/10
★★★★★
op 6773 beoordelingen
★★★★★
op 6773 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Ik was niet tevreden over de snelheid van de levering, maar het product is zoals beschreven op de website.
Amandine S.
Op
na aankoop van 13/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij om te horen dat ons product u bevalt. Helaas hebben we geen invloed op de levertijd.
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met onze excuses voor het ongemak wens ik je een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Geen slecht resultaat, maar ik had beter verwacht... niet wow...
Valerie J.
Op
na aankoop van 03/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan u graag te woord.
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
De basis was beschadigd en paste er niet in, dus moest ik hem uitboren. Jammer, want de foto is prachtig
Yoan D.
Op
na aankoop van 16/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat je de afbeelding mooi vindt, maar het spijt ons voor het ongemak. Ik heb wat onderzoek gedaan naar je probleem en ik kan niets vinden over je klacht. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling toe of een nieuwe basis natuurlijk.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Bestelling snel verzonden kwaliteit correct Ik zet slechts 3 sterren omdat op een lamp het geval â batterijen verslechterd
Stephanie M.
Op
na aankoop van 29/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het doet me plezier dat uw bestelling u bevalt, maar ik zie helaas geen uitwisselingen met de klantenservice over dit onderwerp. Onze voetstukken hebben een garantie van 1 jaar. Als je een beschadigd voetstuk hebt ontvangen, laat het ons dan weten en we zullen het vervangen. Neem contact met ons op via [email protected].
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Goed, behalve voor de levering waar mijn pakket werd weggegooid en regende op de hele dag, ook al waren er mensen om het te ontvangen
Manon T.
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor deze abnormale levering, helaas is het buiten onze controle.
Met al onze excuses voor het ongemak, wens ik u een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Met al onze excuses voor het ongemak, wens ik u een fijne dag,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Goede logistiek, goede kwaliteit. 2 kleine opmerkingen: ik dacht dat ik een foto van betere kwaliteit had, van dichtbij ziet hij er een beetje korrelig uit. Ik weet niet of het een goed idee is om een nieuwe te kopen, maar ik weet zeker dat het een goed idee is om een nieuwe te kopen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, maar het is een geweldig cadeau-idee!
Pierre-julien D.
Op
na aankoop van 22/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat u ons product mooi vindt. Wat de kwaliteit van de foto's betreft, doen we ons best om ze zo goed mogelijk te behandelen. Kom naar ons terug op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem te controleren en we sturen je je bestelling toe.
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Prettige dag verder,
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2/5
★★☆☆☆
Ik heb de prestigieuze geschenkdoos niet ontvangen, hoewel ik ervoor betaald heb. Ik stuurde een e-mail zodra ik het had ontvangen en ze antwoordden niet.
Jacqueline M.
Op
na aankoop van 13/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons van deze vergissing.
Na controle zie ik geen e-mail van je. Neem contact met ons op via [email protected] en we nemen binnen 24/48 uur contact met je op.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Na controle zie ik geen e-mail van je. Neem contact met ons op via [email protected] en we nemen binnen 24/48 uur contact met je op.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2/5
★★☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en ik heb er veel baat bij gehad. Ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van het product en de kwaliteit van de service.
Ousmane Estelle B.
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen over dit probleem, maar het is niet onze verantwoordelijkheid en we kunnen er niets aan doen.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
Het spijt ons te horen over dit probleem, maar het is niet onze verantwoordelijkheid en we kunnen er niets aan doen.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Geweldig cadeau voor mijn tante die er erg blij mee was. Ik was een beetje teleurgesteld omdat de foto er uit zag als glas en het is plexi, maar verder geweldig.
Fiona L.
Op
na aankoop van 08/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat je ons product mooi vindt, maar het spijt ons van het misverstand. We proberen het zo duidelijk mogelijk te maken op onze website; al onze platen zijn gemaakt van acrylglas en niet van glas.
We hopen je snel op onze site te zien voor nieuwe bestellingen.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
We hopen je snel op onze site te zien voor nieuwe bestellingen.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2/5
★★☆☆☆
Het spijt me, maar er is geen foto van het product op de website!
Natalie R.
Op
na aankoop van 25/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, Ms. Revel. Het spijt me dat het resultaat u niet bevalt. Wij hadden onze eigen twijfels over het visuele belang van het resultaat. Op de hoofdfoto zijn de onderwerpen inderdaad meer dan 50 meter weg en ontbreken de details. We hebben geprobeerd om het visuele "concept" van de foto te behouden. Wij hopen dat u ons niet verantwoordelijk zult stellen. Onze grafische vormgevers besteden veel tijd aan het optimaliseren van de foto's en halen er het beste uit. Als u ons nog een kans wilt geven om u de kwaliteit van ons werk te laten zien, raad ik u aan ons foto's van hoge kwaliteit te sturen. Ik nodig u uit om onze veelgestelde vragen te bekijken om de kwaliteit van uw foto's te beoordelen.
Ik dank u voor uw vertrouwen en wens u een goede dag.
Met vriendelijke groet, Thomas de lampephoto.fr
Ik dank u voor uw vertrouwen en wens u een goede dag.
Met vriendelijke groet, Thomas de lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Goed gedaan.
Fabian B.
Op
na aankoop van 04/05/2020
Vertaalde beoordeling
2/5
★★☆☆☆
Het is een goede offerte maar ik ben teleurgesteld omdat ik niet de juiste voet bij mijn fotolamp heb ontvangen (hij heeft geen usb poort en ik heb hem met besteld) Ik ben teleurgesteld over de ervaring
Paulo C.
Op
na aankoop van 02/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw negatieve feedback op uw bestelling.
Kunt u de oorzaak van het probleem nader verklaren?
Je hebt een wekkerbasis besteld. Welke basis heb je gekregen? Als we een fout hebben gemaakt, zullen we die onmiddellijk herstellen.
Al onze cradles zijn USB, dus ik begrijp het detail niet in uw commentaar waar u zegt dat u er geen op uw cradle hebt.
Ik zie ernaar uit van u te horen om het probleem op te helderen en wens u een goede dag.
Ik hoop snel van u te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
Kunt u de oorzaak van het probleem nader verklaren?
Je hebt een wekkerbasis besteld. Welke basis heb je gekregen? Als we een fout hebben gemaakt, zullen we die onmiddellijk herstellen.
Al onze cradles zijn USB, dus ik begrijp het detail niet in uw commentaar waar u zegt dat u er geen op uw cradle hebt.
Ik zie ernaar uit van u te horen om het probleem op te helderen en wens u een goede dag.
Ik hoop snel van u te horen,
Thomas van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
De foto is niet gecentreerd, wat het enige minpunt is, maar het is toch vrij teleurstellend.
Céline V.
Op
na aankoop van 10/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We doen ons best om foto's zo efficiënt mogelijk te verwerken. Na controle zie ik geen e-mail van jou. Kom terug naar [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem te controleren en we sturen je je bestelling.
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Nog een fijne dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
De basis die ik ontving heeft een gleuf die te breed is voor het plexiglas. Ik moest dit compenseren door wat pellets aan de onderkant van het plexiglas te lijmen. De twee producten zijn van uw bedrijf.
Rene A.
Op
na aankoop van 07/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling of natuurlijk een nieuwe basis.
Tot snel.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
Het spijt ons echt van dit ongemak.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar uw probleem en ik kan geen enkel spoor van uw klacht vinden. Je kunt contact met ons opnemen op [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem met de maat te bevestigen en dan sturen we je je bestelling of natuurlijk een nieuwe basis.
Tot snel.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Heel goed gelukt, maar de basis was defect, dus moest ik de basis terugsturen voor omruiling.
Giovanni R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Hallo Mr. Rioul, het spijt ons zeer voor dit ongemak. Inderdaad, we hebben een fout gemaakt in de basis en het spijt ons zeer. We hebben ons best gedaan om u de nieuwe basis snel toe te sturen. Gelieve onze verontschuldigingen voor deze fout te aanvaarden. Met vriendelijke groet, Thomas van Lampephoto.com
2/5
★★☆☆☆
Ik verloor mijn pakket in de post, na 10 dagen had ik nog steeds niets, de klantendienst liet me nog eens 5 dagen wachten om de bestelling opnieuw te verzenden.
Paulo C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Hallo Mr Costa, het spijt ons zeer voor dit ongemak. Na onze omruilingen hebben wij uw bestelling geprefabriceerd zodra wij wisten dat het pakket verloren was gegaan. Het tweede pakket werd op vrijdag verzonden, het weekend vertraagde de levering nog wat meer. Gelieve onze verontschuldigingen te aanvaarden voor het veroorzaakte ongemak. Met vriendelijke groet, Thomas van lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
We zouden de lampen voor Kerstmis ontvangen, maar we kregen ze pas op de 31e. 12 dagen levertijd is te lang. De lampen zijn erg goed, mijn kinderen waren uiteindelijk blij. Maar het is een schande.
Sylvie P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Ik wil u bedanken voor uw uitstekende service en voor uw geduld bij de behandeling van dit probleem. Het pakket werd inderdaad op tijd verzonden, maar de vertraging bij de bezorging door het postkantoor was veel groter dan verwacht. Wij betreuren dit en hebben u een tegoedbon gestuurd die u bij een volgende bestelling kunt gebruiken. Wij hopen dat u ons dit niet kwalijk neemt, en het hele team van lampephoto.fr wenst u samen met mij een heel gelukkig nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Thomas van Lampephoto.fr
2/5
★★☆☆☆
Bestelling kapot ontvangen, een tweede keer teruggestuurd maar te laat voor de verjaardag
Baptiste D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Hallo Mr Durand, het spijt ons zeer voor dit ongemak. Wij hebben inderdaad ons best gedaan om de bestelling op dezelfde manier opnieuw naar u te verzenden op de dag dat u ons terugzond. Gelieve onze verontschuldigingen te aanvaarden voor de extra vertraging. Met vriendelijke groet, Thomas van Lampephoto.fr
3/5
★★★☆☆
Er staat niet dat de bluetooth speaker geen afstandsbediening heeft. Mooie lamp, maar teleurgesteld.
Clément B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Hallo meneer Bigarnet, het spijt ons zeer voor dit misverstand, maar zoals wij u hebben kunnen laten zien, staat overal op de productbeschrijvingen en op de foto's aangegeven dat de Bluetooth luidspreker geen afstandsbediening heeft. Het werkt met een smartphone of een ander apparaat met Bluetooth. Wij hopen dat u volledig tevreden zult zijn over de lamp wanneer u hem gebruikt. Met vriendelijke groet, Thomas van Lampephoto.fr