9.2/10
★★★★★
op 7878 beoordelingen

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen zeer teleurgesteld 40 euro weg ik raad niet aan
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo mevrouw, Heeft u eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Vertel ons hoe u met ons in contact bent gekomen.
1/5
★☆☆☆☆
Zeer slecht product, helemaal niet consumeerbaar! Een zogenaamde serieuze site die een wereldwijde estafette in een bubbel envelop stuurt! Ik kreeg voedingssupplementen in een erbarmelijke staat! Ik raad deze site helemaal niet aan!
MagalieReviewer icon
Magalie
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Magalie, Het spijt ons voor de slechte ervaring die u heeft gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice, zodat we een oplossing kunnen vinden.
1/5
★☆☆☆☆
Product kwam los in de envelop aan, de dop van de fles was opengegaan...
JacquesReviewer icon
Jacques
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jacques, Het spijt ons dat u uw pakket in slechte staat heeft ontvangen. Het is mogelijk dat de schade te wijten is aan het transport, waar we maar weinig invloed op hebben. Goedendag, Pierre, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Bestelling nooit ontvangen tot op heden. Heel boos.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, het spijt ons zeer dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Het is mogelijk dat uw pakket verloren is gegaan door de vervoerder. Aarzel niet om ons te contacteren via onze klantendienst zodat we u kunnen helpen. Nog een fijne dag,Pierre, van het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Verschrikkelijk. mijn bestelling is nooit aangekomen
PaolaReviewer icon
Paola
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Paola, Het spijt ons voor het ongemak. Volgens onze informatie kon onze vervoerder uw pakket niet afleveren wegens een onvolledig adres en werd het naar ons teruggestuurd. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantendienst om een terugbetaling of een gratis terugzending te bekomen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb twee keer geprobeerd artikelen van nutrimea te bestellen, en beide keren heb ik ze niet ontvangen. Ik zal niet meer bestellen.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Levering aan de verkeerde brievenbus.
MurielReviewer icon
Muriel
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor het leverings/bereidingsprobleem en zullen uw opmerkingen doorgeven om onze dienstverlening te verbeteren en hopen uw vertrouwen te behouden.
1/5
★☆☆☆☆
Ik had recht op korting op mijn 2e bestelling die ik niet kreeg (door een fout van mijn kant toen ik mijn bestelling plaatste). Ik kreeg alleen een tegoedbon. Ik zou ze niet meer aanbevelen, en ik ben de tegoedbon kwijt.
Jean-paulReviewer icon
Jean-paul
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Jean-Paul,Je hebt een kortingscode ontvangen waarmee je 5% korting krijgt op je volgende bestelling. U heeft het echter niet ingevoerd toen u uw aankoop deed. Daarom hebben wij u bij wijze van uitzondering een bedrag terugbetaald dat gelijk is aan 5% van uw aankoop, d.w.z. 2,68€. Dit bedrag is normaal gesproken op uw bankrekening bijgeschreven. Het spijt ons oprecht dat u niet tevreden was met dit uitzonderlijke commerciële gebaar, maar we hopen u snel weer te zien op Nutrimea. Tot ziens, Vincent. - Nutrimea.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling van 2 april nog steeds niet ontvangen en men vraagt mij te wachten ondanks mijn verzoek om terugbetaling
IsabelleReviewer icon
Isabelle
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
ISABELLE, ik wil me verontschuldigen voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering.Helaas, gezien de huidige situatie, zijn de levertijden momenteel 3 tot 4 weken.Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan uw huis. Uw pakket is verzonden door Colissimo voor levering aan huis, maar helaas kunnen zij geen levertijden meer garanderen en werken zij de tracking informatie niet meer bij. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
First diahree company
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het nog steeds niet ontvangen.
LauraReviewer icon
Laura
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
Producten niet geleverd over meerdere dagen
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de langer dan gebruikelijke vertraging in de levering van uw pakket, dat door Colissimo is verzonden om bij u thuis te worden afgeleverd. Wij hebben van Colissimo de bevestiging gekregen dat alle pakketten die in behandeling zijn ondanks de langere wachttijd toch geleverd zullen worden.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijne dag,Hoogachtend,Manon
1/5
★☆☆☆☆
Slechte
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Om het product te ontvangen was het moeilijk
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Het versturen van mijn pakket naar een relaispunt op 48 km van mijn huis, hoewel er een is op 500 meter van mijn huis. Voorwendsel dat uw relaispunt niet meer bestaat !!!!
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
We hebben uw verzendkosten al terugbetaald, maar we wachten nog steeds op de levering van uw bestelling. Wij zijn reeds overgegaan tot de terugbetaling van uw leveringskosten. Wij zullen ook per e-mail contact met u opnemen om u een andere vergoeding voor te stellen.
1/5
★☆☆☆☆
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de service. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de service en de kwaliteit van het product.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Wij verontschuldigen ons voor de leveringsproblemen die buiten onze macht lagen. Na controle van de tracking van uw bestelling, was er inderdaad een fout van de vervoerder die ons uw pakket terugstuurde zonder een poging te doen om het te leveren.Zodra we uw bericht ontvingen, zijn we overgegaan tot het onmiddellijk terugsturen van een nieuw pakket, naar een relaispunt om elke nieuwe tegenslag te vermijden. We hebben sindsdien het volledige bedrag van uw verzendkosten terugbetaald als compensatie. Wij hebben inmiddels een onderzoek ingesteld bij onze vervoerder om de oorzaak van het probleem te achterhalen en dergelijke ongemakken in de toekomst te voorkomen. Aangezien klanttevredenheid onze eerste prioriteit is, aarzel dan ook niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] als wij u verder van dienst kunnen zijn.
1/5
★☆☆☆☆
De levertijd werd niet gerespecteerd. Het pakket werd teruggestuurd naar Nutrimea vanwege colissimo, maar ik geloof dat Nutrimea verantwoordelijk is voor de dienstverleners die zij kiezen. De herlevering duurde ook veel te lang. Het enige positieve punt is de follow-up door de verkoopafdeling, die bijna in real time reageert, maar de logistiek loopt niet in hetzelfde tempo. Het enige positieve punt is de follow-up van de verkoopafdeling die bijna in real time antwoordt, maar de logistiek is niet in hetzelfde tempo. Daarom ben ik nog meer teleurgesteld dat ik geen voorstel tot schadevergoeding heb gehad. Ik hoop tenminste de verzendkosten vergoed te krijgen die Nutrimea op de Post zou moeten verhalen, want die waren nihil.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo, we begrijpen uw teleurstelling en ontevredenheid over de levering van uw pakket. Wij zullen de informatie uiteraard doorgeven aan de betreffende afdeling. We hebben zojuist uw leveringskosten terugbetaald als compensatie. Nog een fijne dag.Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb besteld voor de feestdagen. Maar mijn bestelling werd twee dagen na de bevestiging geannuleerd. Zo teleurgesteld in de service.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Nutrimea
Op
Hallo Christel,Het spijt ons dat we uw bestelling niet hebben kunnen uitvoeren. We hadden een technisch probleem met de voorraad, omdat een andere klant de laatste kit een paar seconden voor u bestelde. We willen echter samen met u een oplossing vinden voor dit ongemak. Wanneer kan ik contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Sébastien - Het Nutrimea team
1/5
★☆☆☆☆
Non ho ricevuto il prodotto e dopo diverse emails nel quale mi dicevano che lo avrebbero spedito, a distanza di un mese ancora non ho ricevuto nulla.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld met mijn aankoop. Het had geen effect op mij.
Acheteur VérifiéReviewer icon
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling