/10
★★★★★
op 3130 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 3130 beoordelingen gepubliceerd
Laatste klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Ontvangen met gebroken dienblad en heel klein tafeltje
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We willen graag bevestigen dat we uw foto's hebben ontvangen en uw klacht hebben doorgestuurd naar onze leverancier Kare Design. We zullen u onmiddellijk een nieuwe tafel toesturen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Loft Attitude Klantenservice
4
/5
★★★★☆
De bestelling werd binnen 48 uur beloofd. Besteld op de 2e en verwacht op de 4e, kwam het in werkelijkheid aan op de 7e rond het middaguur. Vertrouw die 48 uur dus niet!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben uw bestelling op 02/09 verzonden, maar helaas zijn we allemaal afhankelijk van het postkantoor en hun mogelijke vertragingen. We zullen deze informatie uiteraard doorgeven aan onze Colissimo account manager zodat zij hun afspraken kunnen verbeteren. Het spijt ons oprecht voor dit ongemak en we hopen je snel terug te zien op onze site. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Klantenservice
1
/5
★☆☆☆☆
Deze aankoop was een verjaardagscadeau. Jullie kondigden een levering aan op maandag en ik heb nog steeds niets op donderdagavond.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/09/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, We hebben uw pakket op dezelfde dag verzonden als uw bestelling met Colissimo trackingnummer 6M17914485519. Volgens de Colissimo tracking met het postkantoor, kon uw pakket niet worden geleverd op maandag, omdat het relais punt dat u hebt gekozen bij het plaatsen van uw bestelling is gesloten elke maandag, maar het is op u te wachten sinds dinsdag in uw relais punt op het volgende adres: NATUR ELLES FLEURS 1204 ROUTE DE GENEVE 74150 VALLIERES Hier is het bericht van het postkantoor: -Uw pakket wacht 3 werkdagen op u in uw afhaalpunt voor een afhaalstation of 10 werkdagen voor een verkooppunt of 15 kalenderdagen voor een postkantoor. Wacht niet te lang om het op te halen! Je krijgt het op vertoon van een identiteitsbewijs in je verkooppunt. Wacht de volgende keer niet en neem direct contact op met onze klantenservice via 0494798212 om samen je leveringsproblemen te bespreken, want je pakket wordt bezorgd als je ons niets laat weten. We hopen dat we je de informatie hebben kunnen geven die je nodig hebt om je pakket op te halen en we blijven volledig tot je beschikking voor verdere informatie die je nodig hebt. Met vriendelijke groeten LOFT ATTITUDE Klantenservice
5
/5
★★★★★
Eenvoudig, snel, efficiënt en het product voldoet aan de specificaties.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/09/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Het product lijkt, volgens de foto op de site, snoerloos te zijn, maar aan de andere kant moet het wel worden aangesloten om de lamp te laten werken, dus het heeft wel een aansluitsnoer
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 01/09/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Artikel in overeenstemming met mijn wensen
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Alles ok
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 25/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 23/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Goed ontworpen site
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Altijd dezelfde persoon aan de telefoon, wat geruststellend is.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 02/08/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Lichte vertraging in levering, maar telefoontje om de reden uit te leggen, perfecte levering, product goed verpakt, aangekomen in goede staat en zoals we hadden verwacht.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Product voldoet aan mijn verwachtingen, zeer goed verpakt. Levering niets op aan te merken
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 20/07/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Perfect! top service en levering
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 24/07/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Ik kon de manager aan de telefoon spreken en hij was zeer professioneel en zeer meegaand in het organiseren van mijn levering, ondanks het feit dat ik niet op voorraad was en op vakantie was. Hij was in staat om de levering uit te stellen, zodat ik kon worden geleverd zodra ik terug was.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 26/07/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Goede levertijd
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
TB uitstekende keuze, vloeibare site....
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 17/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
De levertijd, verpakking en kwaliteit van het product waren perfect - bedankt!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 16/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Het pakket kwam heel snel aan en het product voldeed aan mijn verwachtingen.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 15/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer bevredigende levertijd Pakket ontvangen in zeer goede staat Goede relatie met klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer efficiënte service.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 08/08/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Vriendelijke, aangename bezorger
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer duidelijke website. Ik heb het pakket zeer snel ontvangen, in perfecte staat en zeer goed verpakt.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 09/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Snelle levering, ik raad deze site aan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 07/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Zeer duidelijke site, snelle en zorgvuldige levering. Artikel komt overeen met de beschrijving
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 04/08/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Een eerste bestelling kwam beschadigd aan ondanks een verpakking van topkwaliteit (probleem met de fabrikant?) 1 telefoontje, 1 foto sturen en 3 uur later een e-mail van het postkantoor met de aankondiging van een nieuwe zending!!!. Nieuw pakket...even zorgvuldig beschermd als altijd...veilig en in goede staat aangekomen... Hartelijk dank aan dit bedrijf voor de telefonische service en het uitstekende reactievermogen. Dank u, meneer, voor het geruststellen van mij toen ik zo teleurgesteld was over de 1e zending, ik had gelijk om u te vertrouwen!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 03/08/2021
Vertaalde beoordeling
4
/5
★★★★☆
Het product was niet op voorraad. Maar ik waardeerde het dat ik altijd telefonisch te woord werd gestaan.
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/05/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Mijn bestelling kwam zeer snel aan, uitstekende klantenservice
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 27/07/2021
Vertaalde beoordeling
5
/5
★★★★★
Uitstekende persoonlijke service, met de extra bonus van telefoontjes van het personeel vóór verzending om er zeker van te zijn dat we er waren! Breekbare producten goed verpakt en mooi! Ik zou deze service 200% aanraden!
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Geen reactie op klacht of terugbetaling product
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 12/07/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van LOFT ATTITUDE
Op
Beste klant, Wij dachten dat de nodige stappen waren ondernomen aangezien wij uw klacht hebben doorgegeven aan onze leverancier SOCADIS op 19.07.2021 om 13:28. Wij zullen maandag opnieuw contact met hen opnemen aangezien zij op vrijdagmiddag gesloten zijn. Het spijt ons zeer voor deze vertraging maar wij kunnen u verzekeren dat wij een oplossing voor u zullen vinden. Aarzel de volgende keer niet om opnieuw contact met ons op te nemen via 0494798212. Met vriendelijke groet LOFT ATTITUDE Customer Service
5
/5
★★★★★
Volgorde bestelling
Acheteur Vérifié
Op
na aankoop van 22/07/2021
Vertaalde beoordeling