9.4/10
★★★★★
op 1137 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
De sonde registreert mijn samentrekkingen niet goed, terwijl ik mijn revalidatie met mijn verloskundige doe en alles goed gaat, ik trek goed samen. Met deze sonde moet ik mijn benen samenknijpen om de spellen te spelen, terwijl dat niet zou moeten.
User icon
Patricia K.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Patricia, Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met mij op te nemen via [email protected], zodat we samen kunnen controleren of uw product geen defect vertoont. We zullen samen een oplossing vinden! Met vriendelijke groet, Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Het product was in de aanbieding met 20€ minder dan de prijs die ik net na mijn bestelling heb betaald. Ik heb niet van deze korting kunnen profiteren, wat erg teleurstellend is.
User icon
Cecile D.
Op
na aankoop van 15/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Cécile, Ik begrijp uw teleurstelling, maar de lenteaanbieding werd gelanceerd op 20 maart, terwijl u op 15 maart had besteld. U heeft echter wel gebruik kunnen maken van de promotiecode TRYEMY, waarmee u een korting van 5% heeft gekregen. Als u nog vragen heeft over uw bestelling of over het gebruik van onze sonde Emy, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen via [email protected]. Ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb problemen met het aangekochte object. Ik heb de afgelopen 3 dagen verschillende e-mails gestuurd, altijd zonder antwoord. Is er een echte klantenservice?
User icon
Joëlle M.
Op
na aankoop van 09/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Joëlle,
Naar aanleiding van uw antwoord op de vragenlijst waarmee we de storingen kunnen diagnosticeren, heb ik u zojuist per e-mail bevestigd dat we uw product zullen vergoeden. Deze vergoeding wordt volledig gedekt door de Fizimed-garantie. U ontvangt een retourlabel waarmee u het product naar ons kunt terugsturen.
Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit is en dat we alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik wens u een fijne dag.
Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Niet tevreden, kan niet worden gebruikt. Kan de sensor niet verbinden met de Emy app.
User icon
Nathalie B.
Op
na aankoop van 16/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Nathalie,
Als je problemen hebt met het aansluiten van de probe op je telefoon, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice via [email protected]. We helpen je graag om samen een oplossing te vinden!
Vriendelijke groeten,
Léa van het Fizimed team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wil mijn mobiel niet leren kennen
User icon
Elisabeth B.
Op
na aankoop van 14/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Elisabeth,
Als je problemen hebt met het gebruik van je Emy-sonde, neem dan rechtstreeks contact op met onze afdeling klantenrelaties via [email protected].
We helpen je graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Eerst werd het niet gevonden in de pakketwinkel en toen werd het al teruggestuurd...ik vraag me af waarom het niet gewoon bij mij thuis is afgeleverd dan had ik het allang gebruikt. Ik hoop dat ik het geld snel terug krijg, ik heb er geen interesse meer in.
User icon
Elke S.
Op
na aankoop van 17/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Beste Elke, je bestelling is afgeleverd bij de pakketwinkel die je hebt geselecteerd toen je je bestelling plaatste. Ik heb zojuist per e-mail contact met je opgenomen om een oplossing voor te stellen.
1 /5
★☆☆☆☆
De borstkolf werkt niet voor mij. Hij kolft niet genoeg vergeleken met de kolf met snoer die ik al bij de apotheek heb gehuurd...
User icon
Emilie F.
Op
na aankoop van 14/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Emilie,
Het spijt ons echt dat je niet helemaal tevreden bent met Emy Pump. Zoals vermeld in onze e-mail uitwisselingen, kon je gebruik maken van de "Tevreden of je geld terug"-aanbieding.
We wensen je het allerbeste voor de rest van je borstvoedingservaring en horen graag van je. Léa van het Fizimed team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden. Ik vind de sonde niet praktisch, omdat hij niet echt geschikt is. En ik wist niet dat je een abonnement moest nemen om andere oefeningen te krijgen.
User icon
Sandra L.
Op
na aankoop van 09/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Sandra,
Het spijt ons heel erg dat we niet helemaal tevreden zijn met het product. Zou je ons meer kunnen vertellen? We kunnen je waarschijnlijk advies geven om je te helpen.

Als je de Emy connected sensor koopt, krijg je de Duo-aanbieding: levenslang sensor + Emy App. Je hoeft geen abonnement te betalen, want de prijs van de app is inbegrepen in de prijs van de sensor.

Zodra je je Emy-sonde voor de eerste keer met de app verbindt, wordt de Duo: Emy-sonde + App-aanbieding ontgrendeld. De app zal je dan vragen om je abonnement direct in de winkel op te zeggen.

Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected].

Met vriendelijke groeten,
Léa van het Fizimed team
1 /5
★☆☆☆☆
De sonde of oplader werkt niet
User icon
Chantal C.
Op
na aankoop van 06/01/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Chantal,
Je hebt contact opgenomen met de klantenservice om ons op de hoogte te stellen van het probleem en uiteindelijk is alles opgelost.
We wensen je het allerbeste met Emy!
We horen graag van je.
Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket.... nooit ontvangen
User icon
Eve R.
Op
na aankoop van 09/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Eve,
Zoals aangegeven in onze e-mailwisseling van 10/01/2025, heb ik gevraagd om uw pakket opnieuw naar uw adres te sturen.
Wij verontschuldigen ons voor dit incident, dat volledig buiten onze macht ligt.
Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
Léa van het Fizimed team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog steeds niet ontvangen
User icon
Ute H.
Op
na aankoop van 17/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Beste Ute,
Volgens de informatie van Swiss Post heeft u uw pakket op 31 december 2024 opgehaald. We hopen dat u tevreden bent met Emy Trainer.
We zullen er voor u zijn.
Lea van het Fizimed team
1 /5
★☆☆☆☆
Ik krijg de sonde niet aan de praat met mijn mobiele telefoon. Bovendien dacht ik dat deze aankoop me gratis toegang zou geven tot perineale oefensoftware. Maar nee, het is niet gratis. Ik voel me bedrogen.
User icon
Fiorella K.
Op
na aankoop van 31/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Fiorella,

Ik kan bevestigen dat je geen extra abonnementskosten hoeft te betalen. Ik heb je de instructies voor het ontgrendelen van de duoaanbieding gemaild.

Nog een fijne dag <3
Léa
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goed
User icon
Danielle D.
Op
na aankoop van 27/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben teleurgesteld omdat ik dacht dat het zou helpen om dingen strakker te maken, of ik gebruik het niet zoals het hoort. Ik ga door, maar tot nu toe is er niet veel gebeurd. Met vriendelijke groet, Lisiane
User icon
Lisiane F.
Op
na aankoop van 17/01/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo,
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected], zodat we je kunnen helpen Emy te gebruiken.

Nog een fijne dag 🙂
1 /5
★☆☆☆☆
👌
User icon
Jean Marc F.
Op
na aankoop van 20/01/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goed
User icon
Michèle A.
Op
na aankoop van 28/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
-
User icon
Barbara G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
We luisteren graag naar je opmerkingen, want jouw tevredenheid is onze prioriteit. Aarzel niet om contact met mij op te nemen via [email protected].
1 /5
★☆☆☆☆
User icon
Karen V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Het spijt ons dat Emy niet aan uw verwachtingen voldeed. Als u problemen hebt, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen via [email protected]. Ik help u graag verder.
1 /5
★☆☆☆☆
Is nog niet aangekomen
User icon
Verifizierter K.
Op
na aankoop van 08/03/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Beste Uschi, ik heb je zojuist een e-mail gestuurd over je levering. Ik heb contact opgenomen met het postkantoor en navraag gedaan over de vertraging. Je zou je pakket in de komende 2 dagen moeten ontvangen. Als dit niet het geval is, sturen we je natuurlijk een nieuw product. Als je nog vragen hebt, kun je contact met me opnemen via [email protected]. Vriendelijke groeten Léa van Team Fizimed