/10
★★★★★
op 4305 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 4305 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling wordt nog steeds voorbereid, twee weken nadat de bestelling werd geplaatst. Geen vooruitzicht op leveringsdatum (D+8 niet gerespecteerd). Te zien aan de staat van het pakket bij aankomst en de kwaliteit van de bestelde artikelen.
Bruno G.
Op
na aankoop van 11/06/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Onze geadverteerde levertijden zijn altijd exclusief weekenden, in het geval van D+8 en D+15, dus zaterdagen en zondagen moeten worden geteld als dagen die niet in aanmerking worden genomen voor productie. Als je vragen hebt, beantwoorden we die graag via de contactmogelijkheden op de site.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering in zeer slechte staat
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Bedankt voor uw opmerking. In het geval van een fout, onjuiste levering of een ander element dat verdacht lijkt, aarzel dan niet om telefonisch of via het contactformulier contact met ons op te nemen. We zullen samen met u kijken naar eventuele problemen en proberen een bevredigende oplossing te vinden.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering in zeer slechte staat
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 30/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Bedankt voor uw opmerking. In het geval van een fout, onjuiste levering of een ander element dat verdacht lijkt, aarzel dan niet om telefonisch of via het contactformulier contact met ons op te nemen. We zullen samen met u kijken naar eventuele problemen en proberen een bevredigende oplossing te vinden.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo John Dit mijn man, je gaat je boekje te buiten. Je vraagt me mijn bestelling te evalueren terwijl jullie nog niet geleverd hebben. Maar de betaling is geïnd. Moet ik me zorgen maken? Tot later kameraad Raphaël Bouziane
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/05/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling heeft lang op zich laten wachten, sommige materialen worden steeds zeldzamer en de voorraden worden dagelijks gereguleerd. Ik nodig u uit om te allen tijde contact met ons op te nemen voor meer informatie. U kunt ons bereiken via deze link: https://www.john-steel.com/fr/nous-contacter
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo John Dit mijn man, je gaat je boekje te buiten. Je vraagt me mijn bestelling te evalueren terwijl jullie nog niet geleverd hebben. Maar de betaling is geïnd. Moet ik me zorgen maken? Tot later kameraad Raphaël Bouziane
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, bedankt voor uw opmerking. Uw bestelling heeft lang op zich laten wachten, sommige materialen worden steeds zeldzamer en de voorraden worden dagelijks gereguleerd. Ik nodig u uit om te allen tijde contact met ons op te nemen voor meer informatie. U kunt ons bereiken via deze link: https://www.john-steel.com/fr/nous-contacter
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling van 30 april wordt nog steeds klaargemaakt, ondanks de beweringen van de klantenservice, die me een levering vanaf de fabriek op 14 mei had beloofd. We zijn nog ver verwijderd van een levertijd van 8 dagen. Zoals de zaken er nu voorstaan, kan ik John Steel niet aanbevelen.
Hervé L.
Op
na aankoop van 30/04/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. De productie staat momenteel onder grote druk. Er is een overschot aan bestellingen, materialen worden schaars, bepaalde sleutelfiguren zijn afwezig... er zijn veel factoren die meespelen. Tot nu toe kunnen we garanderen dat we ons uiterste best doen om de orderstroom soepel te laten verlopen en we optimaliseren de productie om de situatie op te lossen.
1
/5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling van 30 april wordt nog steeds klaargemaakt, ondanks de beweringen van de klantenservice, die me een levering vanaf de fabriek op 14 mei had beloofd. We zijn nog ver verwijderd van een levertijd van 8 dagen. Zoals de zaken er nu voorstaan, kan ik John Steel niet aanbevelen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. De productie staat momenteel onder grote druk. Er is een overschot aan bestellingen, materialen worden schaars, bepaalde sleutelfiguren zijn afwezig... er zijn veel factoren die meespelen. Tot nu toe kunnen we garanderen dat we ons uiterste best doen om de orderstroom soepel te laten verlopen en we optimaliseren de productie om de situatie op te lossen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds niets ontvangen het is al 15 dagen geleden dat ik bestelde
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/03/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Je moet weten dat de productie momenteel onder grote druk staat. Tussen een 4-daags paasweekend in de Elzas en verschillende andere redenen, is het moeilijk om bij te blijven. We gaan ons uiterste best doen om de zaken recht te zetten. Voor jou en al onze bestellingen.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb nog steeds niets ontvangen het is al 15 dagen geleden dat ik bestelde
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Je moet weten dat de productie momenteel onder grote druk staat. Tussen een 4-daags paasweekend in de Elzas en verschillende andere redenen, is het moeilijk om bij te blijven. We gaan ons uiterste best doen om de zaken recht te zetten. Voor jou en al onze bestellingen.
1
/5
★☆☆☆☆
Vel zwaar bekrast geleverd. Dit is normaal voor een klantenservice. Ik zou dit bedrijf absoluut niet aanbevelen. Voor mij is het 0/10
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, bedankt voor uw feedback. Zoals uitgelegd aan de telefoon en vermeld in het productinformatieblad, kan aluminium plaat in meer of mindere mate krassen. Afhankelijk van je project is het raadzaam om te kiezen voor een metalen plaat met filmcoating voor een tiptop uiterlijk en afwerking 😉
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking. Onze excuses voor het ongemak. Helaas wacht uw bestelling door de huidige gezondheidssituatie nog steeds in onze werkplaats. We zullen contact met u opnemen om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, John
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling geplaatst op 20 april, en hier zijn we op 10 mei, nog steeds geen nieuws. Geen trackingnummer van de levering. Tracking van mijn bestelling geblokkeerd op 23 april ter voorbereiding" "
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Geachte heer Perroncel, Op 08/12 heeft u zonder enige uitleg een annuleringsverzoek ingediend. Aangezien het een op maat gemaakt product betrof, hebben wij dit geweigerd in overeenstemming met artikel 8 van onze Algemene Voorwaarden. U informeerde ons vervolgens over een kwaliteitsprobleem, waarop wij u vroegen om foto's van het onderdeel om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Tot op heden hebben we uw foto's nog steeds niet ontvangen...
1
/5
★☆☆☆☆
De uitleg is zeer gebrekkig. De plaat die ik wilde bestellen was voor de onderkant van een trailer. De plaat werd geleverd in een envelop. Het telefonisch advies was niet naar wens. Groot probleem met afmetingen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, je hebt een geborstelde roestvrijstalen plaat van 243 mm x 122 mm besteld en we hebben een onderdeel geleverd dat aan je bestelling voldoet. Wij raden je in geen geval aan om een geborstelde roestvrijstalen plaat te gebruiken voor het maken van een trailer vloer. Wij raden gegalvaniseerd staal of antislip aluminium aan. Het Staalteam
1
/5
★☆☆☆☆
De doorlooptijden waren veel te lang, het onderdeel werd gemaakt met de helft van de gaten geboord, kortom ik moest de klus zelf 10 dagen te laat klaren en verloor 100 fr. Het is jammer dat het concept goed is.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, Onze excuses voor de vertraging in de levering van uw bestelling als gevolg van de verschillende feestdagen en vakantiedagen in mei. Wat het defecte onderdeel betreft, hebben we u een creditnota gestuurd voor het bedrag van het defect. Vriendelijke groeten van onze klantenservice.
1
/5
★☆☆☆☆
Slecht gesneden deel, slecht werk
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en de technische beperkingen van uw aanvraag uitgelegd, waardoor het onderdeel niet aan de eisen voldeed. We hebben u daarom terugbetaald en bieden onze excuses aan voor het ontvangen onderdeel. Prettige dag verder.
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb het één ster gegeven omdat je me dwingt om commentaar te geven terwijl ik niets te zeggen heb.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, je bent niet verplicht om een opmerking achter te laten over de service die je hebt ontvangen. Het plaatsen van een opmerking over je bestelling is volledig optioneel. We wensen je een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
Het adres was erg slecht geschreven gelukkig is het een klein dorp de postbode kon het raadsel van de helft van het ontbrekende adres oplossen de munten zijn bekrast en zwart voor die prijs is het 0
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo, We hebben de fout met betrekking tot het verkeerd geschreven afleveradres geïdentificeerd en gecorrigeerd. Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen over uw bestelling en u hebt ons verzekerd dat de onderdelen zijn wat u wilde en dat de krassen door het ruwe aspect van het materiaal niet storend zijn voor de toepassing waarvoor u ze wilt gebruiken. Goedendag.
1
/5
★☆☆☆☆
Bij het bestellen van een onderdeel moet de diameter van de gaten worden aangegeven IN RADIUS en niet in DIAMETER wanneer men een gat boort zegt men ik gebruik een boor van 8 en niet een boor met een radius van 4 Het pakket wordt verzonden in punt relais zonder enige Naam van de ontvanger, na een paar dagen geen bericht ontvangen te hebben ga ik naar het relais, na onderzoek was het pakket er wel maar zonder Naam Beoordeling: Bedrijf NUL
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hoi Alain, Bedankt voor je feedback. Je hebt gelijk, het is niet logisch om een boorradius aan te geven en daarom gaan we deze parameter aanpassen. Wat betreft de levering aan een relaispunt, we onderzoeken nog wat de oorzaak is van het ontbreken van de naam van de ontvanger. We begrijpen je ontevredenheid en wensen je een fijne dag.
1
/5
★☆☆☆☆
De bezorgservice is rampzalig, er wordt niet eens rekening gehouden met de instructies van de bezorger. Het resultaat is dat ik voor een kerstcadeau het betreffende product nog steeds niet heb. Het is zoekgeraakt in een relaispunt waar het blijkbaar nooit is aangekomen. Ik wacht op de retourzending naar John Steel om mijn geld terug te vragen. Ik zou John Steel niet langer aanbevelen
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met onze service. Volgens onze interne informatie werd het pakket verzonden op 21/12. De chauffeur is op 26 en 28 december 2017 bij je thuis geweest zonder het pakket te kunnen afleveren. We hebben uw bestelling terugbetaald. We staan tot uw beschikking voor elk ander verzoek.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering bijna twee keer zo laat als beloofd, en alleen omdat ik erop wees, alleen een verontschuldiging omdat er werk aan de winkel was... Vervolgens waren de onderdelen die aankwamen niet conform, omdat ik een meting verkeerd had gelezen, wat ze erkenden dat mogelijk was, en het enige wat ze deden was me 10% korting geven op een prijs die met 40% was verhoogd bij een nieuwe bestelling. Commercieel verstandig? Nou... Niet cool...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Geen nieuws sinds mijn bestelling.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van John Steel
Op
Hallo Bernard, We hebben verschillende e-mails verzonden om je bestelling te volgen: 5/10 - 22h49 - orderbevestiging; 6/10 - 7h49 - ordervoorbereiding; 16/10 - 10h15 - pakket verzonden. Heb je je spam gecontroleerd? Het pakket zou vandaag moeten aankomen. Nog een fijne dag, Het SteelTeam