9.4/10
★★★★★
op 1301 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
Ik hou van alles om te eten
User icon
Valentin E.
Op
na aankoop van 09/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende service. Telefonisch contact met een oplossing aangeboden na de onbeschikbaarheid van een product. Ik beveel aan.
User icon
Loïc C.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende producten.
User icon
Valérie M.
Op
na aankoop van 19/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snelle verzending en heerlijke producten
User icon
Thierry M.
Op
na aankoop van 18/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed verpakt en snel geleverd
User icon
Cécile G.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Alles is perfect
User icon
Elvire R.
Op
na aankoop van 15/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd uitstekend
User icon
Guillaume B.
Op
na aankoop van 15/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Heerlijke producten, gemakkelijk te bestellen.
User icon
Fabienne M.
Op
na aankoop van 14/09/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld en geen antwoord gekregen na de e-mail die ik heb gestuurd om te zeggen dat het niet het bestelde artikel was.
User icon
Bernard P.
Op
na aankoop van 03/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
We zijn oprecht sorry voor deze situatie. Het lijkt erop dat we uw e-mails niet hebben ontvangen, en we begrijpen uw frustratie volledig. Om dit snel op te lossen, zal iemand van ons team u vandaag contacteren om dit probleem op te lossen en u het juiste artikel te sturen. Bedankt voor uw geduld en begrip.
5 /5
★★★★★
Perfecte verpakking en zeer goede producten.
User icon
Ghislaine L.
Op
na aankoop van 13/09/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
De site zou meer ergonomie en moderniteit verdienen, maar de producten zijn uitstekend en dat is wat we kopen.
User icon
Geraldine M.
Op
na aankoop van 13/09/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Levering succesvol en snel aangekomen. Enige minpunt, de kaas was niet vacuüm verpakt, is dat normaal? Omdat ik het niet meteen heb geproefd, heeft het een paar dagen in de lade van de koelkast gelegen en bij het openen merkte ik dat het geleden had. Het is echter nog steeds heel eetbaar.
User icon
Claire L.
Op
na aankoop van 03/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
Bedankt voor uw feedback en we zijn blij dat de levering goed is verlopen. U heeft gelijk, de kaas had inderdaad vacuüm verpakt moeten zijn, en we verontschuldigen ons voor deze omissie. Dat gezegd hebbende, het is niet erg voor dit type kaas. Het blijft gewoon verder rijpen, zelfs zonder vacuüm, en het is nog steeds heel goed te consumeren. We staan tot uw beschikking voor eventuele verdere vragen en danken u voor uw vertrouwen.
5 /5
★★★★★
Alles was perfect.
User icon
Jean Luc M.
Op
na aankoop van 10/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Bestelling snel ontvangen, kaas (Etorki) uitstekend. (Het is een verandering van supermarkten) Ik ga binnenkort opnieuw bestellen en uw producten proeven. Bedankt.
User icon
Jacques-bernard G.
Op
na aankoop van 11/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Bestelling voorbereid en levering perfect. Heel goed.
User icon
Didier A.
Op
na aankoop van 07/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed.
User icon
Didier C.
Op
na aankoop van 10/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Na verschillende bestellingen, top producten en snelle levering. Zeer serieus.
User icon
Samuel C.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed zoals altijd.
User icon
Yannick L.
Op
na aankoop van 10/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Moeilijker te vinden: kwaliteit, termijn, ik heb het elders geprobeerd maar ik kom terug. Ook al zijn de prijzen hoog.
User icon
Jean F. G.
Op
na aankoop van 29/07/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Kwaliteit van de producten, versheid, korte en beschermde levertijden. Perfect.
User icon
Franck R.
Op
na aankoop van 09/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfecte producten.
User icon
Thierry M.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Altijd perfect.
User icon
Yves P.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect! Producten, levering, termijnen en versheid ... ik praat erover met de mensen om me heen. Bedankt.
User icon
Martine C.
Op
na aankoop van 08/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer duidelijk, leuke ergonomie.
User icon
Thierry L.
Op
na aankoop van 07/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Uitstekende producten, uitstekende service!
User icon
Eric J.
Op
na aankoop van 03/09/2024
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Hallo, ik heb een e-mail gestuurd na de ontvangst van mijn bestelling en ik heb tot op heden geen reactie ontvangen. De vervoerder had inderdaad een dag vertraging met de levering en daardoor was het pakket helemaal niet meer koud, het bevroren brood was helemaal vloeibaar en het pakket had kamertemperatuur, de kaas in het vacuüm begon te zweten... Ik heb meerdere keren besteld en heb nooit problemen gehad, maar nu geen reactie van uw kant...
User icon
Estelle M.
Op
na aankoop van 05/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
We zijn echt sorry te horen dat u een probleem heeft ondervonden met deze levering en dat u niet eerder een antwoord heeft ontvangen. Het lijkt erop dat uw e-mail over het hoofd is gezien, maar we hebben u net geantwoord. We begrijpen uw bezorgdheid over de koude keten en de vertraging van de vervoerder volledig. We doen ons best om dit soort situaties te voorkomen en hopen dat ons antwoord per e-mail u een bevredigende oplossing zal bieden. Nogmaals onze excuses voor dit ongemak, en bedankt voor uw loyaliteit.
5 /5
★★★★★
Zeer goede kaas. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
User icon
Françoise T.
Op
na aankoop van 06/09/2024
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
De navigatie op de site is heel eenvoudig. Alles is goed uitgelegd. Wat betreft de kaas ossau iraty, niets te zeggen, want het is de beste kaas ter wereld, hij is uitstekend. Snelle levering, perfecte verpakking.
User icon
Jean-noël P.
Op
na aankoop van 05/09/2024
Vertaalde beoordeling
4 /5
★★★★☆
Goed maar duur met de verzendkosten!
User icon
Bernard S.
Op
na aankoop van 05/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Maison Agour
Op
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten, maar we begrijpen dat de verzendkosten hoog kunnen lijken. Om deze kosten te verlagen, stellen we voor om groepsbestellingen te plaatsen met uw vrienden of familie. Dit kan u helpen om het benodigde bedrag te bereiken voor gratis levering en zo de kosten te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Het Agour-team.
5 /5
★★★★★
Zeer snelle levering, pakket perfect verpakt met een indrukwekkend respect voor de koude keten. De kazen zijn heerlijk.
User icon
Frederic L.
Op
na aankoop van 04/09/2024
Vertaalde beoordeling