9.4/10
★★★★★
op 3130 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Het artikel dat ik ontving was beschadigd en kapot. Ik nam per e-mail contact op met de site, maar kreeg geen antwoord. Toen heb ik telefonisch contact opgenomen, ik kreeg een vaag antwoord en geen concrete oplossingen. 3 weken later en nog steeds geen antwoord, geen oplossing en geen terugbetaling... Geen after-sales service, alleen je rechtsbijstandverzekering kan je helpen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 10/07/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, Naar aanleiding van ons telefoongesprek kunnen wij bevestigen dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen en hebben doorgestuurd naar onze leverancier, KARE DESIGN, die u een nieuwe poot en de ontbrekende schroeven zou moeten toesturen. Het verbaast ons dat u de onderdelen nog niet heeft ontvangen van de klantenservice. Onze klantenservice zal nogmaals contact opnemen met KARE DESIGN om de reden van deze vertraging te achterhalen en u op de hoogte houden. Hartelijk dank voor uw begrip. Hoogachtend LOFT ATTITUDE klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik geef normaal geen slechte beoordelingen, maar de gemeubileerde eenheid kwam erg beschadigd aan, de gekleurde lades in slechte staat en de kleine bovenop allemaal beschadigd. Ik stuurde een e-mail naar de klantenservice, maar geen antwoord. Erg teleurgesteld
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 06/06/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben uw e-mail vanmorgen ontvangen en hebben uw foto's al doorgestuurd naar onze leverancier.
Onze klantenservice zal vanmiddag telefonisch contact met u opnemen om u een oplossing te bieden die u tevreden zal stellen. Het spijt ons zeer voor dit ongemak en voor het feit dat we deze kleine onvolkomenheden niet hebben gezien tijdens de kwaliteitscontrole van uw meubelen. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slecht, een onaangename ervaring. Ik zou het niet aanraden! Het geleverde product komt niet overeen met het gepresenteerde product (een extra lade die "very ugly" is die niet op de foto's te zien is als bij toeval. En de kwaliteit van het product is zeer slecht. Ga de andere kant op.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/04/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw bericht gelezen. Het spijt ons zeer van deze slechte ervaring. In feite is deze salontafel een van de weinige producten die we niet kunnen controleren, omdat het rechtstreeks van onze leverancier SOCADIS wordt verzonden. We zullen daarom SOCADIS op de hoogte stellen van dit ongemak, zodat zij deze salontafel zo snel mogelijk terug kunnen nemen. Van onze kant zullen we u het volledige bedrag voor deze salontafel terugbetalen en we zullen het onmiddellijk uit onze catalogus verwijderen, omdat het onaanvaardbaar is dat dit nog een keer gebeurt. We hopen de kans te krijgen om u weer op onze website te zien om u te bewijzen dat het ons ernst is en dat we onze klanten tevreden willen stellen.
Hartelijk dank voor uw begrip. LOFT ATTITUDE klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
De service is over het algemeen goed (bestelling, levering) maar de kwaliteit van het product laat te wensen over (krassen). Na een klacht bij de klantenservice kreeg ik te horen dat de leverancier hierover werd ondervraagd, terwijl elk artikel wordt geacht te worden gecontroleerd voordat het wordt verzonden. Sindsdien geen nieuws...
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het klopt dat we al onze producten controleren om dit soort problemen zo veel mogelijk te beperken, maar wat uw probleem betreft, de lichte vlek in het hout is op het eerste gezicht niet zichtbaar en we hebben het niet opgemerkt toen we uw pakket inpakten. We hebben uw foto echter naar onze leverancier gestuurd, maar we hebben nog geen feedback van hen gehad, dus we gaan hen morgen opnieuw bellen om u een antwoord te geven. We hebben je foto echter doorgestuurd naar onze leverancier, maar we hebben nog geen feedback van ze gehad, dus we gaan morgen opnieuw contact met ze opnemen om je een antwoord te geven. Bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik was erg teleurgesteld toen ik het product ontving dat ik had gekocht en dat op geen enkele manier overeenkwam met de foto's. Na overleg met de klantenservice (die niet meer reageerde) had ik artikel 3/26 moeten lezen, waarin staat dat foto's niet noodzakelijkerwijs veelzeggend zijn. Het resultaat was dat ik een heel ander product kreeg dan op de foto's stond en dat helemaal niet aan mijn verwachtingen voldeed... Schande!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/09/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, De door u bestelde hoeveelheid kauwgom is gerespecteerd, maar zoals we u per e-mail hebben aangegeven naar aanleiding van uw klacht, zijn de twee ontbrekende kleuren te wijten aan het feit dat de kauwgomballen nu natuurlijke kleurstoffen bevatten, terwijl de kleurstoffen op de foto kunstmatig waren en niet meer worden gemaakt. Houd er ook rekening mee dat als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, u 14 dagen de tijd hebt om het product in de originele verpakking terug te sturen voor terugbetaling of een tegoedbon. Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Het is moeilijk om apparatuur terug te sturen. Via het postkantoor gaan (als het werkt) met de onzekerheid of je je geld terugkrijgt. Ik geef de voorkeur aan platforms zoals Amazon, waar de retourvoorwaarden veel flexibeler zijn.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/05/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw beoordeling gelezen en we zijn er erg verbaasd over. We begrijpen niet wat het probleem was om het product naar ons terug te sturen, aangezien we u onze retourvoorwaarden hebben gestuurd na uw verzoek per e-mail en uw retour zonder enig probleem is ontvangen met een volledige terugbetaling van uw bestelling op dezelfde dag. U hebt het over onzekerheid van terugbetaling, in dit geval zou u ook de onzekerheid kunnen hebben gehad van het niet ontvangen van uw product op het moment van uw bestelling? Loft Attitude streeft naar een vertrouwensrelatie met haar klanten door hun meningen te verzamelen en te proberen hen volledig tevreden te stellen.
Als u hetzelfde product op Amazon had besteld, zou u 20% meer hebben betaald (commissie die Amazon neemt op onze producten) met strikt identieke retourvoorwaarden. Het spijt ons oprecht dat u er niet in bent geslaagd om uw Toledo off-centre ophanging te repareren. We hopen nog steeds dat we de kans krijgen om u terug te zien op onze website. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Niet levensecht.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/02/2018
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We zijn zojuist op de hoogte gebracht van uw opmerkingen en zullen deze informatie doorgeven aan onze leverancier, Kare Design, met betrekking tot deze 2 nachtkastjes, aangezien we tot op heden nog nooit een probleem hebben gehad met dit artikel. Bedankt voor uw begrip. Onze klantenservice staat tot uw beschikking op 0494798212. We zien uw retourzending graag tegemoet voor een terugbetaling. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Besteld op 13 december, ontvangen op 11 januari, voor een bril op voorraad, levering binnen 48 uur, normaal en niet eens een verontschuldigend woord in de doos (het was een cadeau voor Kerstmis) Als ik ze binnen 48 uur had gehad, had ik 5 sterren gezet, voor verpakking en snelheid, maar hier slechts 1.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/12/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben zojuist uw beoordeling gelezen en, zoals we telefonisch met u hebben besproken, was het probleem te wijten aan het feit dat Paypal uw betaling in de wacht had gezet en ons geen toestemming gaf om uw bestelling te verzenden.
Om ons te verontschuldigen voor de vertraging hebben we u geen verontschuldigingsbriefje gestuurd, maar we hebben wel bij uw 6 CUBA glazen een doos met 9 PIERRE WHISKY GLASSES ter waarde van €14,90 bijgesloten. Heeft u deze correct ontvangen? Het spijt ons oprecht voor dit incident en het ongemak dat is veroorzaakt in de kersttijd, maar we hopen dat we de kans krijgen om u terug te zien op onze website om u te laten zien hoe serieus we zijn en hoe graag we onze klanten tevreden willen stellen.
Hartelijk dank voor uw begrip. LOFT ATTITUDE klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Ik liet een bericht achter en 3 weken later nog steeds geen antwoord.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons dat we uw bericht niet hebben gezien, we zullen onmiddellijk telefonisch contact met u opnemen om u tevreden te stellen. Aarzel de volgende keer niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice op 04 94 79 82 81 Hartelijk dank voor uw begrip. Hoogachtend Klantenservice Loft Attitude
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kocht dit als verjaardagscadeau, maar ik ontving het niet op de datum die ik verwachtte en ik eindigde als een idioot... maar dat maakt niet uit, ik zou het niemand aanraden!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/05/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u uw pakket niet op tijd heeft ontvangen. U heeft uw bestelling geplaatst op 22/05/17 om 9:40 en wij hebben uw pakket diezelfde dag om 15:22 afgeleverd op het postkantoor. Als we kijken naar de tracking van uw pakket op Colissimo.fr zien we dat er een probleem was met het afhaalpunt dat u koos, aangezien het pakket niet kon worden afgeleverd zoals gepland op 24/05 en daarom werd afgeleverd bij een ander afhaalpunt op 26/04. We gaan er daarom van uit dat het afhaalpunt dat u koos niet is bijgewerkt door het postkantoor, aangezien het gesloten of onbestaand moet zijn.
Nogmaals, onze oprechte excuses en we zullen de informatie doorgeven aan Colissimo om een onderzoek in te stellen naar dit probleem en om uw portokosten terugbetaald te krijgen. Onze klantendienst blijft volledig tot uw beschikking op 03 26 47 72 81 voor alle verdere informatie die u nodig zou kunnen hebben.
Hartelijk dank voor uw begrip. LOFT ATTITUDE klantenservice
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goede site
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 11/01/2017
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Geachte klant, De beoordeling die u ons heeft gegeven is slechts één ster op 5 en uw commentaar is vrij positief. Wij willen graag een bevestiging van uw tevredenheid over het vlotte verloop van uw bestelling. Wij hopen dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze klantenservice blijft tot uw beschikking.
Met vriendelijke groet, Loft Attitude [email protected] http://www.loftattitude.com +33 (0)326 477 281
1 /5
★☆☆☆☆
Het pakket dat ik heb ontvangen komt niet echt overeen met de foto op de website. Het is helemaal geen goede kwaliteit. Niet geschikt voor mijn producten. Ik heb spijt dat ik het gekocht heb
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/12/2016
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Het spijt ons dat het product niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet.
We hebben ook een aantal foto's van de koffiecapsule-lade bijgevoegd om u een goed beeld te geven van het product en de functie ervan.
Houd er rekening mee dat je tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd hebt om het product naar ons terug te sturen als je er niet helemaal tevreden over bent, in ruil voor een tegoedbon of een volledige terugbetaling. Bedankt voor je begrip. Loft Attitude klantenservice.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wacht nog steeds op de opdracht!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/07/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Apparatuur beschadigd bij aankomst
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/06/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voor een bestelling geplaatst op 19 januari 2016 en geleverd op 19 mei 2016, zie ik niet in hoe we tevreden zouden kunnen zijn!!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/01/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het duurde een week voordat de sleutelhanger aankwam, de doos was te groot om in een brievenbus te passen en er moest voor getekend worden (niet aangegeven bij de bestelling) en toen het pakket geopend werd, was de sleutelhanger beschadigd! Kortom, 1e en laatste bestelling op deze site.
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/03/2016
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goede eerste indruk, want het pakket is netjes, zeer goed verpakt om het te beschermen tijdens het transport. Er staat echter in uw beschrijving "Materialen: Glazen kubus en geborsteld stalen frame" u zult dus begrijpen waarom ik verbaasd was toen ik het pakket opende en een witte plastic kubus met plastic ramen ontdekte!!!!! het was voor een cadeautje, ik ben vreselijk teleurgesteld omdat het de persoon niet gaat passen en ik geen tijd heb om een andere te kopen! als ik had geweten dat het wit zou zijn had ik het gewoon ergens anders gekocht! na een veelbelovende eerste indruk voel ik me opgelicht!!!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/11/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gebroken spiegel
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/04/2015
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een maand wachten om de bestelling te ontvangen!
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 13/10/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goed
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/07/2014
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet-bestaande zeep, zeer teleurgesteld, ik kom nooit meer terug
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/12/2013
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Rotzooi - voorraad op de site is verkeerd - als we betalen krijgen we te horen dat het enkele weken duurt. geen klantenservice - niet eerlijk
User icon
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 21/07/2013
Vertaalde beoordeling