/10
★★★★★
op 833 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 833 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Nee, ik ben helemaal niet tevreden. Mijn pakket is niet aangekomen zoals ik had gehoopt. Bovendien zei Paypal "dat de terugbetaling van mijn bestelling was gedaan op 31 december", maar tot op heden en na verschillende controles, heb ik nog steeds mijn terugbetaling niet ontvangen. voila, zeer slechte ervaring voor mij.
Jean-pierre A.
Op
na aankoop van 23/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Hoi Jean-Pierre, er waren inderdaad problemen met de Amerikaanse douane bij je bestelling, wat kan gebeuren als douanebeambten kieskeurig zijn of de wetgeving niet goed kennen. Hoe dan ook, we vervangen of betalen altijd terug als er een leveringsprobleem is. In jouw geval is de PayPal-terugbetaling inderdaad uitgevoerd, zoals we tijdens onze e-mailuitwisseling hebben bewezen. We wachten echter nog steeds op je antwoord na onze laatste e-mail en we blijven tot je beschikking als je het bedrag in kwestie nog niet van je PayPal-rekening hebt gehaald. Tot uw dienst
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket is niet aangekomen
Eugen Z.
Op
na aankoop van 02/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Hallo Eugen, volgens mij is je pakket veilig aangekomen. We hebben ook een gratis product voor je toegevoegd. Met vriendelijke groet
1
/5
★☆☆☆☆
Er was schimmel bij het openen en een slechte geur en kleur. We hebben weggegooid. Gelukkig was er een klein potje eend kado dat we wel goed gevonden hebben.
Eliane T.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Hallo Eliane, we hebben een nieuw product verzonden ter vervanging van het defecte product. Ik hoop dat je ervan hebt genoten
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb de bestelling nooit ontvangen
Thierry P.
Op
na aankoop van 02/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Hallo Thierry, we konden op dat moment niet aan de Verenigde Staten leveren en hebben het geld teruggestort. We hopen daar binnenkort weer te kunnen leveren.
1
/5
★☆☆☆☆
Op dit moment zit het pakket vast bij de douane. Als er niets gebeurt, vraag ik mijn geld terug.
Peter R.
Op
na aankoop van 21/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Hallo Peter, helaas zijn we niet verantwoordelijk voor de grillen van de douane, maar we betalen pakketten die niet geleverd kunnen worden terug, zoals beloofd op onze site. We hopen dat je pakket snel zal worden gedeblokkeerd, dus kom alsjeblieft bij ons terug voor een terugbetaling. Bedankt voor uw geduld, het Foie Gras Gourmet team
1
/5
★☆☆☆☆
Het pakket werd niet op tijd geleverd. Onmogelijk om de levering te controleren omdat dhl geen vast nummer accepteert.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Foie Gras Gourmet
Op
Het spijt me van de vertraging aan de kant van DHL, die 1 werkdag extra nodig had om het pakket te bezorgen. Maar ik begrijp dat je het liever op de afgesproken datum had ontvangen. De periode van intense kou in het noordoosten van de Verenigde Staten heeft al het luchtverkeer van DHL ernstig verstoord. Nogmaals mijn excuses.