9.3/10
★★★★★
op 8143 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

2 /5
★★☆☆☆
Als je hem op batterijen laat werken, gaat hij bijna niet mee of werkt hij maar af en toe.
User icon
Borja S.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Alles goed?
User icon
Daniele M.
Op
na aankoop van 04/05/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het zou voor Moederdag komen het kwam een paar dagen later
User icon
Maurice J.
Op
na aankoop van 02/05/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Het product is ook mooi, maar als het niet op tijd komt voor de gebeurtenis verliest het zijn betekenis. Het spijt me.
User icon
Gianluca G.
Op
na aankoop van 30/04/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Klein defect op de foto.
User icon
Ilir M.
Op
na aankoop van 30/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Zoals afgesproken per e-mail, hebben we uw lamp vervangen. Een beetje feedback zou geweldig zijn!
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
Lisa van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik ben te laat.
User icon
Hector C.
Op
na aankoop van 27/04/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
In de modellen ontbreekt veel informatie over het product. Ondanks e-mailwisselingen met de winkel koos ik het model met liggend formaat en de winkel bevestigde per e-mail het liggende formaat. Maar het eindproduct is in staand formaat. De verandering is doorgevoerd zonder overleg met mij omdat de ontwerper dacht dat het er beter uit zou zien. Het is een product op maat, maar het standpunt van de ontwerper is belangrijker dan de wens van de klant.
User icon
Hong Nga V.
Op
na aankoop van 14/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons zeer dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Onze grafische ontwerpers doen hun best om de bestellingen te verwerken. Na controle zie ik geen e-mail van u. Neem contact met ons op via [email protected] met een eenvoudige foto om het probleem te controleren.
Nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Zeer tevreden met het resultaat, maar ik had een bericht gestuurd voor een preview en geen antwoord
User icon
Christelle N.
Op
na aankoop van 12/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, despite having checked, we could not find an email from you. In case you would like to contact us again, we are at your disposal at the following address: [email protected]. We thank you and are glad to hear that you liked your lamp.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben teleurgesteld in de kwaliteit en ik heb duidelijk geschreven dat de opgestuurde foto er helemaal op moet staan dit is helaas niet het geval en ik heb ook geen feedback gekregen, de volgende heb ik in het weekend besteld ik heb de express betaald dat is binnen 24 uur had ik de bestelling moeten ontvangen dit was niet het geval pas woensdag om ongeveer 13:50 uur kwam de bestelling binnen. Hoewel ik om een korting vroeg, kwam er geen reactie van het bedrijf. Persoonlijk, zal ik nooit meer bij hen bestellen. Ze komen hun beloftes niet na en zijn te duur voor deze kwaliteit.
User icon
Juner B.
Op
na aankoop van 12/03/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Super snel en erg mooi niet teleurgesteld
User icon
Linda R.
Op
na aankoop van 02/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are happy to know that you are satisfied, we would be even more grateful for an update of your review, it supports us greatly.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Het snijden is niet goed gedaan
User icon
Yohan M.
Op
na aankoop van 05/03/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering gerespecteerd en onberispelijk product
User icon
Pauline C.
Op
na aankoop van 28/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are delighted to know that your order has satisfied you, a change on your review will help us greatly. We thank you for your confidence.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Lamp ok, PayPal afschrijving, levering ok. Maar helemaal geen communicatie. Vraag bij bestelling onbeantwoord, ook geen bevestiging.
User icon
Gaby S.
Op
na aankoop van 24/02/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het beeld en de Led is super, maar helaas een beetje duur. De levering was zeer slecht, ze hebben mijn pakje niet overhandigd en het bericht op e-mail kwam later.
User icon
Muhammet Ali K.
Op
na aankoop van 18/02/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb het pakket op tijd en correct ontvangen maar de lamp werkt niet. de witte kleur werkt niet. ik ben teleurgesteld over mijn aankoop. ik hoop snel een oplossing te vinden met de leverancier.
User icon
Michael C.
Op
na aankoop van 12/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen, maar hebben geen antwoord ontvangen. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen via [email protected] en we zullen proberen uw probleem op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Lisa van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Tevreden met het resultaat, maar de afstandsbediening werkt niet. Ik vraag om teruggestuurd te worden om 5 sterren te geven!
User icon
Stefano C.
Op
na aankoop van 10/02/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het A4-formaat wordt niet gerespecteerd. Een beetje te duur.
User icon
Nadia P.
Op
na aankoop van 08/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
U kunt contact met ons opnemen via [email protected], zodat we uw formaatprobleem kunnen oplossen.
Nog een fijne dag,
Lisa van lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Dit is precies wat ik wilde.
User icon
Ghislain D.
Op
na aankoop van 09/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, I'm delighted to hear that you like your photo lamp. An update would be a great help to us and would give us great pleasure.
Sincerely
Ophélie from Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De leveringstermijn wordt niet gerespecteerd met het gegeven bedrag
User icon
Melanie D.
Op
na aankoop van 07/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo,
Het spijt ons te horen over deze vertraging, die helaas buiten onze macht ligt. Vervoerders kunnen problemen hebben met het afleveren van uw pakketten.
Nog een fijne dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
De afstandsbediening werkt niet.
User icon
Blanc M.
Op
na aankoop van 06/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Goedemorgen,
Na onze e-mailwisseling hopen we dat je je nieuwe afstandsbediening hebt ontvangen.
Prettige dag verder,
Lisa van lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Probleemloze bestelling, super product, snelle levering
User icon
Johanna K.
Op
na aankoop van 05/02/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Niet slecht, maar ik moet toegeven dat ik meer verwacht had! Ik ontving mijn pakje zeer snel en met een mooie verpakking!
User icon
Hirondine P.
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. We hebben geprobeerd per e-mail contact met u op te nemen om de reden van uw ontevredenheid te achterhalen, maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [email protected], we staan u graag te woord.
Nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik hield gewoon niet van de kwaliteit van de bestelling, of het nu met batterijen was
User icon
Arzu H.
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. We doen ons best om foto's zo efficiënt mogelijk te verwerken. Na controle zie ik geen e-mail van jou. Kom terug naar [email protected] met een eenvoudige foto om het kwaliteitsprobleem te controleren en we sturen je je bestelling toe.
We proberen dit zo duidelijk mogelijk te maken op onze website. Al onze acrylglasplaten hebben een voet met een USB-aansluiting of batterijen nodig om verlicht te worden en verticaal gehouden te worden.
Prettige dag verder,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van dit product en de kwaliteit van de foto's. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de foto's en de kwaliteit van de foto's. Het resultaat is wel mooi.
User icon
Elodie M.
Op
na aankoop van 01/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij om te horen dat het resultaat van ons product je bevalt. We doen ons best om het zo duidelijk mogelijk te maken op onze site. Voor elke gepersonaliseerde plaquette is er op de pagina voor het importeren van je foto's een visuele referentie om je te helpen de plaatsing en volgorde van je foto's te visualiseren. Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We staan je graag te woord.
Nog een fijne dag,
Vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
3 /5
★★★☆☆
Alles is goed gegaan! Alleen een orderbevestiging ontbrak! Anders alles ok!
User icon
Ronald K.
Op
na aankoop van 29/01/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Snelle levering en zeer goed product voor een kleine prijs
User icon
Bogdan J.
Op
na aankoop van 14/01/2022
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
De goederen zijn helemaal in orde, maar aangezien ik expres besteld en betaald heb, duurde het 4 werkdagen voor de bestelling werd geleverd. Het bedrijf negeerde mijn verzoek om terugbetaling van de exprestoeslag, hoewel tijdens het leveringsproces duidelijk was gebleken dat er vertragingen waren bij het vervoer.
User icon
Wilfried L.
Op
na aankoop van 09/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé pour le retard du transporteur indépendant de notre volonté. Nous avons expédié votre commande le jour même ou vous l'avez passée.
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
2 /5
★★☆☆☆
Het pakket was beschadigd, gelukkig kon de bestelling door de bescherming aan de binnenkant toch goed worden ontvangen,
User icon
Sylvette A.
Op
na aankoop van 10/01/2022
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mooie lamp. Het is jammer dat je niet kunt zien hoe de visuals eruit zien. Ik ben erg blij met de kwaliteit van het product. Goede supplementen. Een beetje te veel. Maar het is gemaakt in Frankrijk.
User icon
Melanie B.
Op
na aankoop van 30/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hallo, we zijn blij dat je ons product mooi vindt. Helaas is het voor ons onmogelijk om u een voorbeeld van het resultaat van uw gepersonaliseerde lamp te geven op onze site. Ons team zal zijn best doen om al uw foto's te verwerken. Als u ons extra informatie wilt geven over de verwerking van uw lamp, ga dan naar het gedeelte "extra details" wanneer u uw bestelling afrondt.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected]. We staan je graag te woord.
We hopen snel van je te horen.
Met vriendelijke groeten,
Alexandra van Lampephoto.fr
2 /5
★★☆☆☆
Ik ben niet teleurgesteld over de pdt zelf, alleen dat ik een foto heb aangeleverd die niet geschikt was, en daar is geen feedback op gekomen, dus ik ben erg teleurgesteld over het resultaat - het gezicht van mijn dochter is eraf gesneden, wat erg jammer is.
User icon
Flavie P.
Op
na aankoop van 22/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van pictyourlamp.com
Op
Hello, we are sorry for the inconvenience. Indeed, depending on the shape of the lamp, it is preferable to provide an adapted photo. We try to explain it as well as possible in our fore to the question. When a photo is really not adapted, we warn by mail and put the order on hold. For your order, the graphic designer in charge to judge that can adapt it. We are sorry that it does not suit you. I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Good day,
Sincerely,
Thomas of Lampephoto.fr