dode
Kilian B.
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om het probleem op te lossen. We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om het probleem op te lossen. We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Super
Messaline P.
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
De lampen zijn goed gemaakt op dit punt geen probleem, aan de andere kant niveau van het licht is het echt zwak, ik ben het niet eens met de benaming "lamp" het moet worden vervangen door "nachtlampje" term minder misleidend voor de consument...
Christian C.
Op
na aankoop van 11/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Je moet de afstandsbediening op de basis gebruiken om de gewenste lichtintensiteit te kiezen.
Prettige dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
Je moet de afstandsbediening op de basis gebruiken om de gewenste lichtintensiteit te kiezen.
Prettige dag verder,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de service en de kwaliteit van het product.
Mickael L.
Op
na aankoop van 24/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Onze excuses voor de vertraging die is veroorzaakt door de vervoerder, waar wij geen invloed op hadden. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van lampephoto.fr
Onze excuses voor de vertraging die is veroorzaakt door de vervoerder, waar wij geen invloed op hadden. We hebben je bestelling dezelfde dag nog verzonden of je hebt het per expresse laten bezorgen, zoals je had gevraagd.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Zeer mooie fotoafdruk maar een beetje teleurgesteld in de kwaliteit en lichtheid van het product. Ik hoop dat deze gift nog steeds een impact zal hebben
Natacha G.
Op
na aankoop van 06/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Grote problemen tussen de plexiplaten en de verlichtingssteunen. De platen passen niet in alle steunen en één plaat (toverhoed) past alleen op de houten steun. De diversiteit van de aangekochte steunen heeft het mogelijk gemaakt compromissen te vinden op het stuk van de werking, ten nadele van de onderlinge verwisselbaarheid, waardoor de platen in verschillende ruimten kunnen worden gedraaid. Een schuine kant aan de basis van de borden die in de gleuven van de steunen komen zou zeer nuttig zijn, zoals gedaan is op borden die op een kerstmarkt zijn gekocht en die volgens de bijgeleverde reclame van hetzelfde bord afkomstig zijn.
Dominique G.
Op
na aankoop van 04/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Ik heb uw probleem onderzocht en kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Houd er rekening mee dat de gleuven in onze verschillende bodems niet dezelfde grootte hebben, dus ze kunnen niet dezelfde borden houden. Dus als je koopt, zorg er dan voor dat je de plaat kiest die je met de basis wilt gebruiken. Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan je graag te woord.
We horen graag van je.
Het allerbeste,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw bestelling.
Ik heb uw probleem onderzocht en kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Houd er rekening mee dat de gleuven in onze verschillende bodems niet dezelfde grootte hebben, dus ze kunnen niet dezelfde borden houden. Dus als je koopt, zorg er dan voor dat je de plaat kiest die je met de basis wilt gebruiken. Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan je graag te woord.
We horen graag van je.
Het allerbeste,
Alexandra van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Mooie lamp maar helemaal geen 3D. Een beetje teleurgesteld
Isabelle G.
Op
na aankoop van 05/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Gravure goed, maar het glas van de wekker helemaal bekrast...
Miguel B.
Op
na aankoop van 02/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Neem gewoon contact met ons op via [email protected] en we zullen je voetstuk vervangen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
De foto is top, maar helaas is de lichtgevende vlek kapot. Je moet wachten op een goede kwaliteit
Kristin H.
Op
na aankoop van 01/12/2021
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Ik nam de lamp met de boom en kreeg de lamp met een stuk blad van de boom.
Justine D.
Op
na aankoop van 01/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Goedendag,
Na onze e-mailwisseling hopen we dat u tevreden bent met de vervanging van uw lamp. Een kleine wijziging in uw beoordeling zou geweldig zijn.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
Na onze e-mailwisseling hopen we dat u tevreden bent met de vervanging van uw lamp. Een kleine wijziging in uw beoordeling zou geweldig zijn.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Het is gewoon jammer dat we betalen voor een levering aan huis en dat we een buurtonderzoek moeten doen om ons pakje te vinden wanneer we thuis zijn op het moment van de levering
Gaelle M.
Op
na aankoop van 30/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons voor het ongemak, maar we hebben de levering niet in de hand. We hopen dat u genoten heeft van de lamp.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
Het spijt ons voor het ongemak, maar we hebben de levering niet in de hand. We hopen dat u genoten heeft van de lamp.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3
/5
★★★☆☆
Wel
Helene D.
Op
na aankoop van 29/11/2021
Vertaalde beoordeling