9.6/10
★★★★★
op 12868 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Deconinck had geen problemen, maar de transporteur wel (pakket niet afgeleverd omdat ...ik weet het niet). De Deconinck klantendienst stuurde mijn bestelling zo snel mogelijk terug ... over het algemeen tevreden
User icon
Michel D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hallo, dank u voor uw opmerking, zoals alle websites zijn wij afhankelijk van de ernst van de bezorgers die onze pakketten in ontvangst nemen. We laten nooit een klant in de steek. Dank u voor uw commentaar.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik kreeg een artikel toegestuurd dat ik niet besteld had! Niet wat ik besteld had!
User icon
Sergejs S.
Op
na aankoop van 15/03/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De eerste ontving ik niet de juiste maat kunstaas en sommige ontbraken toen de tweede wel en de derde was meer dan een week te laat en ik bestelde een hengel van 230 cm ik ontving een 110 die in de winkel belandde
User icon
Dimitri M.
Op
na aankoop van 01/12/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Incompetente bezorgdienst Bezorging 4 dagen later wetende dat we gevraagd waren een afspraak te maken voor bezorging op donderdagochtend werd er een sms gestuurd om ons te waarschuwen dat ze niet konden leveren werd er een sms naar mij gestuurd om een afspraak te maken voor een andere bezorging ik maakte een afspraak op vrijdag om mijn collis af te maken kom op zaterdag om 13.00 uur aan ... geen logica.
User icon
Monsieur C.
Op
na aankoop van 24/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer goed 'alleen de port' vrij duur 35%.
User icon
Dirk V.
Op
na aankoop van 14/11/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De site is niet serieus, ik stuurde een defect materiaal, ik waarschuwde de verkoper per mail maar hij vond het niet nodig om mij te antwoorden dus 40€ voor niets
User icon
Thierry B.
Op
na aankoop van 10/10/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas ontving ik het kunstaas maar de maat was te klein, ik stuurde een e-mail over het probleem en kreeg nooit een antwoord of zelfs maar een verontschuldiging. Om vermeden te worden.
User icon
Remy F.
Op
na aankoop van 12/05/2020
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hallo, Glimlach. Je hebt 2 lokazen ontvangen in plaats van één, je zou verkeerd zijn om onze site te ontvluchten. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
De levertijd werd niet gerespecteerd ik had betaald voor een levering binnen 24 48 uur ik plaatste de bestelling op 30 april ik ontving mijn pakket op 14 mei ik ben niet eens terugbetaald alleen een credit van de leveringskosten
User icon
Gaël M.
Op
na aankoop van 30/04/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het is al een week geleden dat ik op deze site bestelde en ik heb mijn coli nog steeds niet ontvangen, hoewel hij binnen 24/47H geleverd zou worden
User icon
Augustin R.
Op
na aankoop van 26/02/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde een karperboilie en ontving het pakket. De doos werd geopend en het aas was geplet. Ik nam contact op met de winkel die me vertelde dat ze niets konden doen en vroeg me om hen foto's te sturen.
User icon
Sebastien L.
Op
na aankoop van 13/12/2019
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
We zijn vergeten u het beloofde cadeau te sturen. We sturen u morgen 1kg sk 30 in 20mm.
Wij verontschuldigen ons voor de vertraging.
Met vriendelijke groet
Jean charles
1 /5
★☆☆☆☆
Volledig uit de tijd met nog 15 jaar te gaan
User icon
Pascal M.
Op
na aankoop van 03/09/2019
Vertaalde beoordeling