/10
★★★★★
op 7878 beoordelingen
★★★★★
op 7878 beoordelingen
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden over de probiotica! Ze hebben geen effect op mij.
Mariechristine H.
Op
na aankoop van 19/08/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, het spijt me maar ik kan geen cijfer geven omdat ik mijn pakket dat u op 06/12/2022 stuurde nog steeds niet heb ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de bezorger (Mondial Relay) per e-mail en per telefoon. Geen echte verklaring tot nu toe. Ik denk dat ze het kwijt zijn!
Fernande R.
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
NOOIT MEER !!!! Er zat aluminium op de capsules. Ik heb verschillende klachten ingediend met foto's en kreeg geen antwoord. Schandalig!
Sabine J.
Op
na aankoop van 15/08/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Ik heb het ontvangen en zal het in de nabije toekomst opnieuw bestellen.
Pauline M.
Op
na aankoop van 06/10/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Erg teleurgesteld.
Amira R.
Op
na aankoop van 25/09/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb u een antwoord gestuurd dat blijkbaar niet in aanmerking is genomen. In dit bericht noemde ik de bestelling die op 6 december 2012 bij Amazon Prime was geplaatst en die binnen 1 werkdag geleverd had moeten worden. Zelfs als ik 1 week had moeten wachten, was het geen probleem geweest. Ik wacht al 15 dagen op de levering van het pakket, en u zei me contact op te nemen met de vervoerder, die Amazon waarschuwde. Ik kreeg te horen dat ik contact moest opnemen met de vervoerder en dit alarmeerde Amazon, aangezien het de verantwoordelijkheid van de verzender is om contact op te nemen met de vervoerders, niet die van de klant. Vloeistof, Vitamine D K2 Mk7 besteld, zeer verdachte vloeistof die meer op urine gemengd met water lijkt dan op Vitamine D die zeer olieachtig is. Ik zei je dat ik geen grapje maakte over gezondheid. Dit was het antwoord van uw dienst na verkoop die mij 19 dagen na deze blunder contacteerde met de vraag het defecte pakket in te sluiten... na 20 dagen discussie ging het pakket naar de vuilnisbak, ja, ik haal mijn defecte pakketten niet op. De verkopers met wie ik contact opneem, vragen mij per e-mail om een retourzending in minder dan 24/48 uur, bij u duurde het 20 dagen na contact met Amazon. Mijn vertrouwen is voorbij. Met alle respect.
Philippe D.
Op
na aankoop van 06/01/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. M
Jeanson L.
Op
na aankoop van 19/09/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Frans product maar uit België? Zeer lange levertijd ....
Sophie Z.
Op
na aankoop van 01/01/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het product en de service. Op 2 januari besteld en op 10 januari nog steeds niet ontvangen.
David G.
Op
na aankoop van 01/01/2023
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Aangezien ik mijn pakket niet ontvangen heb en terugbetaald werd heb ik geen mening Teleurgesteld is alles.
Bruno C.
Op
na aankoop van 04/12/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik gebruik dit product nu al een tijdje en het heeft me goed geholpen. De houdbaarheidsdatum en het partijnummer zijn onleesbaar, waardoor ik dacht dat de capsules verlopen moesten zijn, WAT EEN BEDROG!
Fatoumata D.
Op
na aankoop van 25/09/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Werkt niet.
Christophe C.
Op
na aankoop van 19/07/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Spirulina geeft me diarree en braken...
Dounia B.
Op
na aankoop van 25/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket teruggestuurd
Naima I.
Op
na aankoop van 26/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik moest er een ster op zetten anders had ik me onthouden !!! Ik moest mijn geld terugvragen! Ik moest mijn geld terugvragen!
Ouacila N.
Op
na aankoop van 22/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben een maand geleden begonnen met de Biotin kuur en ik ben helemaal niet tevreden. Mijn haar is niet verbeterd en mijn nagels zijn nog zwakker dan normaal! Inderdaad teleurgesteld.
Silvia T.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Nee, want als een van uw voedingssupplementen ons ziek maakt, kunnen we het niet terugbrengen of ons geld terugkrijgen.
Assia T.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik heb mijn bestelling sinds half november nog steeds niet ontvangen. Er is een onderzoek geopend. Nog steeds geen nieuws. Ik begrijp niet hoe een pakje verloren kan gaan. Ik heb vandaag geen compensatie gekregen, het was een cadeau voor Kerstmis. Totale ontevredenheid. Ik wacht nog steeds op Mondial Relay... Stéphane Rousselle bestelling JWLUOAAFV
Stéphane R.
Op
na aankoop van 16/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Erg ziek in de maag
Rosanne U.
Op
na aankoop van 04/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Een maand en geen resultaten... Wordt vervolgd
Adeline G.
Op
na aankoop van 03/11/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
Trage levering
Jeremy C.
Op
na aankoop van 28/10/2022
Vertaalde beoordeling
1/5
★☆☆☆☆
De levering was rampzalig!!!En het resultaat van de producten is discutabel! Ik bestel liever ergens anders!
Bircan D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me zeer voor de slechte ervaring die u had met de verzending. Uw feedback is belangrijk. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het product nooit ontvangen (geblokkeerd door Mondial Relais in België).
Kazalac S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de verzending. De vervoerder had wat logistieke problemen, waardoor sommige zendingen helaas vertraging opliepen. We verontschuldigen ons voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben uw bestelling terugbetaald. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben erg ontevreden, ze hebben de verpakking van het product veranderd en dat stond niet op de website. In plaats van 200 capsules per potje zijn er nu slechts 90 en voor precies dezelfde prijs 19,72 €. Het is precies hetzelfde potje, er verandert niets, behalve dat de Franse vlag is vervangen door een klein groen blaadje, wat niet opvalt. Natuurlijk staat er 90 capsules op het potje, maar als je gewend bent hetzelfde product te bestellen let je daar niet meer per se op. Voor 200 capsules was het 0,10 €/capsule en voor 90 capsules is het 0,22 €/capsule, wat een verhoging is van meer dan twee keer !!!!!. Ze vertelden me dat het komt omdat ze de concentratie magnesium hebben verhoogd van 262,5mg naar 300mg, maar de vitamine B6 is van 1,73mg naar 1,34mg gegaan. Kortom, ik vind het echt niet goed. Jammer, want het was een goed product.
Donatienne T.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, ik begrijp uw verbazing. De stijging van de grondstofkosten en de herformulering van onze capsules met een hogere dosering maritiem magnesium en actieve vitamine B6 (die beter door het lichaam wordt opgenomen) zijn enkele redenen waarom wij het aantal tabletten en de prijs van ons fantastische premium maritiem magnesium hebben aangepast. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat dit een nieuwe formule is. Lees de productpagina zorgvuldig door voordat u bestelt, zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Een zeer onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden.
Souad R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, Zoals we al verschillende keren hebben uitgelegd, spijt het ons te horen dat uw ervaring niet bevredigend was met betrekking tot de productverpakking. Wij hebben hier nota van genomen en zullen ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt. We zijn echter blij te horen dat het product zelf veilig op zijn bestemming is aangekomen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
Dezelfde prijs voor 1 product van 200 capsules (bij de 1e bestelling), en 90 capsules daarna, nog niet eens de helft...1 kartonnen verpakking gekauwd, beschadigd en nauwelijks afgeplakt, schandalig!!!!
Souad R.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, het spijt me te horen over uw ontevredenheid, maar het product met 200 capsules bestaat niet meer, we hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd. We hebben een nieuw product gemaakt en de ingrediënten van de capsules opnieuw geformuleerd, die nu nog dichter bij het aanbevolen voedingsniveau liggen. Met vriendelijke groet, Estelle, van het Nutrimea team.
1/5
★☆☆☆☆
In mei kreeg ik mijn beste bod en tot nu toe heb ik geen goederen ontvangen. Het ophalen van mijn bestelling gebeurde door meinem Konto. Waar is meine Ware??????
Carmen L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo, We hebben contact met u opgenomen via onze klantenservice en u verteld dat het pakket is afgeleverd. Maar we hebben geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik ben geen abonnee, en ben ongelukkig om producten te ontvangen die ik niet besteld heb.
Corinne B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hoi Corinne, het spijt me te horen dat je een product hebt ontvangen dat je niet hebt besteld. Heb je overwogen contact op te nemen met de klantenservice? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van u ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.
1/5
★☆☆☆☆
Ik heb het pakket nooit ontvangen!
Frederico
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo Federico, Na controle aan onze kant, hebben we uw bericht ontvangen via onze dienst na verkoop en we hebben u geantwoord op 13 april 2021. Zoals aangegeven in onze e-mail is uw pakket terug naar ons magazijn vanwege een probleem met het afleveradres. Wij nemen telefonisch contact met u op om dit met u te bespreken. Wij nemen telefonisch contact met u op om de zaak te bespreken.
1/5
★☆☆☆☆
Nooit ontvangen...
Pierre
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
Nutrimea
Op
Hallo Pierre, Heb je eraan gedacht contact op te nemen met de klantenservice om het probleem op te lossen? Na controle aan onze kant, hebben we geen bericht van je ontvangen. Laat ons weten hoe u met ons in contact bent gekomen, Hoogachtend, Estelle.