/10
★★★★★
op 9121 beoordelingen
★★★★★
op 9121 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een blauwe tas in plaats van een zwarte en toen ik terugging naar de website was de zwarte niet op voorraad... niet cool.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/07/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Precision Ski
Op
Hallo, Je kunt het beste contact met ons opnemen voordat je feedback geeft. Het is waarschijnlijk een verzendfout. Er is een retourbon naar je toegestuurd en een adviseur zal je morgen bellen om te controleren of het echt een fout is. In dat geval zal er dezelfde dag nog een pakket met het juiste product worden verzonden.
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling kwam niet overeen met de productpresentatiefoto. Ik had een complete klep nodig, maar ontving alleen de bijtpunt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/02/2017
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De site is goed Snel Maar het is beter als je het product ontvangt dat op de site is afgebeeld.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/02/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Precision Ski
Op
Hallo, wat is het probleem? Want als het een probleem is met de knop, denk ik dat je de achterkant van de helm op de foto verwart, want we hebben het Salomon vanmorgen gevraagd en het is de juiste foto. Er is nooit sprake geweest van een knop om de helm af te stellen op dit model.
1/5
★☆☆☆☆
De manager van de klantenservice in Chambéry was uiterst onaangenaam na een verzoek om een product terug te sturen, waardoor ik afzag van de retourzending...evenals van een eventuele aankoop ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/01/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Precision Ski
Op
Goedenavond mevrouw, Van wat we over dit probleem hebben gehoord, lijkt het erop dat de omruiling niet goed is gegaan met uw contactpersoon. Hij weigerde de retourzending te accepteren op grond van het feit dat u een paar dagen voor de uitverkoop had gekocht en dat u het product op onze kosten wilde terugsturen om uw geld terug te krijgen en vervolgens hetzelfde product opnieuw wilde bestellen. We begrijpen uw frustratie, maar de uitverkoop werd ruim 48 uur van tevoren aangekondigd op onze site. Het is net als in een winkel, je koopt de dag ervoor, dat kun je je ook niet veroorloven. Er zitten mensen achter de schermen en het is een beetje moeilijk voor ons om dit soort verzoeken te accepteren. Een retourzending is geldig om een ander product te ruilen of om je geld terug te krijgen, niet om het goedkopere product opnieuw te kopen.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling vergeten, dus niet op tijd ontvangen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 18/12/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Precision Ski
Op
Hallo, uw bestelling is nooit vergeten, onmogelijk om met u te discussiëren, onaanvaardbare dialoog voor een handelaar, bedankt voor het ophangen.