9.4/10
★★★★★
op 1136 beoordelingen gepubliceerd

Laatste klantbeoordelingen

5 /5
★★★★★
Bestelling en afhandeling van het recept - eenvoudig en ongecompliceerd.
User icon
Doreen B.
Op
na aankoop van 26/01/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super product
User icon
Sylvia B.
Op
na aankoop van 18/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer praktisch en pijnloos!
User icon
Lea R.
Op
na aankoop van 17/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super
User icon
Heike B.
Op
na aankoop van 16/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De sonde registreert mijn samentrekkingen niet goed, terwijl ik mijn revalidatie met mijn verloskundige doe en alles goed gaat, ik trek goed samen. Met deze sonde moet ik mijn benen samenknijpen om de spellen te spelen, terwijl dat niet zou moeten.
User icon
Patricia K.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Patricia, Ik nodig u uit om rechtstreeks contact met mij op te nemen via [email protected], zodat we samen kunnen controleren of uw product geen defect vertoont. We zullen samen een oplossing vinden! Met vriendelijke groet, Léa van Fizimed
1 /5
★☆☆☆☆
Het product was in de aanbieding met 20€ minder dan de prijs die ik net na mijn bestelling heb betaald. Ik heb niet van deze korting kunnen profiteren, wat erg teleurstellend is.
User icon
Cecile D.
Op
na aankoop van 15/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Cécile, Ik begrijp uw teleurstelling, maar de lenteaanbieding werd gelanceerd op 20 maart, terwijl u op 15 maart had besteld. U heeft echter wel gebruik kunnen maken van de promotiecode TRYEMY, waarmee u een korting van 5% heeft gekregen. Als u nog vragen heeft over uw bestelling of over het gebruik van onze sonde Emy, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met mij op te nemen via [email protected]. Ik blijf tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Léa van Fizimed
5 /5
★★★★★
Zeer goed
User icon
Marjorie V.
Op
na aankoop van 14/03/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb problemen met het aangekochte object. Ik heb de afgelopen 3 dagen verschillende e-mails gestuurd, altijd zonder antwoord. Is er een echte klantenservice?
User icon
Joëlle M.
Op
na aankoop van 09/03/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Joëlle,
Naar aanleiding van uw antwoord op de vragenlijst waarmee we de storingen kunnen diagnosticeren, heb ik u zojuist per e-mail bevestigd dat we uw product zullen vergoeden. Deze vergoeding wordt volledig gedekt door de Fizimed-garantie. U ontvangt een retourlabel waarmee u het product naar ons kunt terugsturen.
Wees gerust dat uw tevredenheid onze prioriteit is en dat we alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Ik wens u een fijne dag.
Léa van Fizimed
5 /5
★★★★★
Snelle ontvangst en gemakkelijk te gebruiken
User icon
Angelique S.
Op
na aankoop van 12/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Snel ontvangen en de borstkolf voldoet aan mijn verwachtingen: praktisch en ergonomisch!
User icon
Katia J.
Op
na aankoop van 10/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Delphine G.
Op
na aankoop van 15/01/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer duidelijk
User icon
Jean-pierre R.
Op
na aankoop van 08/03/2025
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Repeterend bericht, geen begroeting, geen antwoord op het probleem
User icon
Pascale L.
Op
na aankoop van 05/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Pascale,
Het spijt ons zeer dat je niet helemaal tevreden was over onze diensten.
Onze afdeling klantenrelaties zal zo snel mogelijk per e-mail contact met je opnemen om samen een oplossing te vinden. Uw tevredenheid is onze prioriteit.
Ik wens je een hele fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Léa van Fizimed
5 /5
★★★★★
Ik ben erg blij met deze katheter. Ik hoop dat ik mijn bekkenbodemspieren kan verbeteren, want ik heb een zwakke blaas en ik begin het knijpen te voelen als ik een kramp heb. Ik laat je over een tijdje weten of het effect heeft. Dank u wel
User icon
Claudine M.
Op
na aankoop van 06/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed product, gemakkelijk te gebruiken en bestelling zeer snel geleverd
User icon
Lise T.
Op
na aankoop van 07/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Super in elk opzicht! De bestelling, de levering, het gebruik van de draagbare borstkolven, gewoon perfect! Heel erg bedankt 🙂
User icon
Anthony M.
Op
na aankoop van 07/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer tevreden
User icon
Sandrine D.
Op
na aankoop van 07/03/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Effectief
User icon
Luz C.
Op
na aankoop van 28/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer tevreden
User icon
Virginie D.
Op
na aankoop van 27/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Het is leuk en ik hoop dat ik mijn seksleven snel weer kan oppakken.
User icon
Tania W.
Op
na aankoop van 23/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Stephanie M.
Op
na aankoop van 26/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Tevreden
User icon
Carmen B.
Op
na aankoop van 26/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect, goede follow-up
User icon
Isabelle J.
Op
na aankoop van 25/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Top
User icon
Myriam L.
Op
na aankoop van 25/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer goed
User icon
Ramlia B.
Op
na aankoop van 24/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Top
User icon
Estelle V.
Op
na aankoop van 22/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Ja, ik ben tevreden. Ik moet gewoon hard blijven trainen. Alles is gemakkelijk uit te leggen en gemakkelijk uit te voeren, zodat de spieren doelgericht getraind kunnen worden. De trainingen zijn kort en makkelijk te integreren in het dagelijks leven. Ik denk dat ik al een beetje vooruitgang heb geboekt
User icon
Katrin M.
Op
na aankoop van 18/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Zeer snel ontvangen! Hartelijk dank
User icon
Nathalie B.
Op
na aankoop van 18/02/2025
Vertaalde beoordeling
5 /5
★★★★★
Perfect
User icon
Veronique P.
Op
na aankoop van 18/02/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niet tevreden, kan niet worden gebruikt. Kan de sensor niet verbinden met de Emy app.
User icon
Nathalie B.
Op
na aankoop van 16/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Fizimed
Op
Hallo Nathalie,
Als je problemen hebt met het aansluiten van de probe op je telefoon, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice via [email protected]. We helpen je graag om samen een oplossing te vinden!
Vriendelijke groeten,
Léa van het Fizimed team