/10
★★★★★
op 3084 beoordelingen
★★★★★
op 3084 beoordelingen
Laatste neutrale klantbeoordelingen
3/5
★★★☆☆
Hallo, Zeer snelle levering.
De schroeven zijn echter te lang en de kapstok kan niet stevig vastgezet worden. Erg jammer gezien de betaalde prijs!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/12/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist geattendeerd op uw opmerkingen. Kunt u ons alstublieft een foto van het probleem sturen naar [email protected] zodat we onze leverancier kunnen informeren en u de juiste lengte schroeven kunnen toesturen. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice helpt u graag verder op 04 94 72 82 12. Met vriendelijke groet, The Loft Attitude team
3/5
★★★☆☆
LATE LEVERING
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 05/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons dat je vertraging hebt opgelopen bij de levering van je bestelling bij LOFT ATTITUDE. We doen er alles aan om onze aangegeven levertijden na te komen, maar soms kunnen zich onvoorziene omstandigheden voordoen waar we geen invloed op hebben. We nemen nota van je opmerking en zullen ons uiterste best doen om onze bezorgservice in de toekomst te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
3/5
★★★☆☆
Serieuze site en snelle levering. Maar de kwaliteit van het product is niet geweldig met veel quickdraws en ruwe randen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, We hebben zojuist uw opmerkingen gelezen en het spijt ons dat het product niet volledig aan uw verwachtingen voldeed, maar we willen u erop wijzen dat u 14 dagen de tijd heeft om een product dat u niet volledig tevreden stelt te retourneren. Hoewel we nog nooit negatieve opmerkingen over dit product hebben gehad, zullen we uw opmerkingen doorgeven aan onze leverancier, KARE DESIGN. We blijven volledig tot uw beschikking voor eventuele verdere informatie die u nodig heeft op 0494798212. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
3/5
★★★☆☆
Nou
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/11/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat u genoten heeft van uw ervaring met ons. Aarzel niet om terug te komen om onze nieuwe producten en diensten te ontdekken. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten.
3/5
★★★☆☆
Ik ben heel blij met mijn aankoop, dit had ik niet verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/10/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Houd er rekening mee dat u 14 dagen de tijd heeft om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet te retourneren. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
2/5
★★☆☆☆
Nadat ik een spiegel had gekocht, die kapot bij me werd afgeleverd en ik de staat ervan niet binnen 20 minuten kon controleren, zoals u aanbeveelt, heb ik gedaan wat nodig was om hem te repareren. Ik had graag een commercieel gebaar gehad, maar niets. Ik ben nog steeds 350 euro kwijt voor de aankoop en 150 euro voor de reparatie.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/08/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons heel erg van dit incident, maar zoals we je al hebben verteld in onze e-mail toen je bestelling werd verzonden: ***Het is van essentieel belang om de gebreken van een levering onmiddellijk te melden in het bijzijn van de bezorger*** Je moet de zichtbare gebreken van de bestelling melden zodra je deze ontvangt door het pakket in het bijzijn van de bezorger te openen als het beschadigd aankomt.
Als een van de producten beschadigd is, vermeldt u dit op de afleverbon en maakt u foto's, zodat u ons binnen 24 uur uw klacht per e-mail kunt sturen.
U heeft een wettelijke termijn van 15 minuten om uw goederen te controleren als de bezorger niet wenst te wachten teken dan niet op de afleverbon want dan is er geen verhaal mogelijk. En zoals we u telefonisch hebben gezegd is er niets gedaan volgens de regels geen controle geen melding op de afleverbon, vooral omdat het een spiegel betrof en dat het karton was geplet. Het was absoluut noodzakelijk om het pakket te controleren en te weigeren zodat de transporteur de schade die tijdens het transport was ontstaan meenam. Hartelijk. LOFT ATTITUDE
Als een van de producten beschadigd is, vermeldt u dit op de afleverbon en maakt u foto's, zodat u ons binnen 24 uur uw klacht per e-mail kunt sturen.
U heeft een wettelijke termijn van 15 minuten om uw goederen te controleren als de bezorger niet wenst te wachten teken dan niet op de afleverbon want dan is er geen verhaal mogelijk. En zoals we u telefonisch hebben gezegd is er niets gedaan volgens de regels geen controle geen melding op de afleverbon, vooral omdat het een spiegel betrof en dat het karton was geplet. Het was absoluut noodzakelijk om het pakket te controleren en te weigeren zodat de transporteur de schade die tijdens het transport was ontstaan meenam. Hartelijk. LOFT ATTITUDE
3/5
★★★☆☆
Gebrek aan informatie over het volgen van bestellingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet genoeg informatie hebt ontvangen over het volgen van je bestelling. We zullen rekening houden met je feedback en onze communicatie op dit gebied verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet genoeg informatie hebt ontvangen over het volgen van je bestelling. We zullen rekening houden met je feedback en onze communicatie op dit gebied verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
3/5
★★★☆☆
Correcte levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen nota van uw opmerkingen en zullen ernaar streven onze verzenddiensten te blijven verbeteren om u in de toekomst een bevredigende ervaring te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt. Bedankt voor het plaatsen van je bestelling bij LOFT ATTITUDE.
3/5
★★★☆☆
Snelle verwerking en ontvangst van bestellingen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback over onze LOFT ATTITUDE online shop. Wij maken er een erezaak van om de bestellingen van onze klanten snel te verwerken en zijn blij dat dit merkbaar is. We hopen dat u ook tevreden bent met de producten die u heeft besteld. Tot snel op onze site!
2/5
★★☆☆☆
Geen commentaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/06/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor je feedback. We luisteren altijd naar onze klanten en houden rekening met je opmerkingen om je winkelervaring op onze LOFT ATTITUDE website te verbeteren. Bedankt voor je vertrouwen en nog een fijne dag.
3/5
★★★☆☆
De weergave in visu is niet zo goed als op de foto's, een beetje teleurgesteld door de kwaliteit, verder goed verpakt product, goede tracking van de levering.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons te horen dat het product qua kwaliteit niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We nemen nota van uw feedback en zullen met onze leveranciers samenwerken om de communicatie te verbeteren, zodat de foto's de werkelijkheid van het product zo goed mogelijk weergeven. We zijn echter blij dat de verpakking naar tevredenheid was en dat de levering probleemloos is verlopen. We danken je voor je feedback en hopen je snel weer op onze site te zien.
3/5
★★★☆☆
Console niet kwalitatief gezien de prijs. Kartonnen doos heel erg beschadigd bij alle verwijderen van de levering te controleren. Dus voor een cadeau, niet geweldig.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We hebben nota genomen van uw opmerking over de kwaliteit van de console en zullen deze informatie doorgeven aan onze leverancier. We willen u ook bedanken voor uw feedback over de staat van de doos. We zullen er samen met onze leverancier voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt om te garanderen dat de levering in de best mogelijke omstandigheden plaatsvindt. Bedankt voor uw vertrouwen en loyaliteit.
2/5
★★☆☆☆
2 maanden wachten op verzending van het artikel, zogenaamd omdat het niet op voorraad was, terwijl het product altijd in de aanbieding is geweest met het product beschikbaar voor levering in 15 dagen tijdens de wachttijd van 2 maanden, geen antwoord op de gebreken van het product (zie hieronder).
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/03/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We bevestigen dat we uw foto hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier. We wachten op hun antwoord voordat we u een antwoord geven. Vanwege de opsluiting was de levertijd iets meer dan een maand in plaats van de aangekondigde 15 dagen, aangezien de bestelling op 24/03 werd geplaatst en op 07/05 werd ontvangen. Onze excuses hiervoor. Vanaf maandag gaan we weer contact opnemen met onze leverancier, die zich in een hoogrisicogebied bevindt en gedeeltelijk is ontsmet. Ze werken van 9 tot 13 uur, dus de verwerkingstijd is langer dan normaal.
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
Hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Fijn
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/02/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat u genoten heeft van uw winkelervaring bij ons. Aarzel niet om bij ons terug te komen als je iets nodig hebt.
3/5
★★★☆☆
De bestelling ging verloren, maar toen ik weer contact opnam, werd het verzoek in behandeling genomen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, het spijt ons dat je bestelling bij Colissimo verloren is gegaan en dat je deze opnieuw moest versturen. We zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt voor je feedback en je vertrouwen.
3/5
★★★☆☆
De rest is prima.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor je opmerking over onze levertijd. Het spijt ons dat dit een ongemak voor u was. We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. We zijn echter blij dat de rest van uw ervaring positief was. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u andere suggesties of opmerkingen hebt. Tot snel op LOFT ATTITUDE!
2/5
★★☆☆☆
De lamp de neiging heeft om te zakken. Aan de andere kant is het jammer dat je de lengte van de steel niet kunt aanpassen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist kennis genomen van uw opmerkingen en het klopt dat u een van de pinnen heel hard moet aandraaien om de positie te vergrendelen (soms zelfs met een tang om meer kracht te krijgen). Onze klantenservice zal desondanks telefonisch contact met u opnemen. Aarzel de volgende keer niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt je graag verder bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet Het LOFT ATTITUDE team
3/5
★★★☆☆
Levertijd een beetje lang, maar dat was te verwachten omdat de bestelling werd geplaatst tijdens de feestdagen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback, het spijt ons voor de langere levertijd vanwege de feestdagen. We hopen dat u tevreden was met uw bestelling.
3/5
★★★☆☆
Ik ben niet blij, ik had beter verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, het spijt ons te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw product van LOFT ATTITUDE. We zullen ons best doen om onze producten te verbeteren in samenwerking met onze leveranciers. Aarzel niet om ons uw suggesties te sturen, zodat we deze kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
3/5
★★★☆☆
De gedetailleerde specificaties werden niet vermeld en de foto was een vreselijke afschrikking, dus ik moest bellen om het zeker te weten. Ik werd heel goed ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw zoektocht. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen om de presentatie van onze producten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u goed bent ontvangen tijdens uw telefoongesprek. We hopen dat onze producten u zullen bevallen.
Hoogachtend
Het LOFT ATTITUDE team.
Hartelijk dank voor uw feedback over onze LOFT ATTITUDE website. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden tijdens uw zoektocht. We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen ons uiterste best doen om de presentatie van onze producten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u goed bent ontvangen tijdens uw telefoongesprek. We hopen dat onze producten u zullen bevallen.
Hoogachtend
Het LOFT ATTITUDE team.
2/5
★★☆☆☆
Komt niet overeen met de afbeeldingen in het artikel.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 29/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist op de hoogte gebracht van uw opmerkingen en onze klantenservice zal contact met u opnemen om u een oplossing te bieden. We hebben sinds 2014 al meer dan 500 stuks van deze ophanging verkocht. Als het product niet overeenkwam met de afbeeldingen, zouden we al lang gestopt zijn met de distributie ervan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen op +33 (0)4 94 79 82 12. Onze klantenservice helpt u graag bij eventuele problemen. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE
3/5
★★★☆☆
Het pakket werd goed ontvangen en correct verpakt, maar het product is middelmatig gezien de prijs.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was met uw aankoop. We nemen nota van uw feedback en zullen samen met onze leveranciers ons best doen om de kwaliteit te verbeteren. Bedankt voor het delen van je ervaring met Loft Attitude.
2/5
★★☆☆☆
Ik belde nadat ik de schommelstoel met gaten op 3 plaatsen had ontvangen en stuurde foto's van de doorboorde zitting. De persoon legde heel vriendelijk uit dat ze me meer dan 2 maanden later een andere stoel zouden sturen en na verschillende telefoontjes heb ik nog niets ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/09/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We kunnen bevestigen dat we uw foto's pas afgelopen zaterdag hebben ontvangen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier Kare Design. We wachten nu op de ontvangst van een nieuwe stoel voordat we de omruiling kunnen uitvoeren. Maakt u zich geen zorgen, we zijn u niet vergeten. Onze klantenservice blijft volledig tot uw beschikking op 0494798212. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, LOFT ATTITUDE klantenservice.
3/5
★★★☆☆
Zeer goed armatuur met uitzondering van de lampenkap die veel markeringen en lijmgebreken heeft
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 14/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw mening en feedback over onze armatuur. Het spijt ons te vernemen dat de lampenkap lijmfouten en markeringen vertoont. We zullen deze informatie doorgeven en de lampenkap op onze kosten vervangen. We hopen dat u ondanks deze problemen tevreden bent over het licht en dat het u volledige voldoening geeft in uw interieurdecoratie. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen en tot snel op onze site!
3/5
★★★☆☆
Identieke kleur maar labelmarkering op de fluwelen zitting (een beetje teleurgesteld) om te zien of deze na verloop van tijd zal verdwijnen ....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hallo, bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat u een product heeft ontvangen met een labelvlek op de fluwelen zitting. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice om dit probleem op te lossen. We hopen dat u ondanks dit ongemak tevreden zult zijn met uw aankoop. Prettige dag verder."
3/5
★★★☆☆
Snellere levering zou zeer gewaardeerd zijn!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Bedankt voor uw feedback. We hebben uw opmerking in aanmerking genomen en doen ons uiterste best om onze levertijden te verbeteren met onze dienstverleners Colissimo en DB Schenker. We hopen dat u volledig tevreden zult zijn met uw volgende aankopen op onze site. Met vriendelijke groeten.
2/5
★★☆☆☆
De artikelen in de uitverkoop zijn te modern, er is niet veel keuze en ik had gehoopt wat originele hebbedingetjes te vinden, maar het zijn dezelfde spullen die je overal vindt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van uw bestelling van een kauwgombal begrijpen wij dat onze artikelen te modern voor u zijn en dat onze catalogus slechts 3705 referenties biedt, maar wij verplichten niemand om op onze website te bestellen. Hartelijk dank voor uw begrip. Hoogachtend, LOFT ATTITUDE Klantenservice
3/5
★★★☆☆
Levering op tijd. RAS
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 28/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over de levering van onze LOFT ATTITUDE website. We zijn blij dat uw bestelling op tijd is geleverd. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere hulp nodig heeft. Bedankt voor het kiezen van LOFT ATTITUDE.
3/5
★★★☆☆
Geen commentaar
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/05/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij LOFT ATTITUDE niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u suggesties hebt om ons te helpen onze diensten te verbeteren. We hopen je snel weer te zien op onze site.
2/5
★★☆☆☆
Zie opmerkingen hieronder
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/03/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van
LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Kunt u ons meer vertellen over de elementen die niet aan uw verwachtingen voldeden? We houden rekening met elke opmerking om onze service te verbeteren en we willen u een bevredigende ervaring bij LOFT ATTITUDE bieden. Bij voorbaat dank voor uw waardevolle opmerkingen. Met vriendelijke groet, het LOFT ATTITUDE team.