9.2/10
★★★★★
op 8739 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Het heeft me helemaal niet geholpen.
User icon
Veronica A.
Op
na aankoop van 19/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Tijdens het bestelproces werden ineens verzendkosten in rekening gebracht, wat pas zichtbaar was op de orderbevestiging. Mijn verzoek om nog een blikje te bestellen werd genegeerd met een standaard antwoord. Ik zal hier nooit meer bestellen!
User icon
Brigitte A.
Op
na aankoop van 16/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet geleverd pakketje, zonder enige vorm van bericht, daarna teruggestuurd maar wel in bijbelse tijd. De producten zijn goed maar beter om ze op Amazon te krijgen
User icon
Silvia V.
Op
na aankoop van 14/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De verhoudingen van de ingrediënten zijn verlaagd: Rode rijst: Gist 570 tot 175 mg Monacoline van 9,12 tot 2,8 mg Ik moet twee capsules nemen om hetzelfde effect te krijgen als voorheen.
User icon
Joaquim J.
Op
na aankoop van 13/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het product heeft niet de kwaliteiten die op de site worden beschreven en de retourprocedure is zeer ingewikkeld en duur (op onze kosten)!
User icon
Valérie D.
Op
na aankoop van 13/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen verbetering na een maand behandeling
User icon
Martine B.
Op
na aankoop van 10/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Prostasur: geen effect op mijn prostaat na een maand behandeling.
User icon
Jean-françois R.
Op
na aankoop van 10/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik vroeg om een product, niet om een productabonnement
User icon
Jean Luc D.
Op
na aankoop van 07/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket verloren bij levering. Geen feedback van Nutrimea en zijn dienst na verkoop ondanks verschillende herinneringen (radiostilte). Een advies, zoek een andere leverancier om er zeker van te zijn dat u uw pakket krijgt.
User icon
Alexandre F.
Op
na aankoop van 05/04/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen interesse.
User icon
Ben P.
Op
na aankoop van 31/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben blij dat ik in mijn tweede maand zit .....
User icon
Catherine D.
Op
na aankoop van 30/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Goed product, meer elastische en beter gehydrateerde huid
User icon
Laurence G.
Op
na aankoop van 25/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Een nogal louche bedrijf, klantenservice absoluut onbereikbaar, misleidende reclame, producten gemaakt in België en niet in Frankrijk zoals beloofd, onmogelijkheid om informatie te krijgen over de herkomst van de grondstoffen. Het laboratorium van Nutrimea lijkt onbekend te zijn bij alle apotheken die ik zelf heb gecontacteerd (bijna twintig voor informatie), inclusief die welke zelfs Nutrimea...
Lire la suite
User icon
Francette D.
Op
na aankoop van 17/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het was een terugkerende bestelling, ook al had ik er niet om gevraagd.
User icon
Pascale Z.
Op
na aankoop van 20/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Uitstekend
User icon
Patrizia C.
Op
na aankoop van 19/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo teleurgestelde
User icon
Patricia D.
Op
na aankoop van 16/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
User icon
Abderrahim B.
Op
na aankoop van 14/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden
User icon
Abdullah A.
Op
na aankoop van 11/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Positief
User icon
Jean M.
Op
na aankoop van 12/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 2 pakjes Forskolin en 2 pakjes Spirulina gekocht voor een jaarkuur (6 maanden+6 maanden). Het is jammer dat de vervaldatum van de Spirulina 23/09/23 is. Ik heb u op 9 maart ook geschreven om u mede te delen dat ik een pakje Spirulina zou moeten weggooien omdat het praktisch verlopen was, maar tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen. Ik moest één ster geven omdat nul sterren niet wor...
Lire la suite
User icon
Nicoletta C.
Op
na aankoop van 06/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld!
User icon
Serena C.
Op
na aankoop van 07/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ineffectief
User icon
Gilles J.
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Teleurgesteld in de producten en de service
User icon
Maelle L.
Op
na aankoop van 02/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Is dit een grap? ???? Ik heb nutrimea gecontacteerd na ontvangst van mijn pakket om een fout te melden en ik heb nooit een retour gekregen. Het is gewoon een schande en een gebrek aan respect voor de consument, en dat voor een Franse site. Het is een schandaal, ik zal ze nooit aanbevelen en ik zal ze aan niemand ter wereld aanbevelen.
User icon
Lehna K.
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen resultaten.
User icon
Denis T.
Op
na aankoop van 01/03/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Negatieve adviezen Geen effecten. Geen fysieke verandering. Retourzending betaald door de koper. Dit lijkt me ondenkbaar!
User icon
Serge B.
Op
na aankoop van 28/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is niet nodig om een probleem van bestelling of levering te hebben want ik heb al een maand geen oplossing voor mijn klacht¡!!!!!!!
User icon
Liliane B.
Op
na aankoop van 28/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
1 maand behandeling en geen merkbare verandering.
User icon
Julien A.
Op
na aankoop van 24/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ineffectief
User icon
Yves C.
Op
na aankoop van 25/02/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Hoi, je gaf me niet mijn korting met de promo code op mijn bestelling!
User icon
Michelle V.
Op
na aankoop van 20/02/2023
Vertaalde beoordeling