/10
★★★★★
op 7878 beoordelingen
★★★★★
op 7878 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Nieuwe cb-kaart, eerste aankoop gedaan (bij nutrimea) kaart gekopieerd. leg me uit.
Patrick J.
Op
na aankoop van 19/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Busi A.
Op
na aankoop van 01/05/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De bestelling die ik had geplaatst kwam niet thuis aan, dus via support kreeg ik het voor elkaar om het terug te laten sturen (gratis), maar ze adviseerden me om het niet thuis aan te laten komen, maar bij een INPOST punt. Toen ik de e-mail kreeg dat het pakket klaar was, ging ik naar het door mij gekozen punt, maar ze hadden het verkeerde INPOST.
Arianna V.
Op
na aankoop van 30/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nooit ontvangen, hoewel het er goed uitzag. Ik nam contact op met de klantenservice, maar kreeg nooit antwoord.
Mélissande G.
Op
na aankoop van 24/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nooit mijn pakket ontvangen - slechte ervaring
Soukayna B.
Op
na aankoop van 25/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het heeft me helemaal niet geholpen.
Veronica A.
Op
na aankoop van 19/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Tijdens het bestelproces werden ineens verzendkosten in rekening gebracht, wat pas zichtbaar was op de orderbevestiging. Mijn verzoek om nog een blikje te bestellen werd genegeerd met een standaard antwoord. Ik zal hier nooit meer bestellen!
Brigitte A.
Op
na aankoop van 16/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Niet geleverd pakketje, zonder enige vorm van bericht, daarna teruggestuurd maar wel in bijbelse tijd. De producten zijn goed maar beter om ze op Amazon te krijgen
Silvia V.
Op
na aankoop van 14/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De verhoudingen van de ingrediënten zijn verlaagd: Rode rijst: Gist 570 tot 175 mg Monacoline van 9,12 tot 2,8 mg Ik moet twee capsules nemen om hetzelfde effect te krijgen als voorheen.
Joaquim J.
Op
na aankoop van 13/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het product heeft niet de kwaliteiten die op de site worden beschreven en de retourprocedure is zeer ingewikkeld en duur (op onze kosten)!
Valérie D.
Op
na aankoop van 13/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Geen verbetering na een maand behandeling
Martine B.
Op
na aankoop van 10/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Prostasur: geen effect op mijn prostaat na een maand behandeling.
Jean-françois R.
Op
na aankoop van 10/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om een product, niet om een productabonnement
Jean Luc D.
Op
na aankoop van 07/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Pakket verloren bij levering. Geen feedback van Nutrimea en zijn dienst na verkoop ondanks verschillende herinneringen (radiostilte). Een advies, zoek een andere leverancier om er zeker van te zijn dat u uw pakket krijgt.
Alexandre F.
Op
na aankoop van 05/04/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Geen interesse.
Ben P.
Op
na aankoop van 31/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben blij dat ik in mijn tweede maand zit .....
Catherine D.
Op
na aankoop van 30/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Goed product, meer elastische en beter gehydrateerde huid
Laurence G.
Op
na aankoop van 25/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een nogal louche bedrijf, klantenservice absoluut onbereikbaar, misleidende reclame, producten gemaakt in België en niet in Frankrijk zoals beloofd, onmogelijkheid om informatie te krijgen over de herkomst van de grondstoffen. Het laboratorium van Nutrimea lijkt onbekend te zijn bij alle apotheken die ik zelf heb gecontacteerd (bijna twintig voor informatie), inclusief die welke zelfs Nutrimea-producten op hun sites verkopen (Pharmacie Saint-Martin bijvoorbeeld). Het feit dat een enorme detailhandelaar als Carrefour, die ook Nutrimea-producten op zijn website verkoopt, geen informatie kan krijgen over de traceerbaarheid van deze producten, of zelfs maar contact kan opnemen met de beroemde klantendienst, is meer dan verontrustend. Het is absoluut ongelooflijk dat dit soort bedrijven in Europa mag opereren.
Francette D.
Op
na aankoop van 17/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het was een terugkerende bestelling, ook al had ik er niet om gevraagd.
Pascale Z.
Op
na aankoop van 20/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Uitstekend
Patrizia C.
Op
na aankoop van 19/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo teleurgestelde
Patricia D.
Op
na aankoop van 16/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Abderrahim B.
Op
na aankoop van 14/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden
Abdullah A.
Op
na aankoop van 11/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Positief
Jean M.
Op
na aankoop van 12/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 pakjes Forskolin en 2 pakjes Spirulina gekocht voor een jaarkuur (6 maanden+6 maanden). Het is jammer dat de vervaldatum van de Spirulina 23/09/23 is. Ik heb u op 9 maart ook geschreven om u mede te delen dat ik een pakje Spirulina zou moeten weggooien omdat het praktisch verlopen was, maar tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen. Ik moest één ster geven omdat nul sterren niet wordt overwogen.
Nicoletta C.
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld!
Serena C.
Op
na aankoop van 07/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ineffectief
Gilles J.
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld in de producten en de service
Maelle L.
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Is dit een grap? ???? Ik heb nutrimea gecontacteerd na ontvangst van mijn pakket om een fout te melden en ik heb nooit een retour gekregen. Het is gewoon een schande en een gebrek aan respect voor de consument, en dat voor een Franse site. Het is een schandaal, ik zal ze nooit aanbevelen en ik zal ze aan niemand ter wereld aanbevelen.
Lehna K.
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Geen resultaten.
Denis T.
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling