/10
★★★★★
op 8128 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 8128 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
De lamp bevat een ernstige optische fout, die ik heb gemeld. Er komt alleen een kort antwoord terug dat dat niet erg zou moeten zijn. Op een andere e-mail van mij werd niet eens gereageerd. Ik vind dat als je echt veel geld betaalt voor zo'n lamp, je wel een 100% goed product moet krijgen. Ik kreeg niet eens korting of zoiets.
Martina P.
Op
na aankoop van 10/05/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg opgewonden toen ik deze website vond, maar ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld! Ten eerste bestelde ik een 24 uurs verzending die helemaal niet werkte want ik kreeg het pakket met een week vertraging!!!! De tweede keer was de lamp kapot, net als de standaard en ik schreef mails en probeerde contact op te nemen met de firma, maar het werkte niet! Ik zou het erg op prijs hebben gesteld als ik tenminste enige vorm van compensatie zou krijgen
Tina S.
Op
na aankoop van 08/05/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Slechte klantenservice, slechte levering, te dure levering die nog steeds pas na 4 dagen arriveert.
André B.
Op
na aankoop van 03/05/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Te duur, voor wat het is, overal in Spanje kan je het vinden voor de helft van de prijs.
Juan Carlos D.
Op
na aankoop van 28/04/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik betaalde voor een 24 uurs levering, en het kwam 2 dagen later aan, ik vroeg een terugbetaling voor het verschil van aankomst in 24u tot 72u en geen zaak, ze beweerden dat het het probleem van het transportbedrijf was, terwijl ik er zeker van ben dat ze een vergoeding zullen vragen.
Gene T.
Op
na aankoop van 27/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé que vous ne soyez pas satisfait du délai de livraison, Cependant, le délai du transporteur est une chose, mais nous avons aussi le délai de fabrication de 24h qui est à prendre en compte. De ce fait, vous avez passé votre commande le 27/04, il est normal que vous ayez reçu votre colis en Espagne le 29/04. Nous sommes désolé si cela n'était pas claire pour vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Mijn lamp had een klein gebroken uiteinde. Ik stuurde een e-mail, maar kreeg geen antwoord.
Kavnene J.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
I'm sorry for the inconvenience. I can't find any trace of your email. We have just written to you by email about this. We will replace your lamp of course.
In the expectation of your return, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ze beloofden dat ik op Moederdag zou aankomen en dat is niet gebeurd. ...... Het kwam te laat.... En ik heb 4 dagen op voorhand besteld....
Alejandro S.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour,
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
nous sommes vraiment désolé pour le désagrément. Comme indiqué lors de nos échanges, nous avons respécté nos engagements en expédiant votre commande le lendemain de votre commande. Cependant vous avez choisi la méthode de livraison 48/72H pour l'Espagne. Du fait que les transporteur ne livre pas le samedi, vous ne pouviez pas recevoir votre colis à temps. Il aurai fallu choisir la méthode DHL Express 24H. En espérant que vous ne nous en tiendrai pas rigueur, je vous souhaite un bonne journée.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Het is kapot.
Marcel M.
Op
na aankoop van 26/04/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, je suis désolé mais je ne vois aucun échange avec le service client à ce sujet. Si vous avez reçu votre commande cassée, nous en sommes désolé. Il vous suffit simplement de nous l'indiquer et nous vous la renverrons. je vous invite à nous contacter à [email protected]
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Hallo! Ik vind het jammer dat we de foto niet goed kunnen zien! Omdat de verlichting erg zwak is! Hoogachtend
Philippe K.
Op
na aankoop van 06/02/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De lamp was kapot.
Daniele D.
Op
na aankoop van 02/02/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de ce désagrément. Nous faisons de notre mieux pour protéger les lampes pour le transport. Nous vous avons renvoyée votre lampe le 07/02/22 suite à nos échanges. Nous aurions apprécié un avis final un peu plus sympa. Tans pis, merci de votre commande et bonne journée à vous.
cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
De afwerking van het frame is niet erg netjes. Het ziet eruit alsof het in een haast is gesneden.
Maryse S.
Op
na aankoop van 23/01/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slechte dienst na verkoop. Apparatuur van slechte kwaliteit en zeer slechte klantenservice
Gilles S.
Op
na aankoop van 21/12/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst begin januari en nog steeds niets ontvangen het is niet serieus 🤬🤬🤬!!!!!!!!
Cecile P.
Op
na aankoop van 06/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
Your order was returned to us by the relay point and your package is still in our premises. We have not had any return to our emails of 21/01 and 27/01. We are waiting for your instructions to be able to reship the package.
See you soon,
Sincerely,
Thomas from lampephoto.fr
Your order was returned to us by the relay point and your package is still in our premises. We have not had any return to our emails of 21/01 and 27/01. We are waiting for your instructions to be able to reship the package.
See you soon,
Sincerely,
Thomas from lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Zeer goedkope afwerking, voor de prijs nooit meer, heb nog niet mijn terugbetaling ontvangen voor een geannuleerde bestelling is nu 14 dagen geleden.
Thomas S.
Op
na aankoop van 02/01/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé si le remboursement a tardé. Après vérification il a bien été effectué.
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Ik had een 24-uurs expresbestelling geplaatst en daar een toeslag voor betaald. De levering kwam enkele dagen te laat, in principe de normale levertijd. Ik wilde toen de extra kosten die ik had betaald voor de expreslevering terug. Ik denk dat dit heel begrijpelijk is. Na verschillende e-mails met een zekere Ophelia, die me verschillende keren uitlegde dat zij niet de schuldige was, maar het transportbedrijf. In dit geval doet het er helemaal niet toe hoe de vertraging is ontstaan. Het feit is dat ik een order bij u plaatste en u betaalde voor een dienst die niet werd verleend. Het is een brutaliteit om nu geen contact op te nemen en mijn geld ten onrechte in te houden.
Christian V.
Op
na aankoop van 20/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé pour le retard du transporteur indépendant de notre volonté. Nous avons expédié votre commande le jour même ou vous l'avez passée en express comme demandé.
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Avec toute nos excuses pour le désagrément je vous souhaite une bonne journée,
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Zeer teleurgesteld. De usb poort was kapot.
Karine H.
Op
na aankoop van 18/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
Following your e-mail of 21/12, we have sent you a new base. Did you receive it? According to the package tracking, the new base was received 2 days before your comment. If you encounter a problem again, do not hesitate to come back to us at [email protected]
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Following your e-mail of 21/12, we have sent you a new base. Did you receive it? According to the package tracking, the new base was received 2 days before your comment. If you encounter a problem again, do not hesitate to come back to us at [email protected]
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Lampephoto heeft mij nog steeds een bestelling gestuurd en geïncasseerd die ik had geannuleerd en ze weigerden mij terug te betalen ondanks het herroepingsrecht mijn mening deze mensen zijn oneerlijke gerechtelijke procedures aan de gang
Gerard B.
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
Following our email exchanges, I don't know what else to tell you, except that we are sorry for this misunderstanding. Your cancellation request was made once the package was shipped and due to the personalized nature of the order, there is no right of withdrawal that applies.
We are sorry for this situation and count on your understanding.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
Following our email exchanges, I don't know what else to tell you, except that we are sorry for this misunderstanding. Your cancellation request was made once the package was shipped and due to the personalized nature of the order, there is no right of withdrawal that applies.
We are sorry for this situation and count on your understanding.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Het product is geweldig. Maar de geschenkverpakking ontbrak. Het product zat gewoon in een lelijke kartonnen doos. Niet wat je verwacht als je een premium geschenkdoos bestelt, betaalt en verwacht!
Patrick S.
Op
na aankoop van 13/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Bonjour, nous sommes désolé de cet oubli. Nous vous avons remboursé l'emballage cadeau, une petite modification de votre avis pour nous dire ce que vous pensez du produit serait super ! 😉
Bonne journée à vous et à bientôt.
Cordialement,
Thomas de pictyourlamp.com
Bonne journée à vous et à bientôt.
Cordialement,
Thomas de pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb nooit mijn pakje ontvangen dat voor Kerstmis had moeten aankomen
Rachel L.
Op
na aankoop van 17/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
following our exchanges and the resolution of the problem, a small modification of your notice would be nice.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas Lampephoto.fr
following our exchanges and the resolution of the problem, a small modification of your notice would be nice.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik nam batterijen voor de basis die ik niet eens misbruikt kreeg pff
Malika B.
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this oversight. The batteries have been refunded, a small change in your notice would be great.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this oversight. The batteries have been refunded, a small change in your notice would be great.
Thanks in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een e-mail gestuurd ar ik heb mijn volledige bestelling niet ontvangen, en geen antwoord van u, de basis en de Led-afstandsbediening ontbraken dus ik ben niet tevreden!
Malika L.
Op
na aankoop van 16/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this error. Following the return of the missing products, a small comment on your final opinion would be nice.
Thank you in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this error. Following the return of the missing products, a small comment on your final opinion would be nice.
Thank you in advance.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb een e-mail gestuurd omdat het product niet aan mijn verwachtingen voldoet er is een defect aan de opdruk. Een grote lijn loopt door het midden van een gezicht. Ik heb geen feedback van u gehad. Zeer teleurgesteld. Wachtend op een oplossing. Omdat het een kerstcadeau was.
Catherine R.
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the inconvenience.
After checking, I do not see any mail from you. If your lamp has a defect, we will reproduce it without delay.
I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for the inconvenience.
After checking, I do not see any mail from you. If your lamp has a defect, we will reproduce it without delay.
I invite you to come back to us on this subject at [email protected]
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Lamp kwam kapot aan geen reactie van de klantenservice! Beschamend gezien de prijs! Ik weet niet wat ik moet doen als ik geen antwoord krijg!
Elodie F.
Op
na aankoop van 12/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
We are very sorry for the inconvenience.
I have done some research about your problem and I don't see any trace of your complaint. You can contact us at [email protected]
If your lamp arrived broken, a simple photo to see it and we will send you back your order of course.
See you soon.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
We are very sorry for the inconvenience.
I have done some research about your problem and I don't see any trace of your complaint. You can contact us at [email protected]
If your lamp arrived broken, a simple photo to see it and we will send you back your order of course.
See you soon.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Mooie lamp. Maar erg ongelukkig dat ik er 2 heb betaald in plaats van 1! Ik zal uw site niet aanbevelen.
Sandrine P.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for the misunderstanding. There are indeed 2 different orders from you. As both orders have been produced and shipped, there is not much we can do. We have sent you a small gift as a commercial gesture. Hoping that you will come back and modify your comment 😉
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Slecht slecht 3 pack 3 fout geen terugbetaling, hoge prijs, lage kwaliteit!!!
Pierangelo M.
Op
na aankoop van 09/12/2021
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De website is mooi... originele producten maar u zou van transporteur moeten veranderen en vooral u ontdoet van bos verantwoordelijkheden op de transporteur die niet om de klant geeft... leveringskosten nooit terugbetaald noch enig commercieel gebaar.
Christian S.
Op
na aankoop van 10/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this inconvenience.
Indeed Chronopost like all carriers encounter difficulties in the run-up to Christmas. We are very sorry for this delay beyond our control.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Helaas is slechts de helft aangekomen en de gratis koptelefoon zat er niet bij.
Patricia F.
Op
na aankoop van 08/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Nous sommes désolé pour l'oubli du cadeau promis. Nous vous l'avons renvoyé dans un second temps. Une petite modification de votre commentaire serait super sympa 😉
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
Désolé encore pour ce désagrément.
Bonne journée à vous.
Cordialement,
Thomas de Pictyourlamp.com
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling niet in overeenstemming met wat ik betaald heb Pagina zeer slecht uitgelegd misleidt Gelieve zeer voorzichtig te zijn ⚠️ en te controleren alvorens te valideren.
Sandra K.
Op
na aankoop van 05/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this misunderstanding, it is indeed laser engraving and not color printing.
The colors are obtained with the light of the base.
We make sure that it is as clear as possible on the site.
Your lamp seemed to be very successful nevertheless, we hope you will appreciate it despite this misunderstanding.
Have a nice day.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this misunderstanding, it is indeed laser engraving and not color printing.
The colors are obtained with the light of the base.
We make sure that it is as clear as possible on the site.
Your lamp seemed to be very successful nevertheless, we hope you will appreciate it despite this misunderstanding.
Have a nice day.
Best regards,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn kapotte lamp ontvangen en moest vanmorgen op eigen kosten een plaat aanbevelen omdat mijn e-mails niet werden beantwoord... Hopelijk krijg ik hem deze keer in goede staat terug, want het heeft me uiteindelijk heel wat gekost.
Véronique F.
Op
na aankoop van 25/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
I'm sorry for the inconvenience. I have no trace of your e-mail. I just sent you an email. We will refund your second order. You do not have to pay for the reproduction of your lamp arrived broken.
Waiting for your return on this subject, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
I'm sorry for the inconvenience. I have no trace of your e-mail. I just sent you an email. We will refund your second order. You do not have to pay for the reproduction of your lamp arrived broken.
Waiting for your return on this subject, I wish you a good day.
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
1/5
★☆☆☆☆
Het kastje bovenop de lamp voor het aan- en uitschakelen werkt al niet meer, dus daar moet ik iets aan doen.
Louis S.
Op
na aankoop van 23/11/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
pictyourlamp.com
Op
Hello,
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr
we are sorry for this inconvenience. Our bases are guaranteed for 1 year, you just have to contact us at [email protected], we will proceed to the replacement of your base.
Have a nice day,
Sincerely,
Thomas from Lampephoto.fr