9.6/10
★★★★★
op 12652 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik was erg teleurgesteld over de forelhengel die ik bij u had gekocht. Het materiaal was erg breekbaar en de hengel brak toen ik in een rivier aan het vissen was. Ik weet niet of ik compensatie kan krijgen?
User icon
Thierry C.
Op
na aankoop van 31/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
5 sterren
User icon
Ricardo M.
Op
na aankoop van 24/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Niets aan te merken op de site van de verkoper, maar het bezorgbedrijf duurt te lang.
User icon
Pascal R.
Op
na aankoop van 04/12/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Alles goed verlopen
User icon
Juriaan H.
Op
na aankoop van 17/11/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben niet tevreden omdat de verpakking niet bestand was tegen het transport en de behandeling, waardoor het artikel verloren ging toen het werd verzonden. Ik heb dit aan u gemeld, maar heb niet onmiddellijk een bevredigend antwoord ontvangen.
User icon
Pascal F.
Op
na aankoop van 18/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Groot probleem met de DPD chauffeur want hij levert niet af bij de klant zoals gevraagd op de bestelling om geen tijd te verliezen, hij geeft alles af bij het relaispunt maar dat is al enkele dagen gesloten, dus hoe krijg je je pakje terug?
User icon
Michel M.
Op
na aankoop van 07/11/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Website is misleidend en zo leveren ze andere dingen!
User icon
Anthonio C.
Op
na aankoop van 20/10/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Catastrofale bezorgservice!!!! Bestelling geplaatst op zondag 27/08/23 (ik moet erop wijzen dat op de site staat 48u levering - het is nu maandag 04/09/23 - ik zou vandaag geleverd worden, maar weer niets... Misschien krijg ik het voor Kerstmis... Ik raad deze site echt niet aan !!!!
User icon
Vincent G.
Op
na aankoop van 27/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Heel tevreden en snelle levering
User icon
Joan C.
Op
na aankoop van 26/08/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket niet ontvangen SMS ontvangen van mondial Relaiy stuurt een SMS om aan te geven dat het pakket niet beschikbaar is op de afgesproken site, zegt een RV te hervatten op een andere site maar zet niet de referenties van het pakket, bovendien site niet toegankelijk op internet, kan dus niet opnieuw een levering plannen.
User icon
Alexandrine Z.
Op
na aankoop van 08/08/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De apparatuur was beschadigd en ik heb geen antwoord ontvangen op mijn laatste e-mail.
User icon
Mathieu G.
Op
na aankoop van 31/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zal terug gemaild worden maar krijg niks terug verkeerde levener gedaan maar nu niks meer laten horen vind ik erg vreemd
User icon
Piet B.
Op
na aankoop van 28/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Voorbereiding en verzending op tijd. Het pakket kwam aan in het depot op 2 km van mijn huis. GLS deed er 9 dagen over om te leveren. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met de levering. Zou het mogelijk zijn om een andere vervoerder te kiezen voor levering aan huis? Zoals dpd of dhl bijvoorbeeld.
User icon
Cyrille S.
Op
na aankoop van 11/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling niet ontvangen
User icon
Benjamin C.
Op
na aankoop van 18/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Meer dan een week en nog steeds geen pakket
User icon
Daniel C.
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Top
User icon
Johny V.
Op
na aankoop van 09/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Fout in mijn bestelling, ik heb een product ontvangen dat ik niet had besteld.
User icon
Pierre F.
Op
na aankoop van 10/07/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling te laat binnen 3-7 bestelt en 7-7 binnen niet normaal
User icon
Jan V.
Op
na aankoop van 03/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Prima alles in orde
User icon
Johan J.
Op
na aankoop van 01/07/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Kon beter
User icon
Patrick B.
Op
na aankoop van 30/06/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Goede service !
User icon
Jozef L.
Op
na aankoop van 30/06/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Niets komt overeen met de gegeven afbeelding, lange levering, misleidende titel en afbeelding!
User icon
Samuel F.
Op
na aankoop van 20/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Samuel,
We're sorry to hear about your bad experience. We are constantly working to improve our products and service. Your satisfaction is our highest priority. Please contact us if you need any further advice and we will do our best to meet your expectations.
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen !
User icon
August V.
Op
na aankoop van 27/06/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Er ontbreekt een product in de bestelling
User icon
Eddy Q.
Op
na aankoop van 30/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Eddy,

We are very sorry to hear that your order was not complete. We make sure to always provide the best service and product and are happy to correct this error. Please do not hesitate to contact us with any further questions or requests.
1 /5
★☆☆☆☆
Verpakking niet geweldig
User icon
David V.
Op
na aankoop van 24/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello David, we are very sorry that the packaging did not live up to your expectations. We strive to provide quality products and service to our customers. We will look into what happened and try to find a solution to satisfy you.
1 /5
★☆☆☆☆
Niet het juiste product ontvangen de terugbetaling is gedaan maar niet de verzendkosten. Dit is de 2e keer dat ik een probleem heb met mijn bestelling. Ik heb echt pech, ook al is het een zeer goede site en snelle, vriendelijke service.
User icon
Stéphanie B.
Op
na aankoop van 22/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Stéphanie, we are sorry that your order was not to your complete satisfaction and understand the disappointment you have experienced. We pride ourselves on offering a high quality product and service to our customers, and we will do everything in our power to improve these things. Thank you again for your time and feedback.
1 /5
★☆☆☆☆
Lever batterijen met defecte startboot
User icon
Luc F.
Op
na aankoop van 21/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Luc, we are always looking for ways to improve our products and provide quality service to our customers. We have been working hard to correct the problems with the primer boat and will do our best to prevent this type of situation from happening again. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde 13 cm kunstaas en ontving 16 cm kunstaas, weer tijdverlies door het product terug te sturen. Tweede bestelling en weer een misser. 1 ster voor het papier
User icon
Martial M.
Op
na aankoop van 19/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Martial, we are sorry to read that you were disappointed with your orders. We do our best to ensure the highest possible level of service, and we welcome your feedback so that we can improve our products and services.
1 /5
★☆☆☆☆
Uw winkel is prima maar de bezorger dpd is klote ik nu tweemaal besteld bij jullie en moet hetin de parscelchop gaan halen terwijl ik thuis heb zitten wachten dpd is kut firma sorry .
User icon
Cep T.
Op
na aankoop van 21/05/2023
1 /5
★☆☆☆☆
Non été très déçu 3 semaine pour une petite commande de 25euro on téléphon pour demander quoi il vous dise que ça part et conclusion ces du baratin car ça part plusieurs jours plus tard pas sérieux... ces très bien de faire de belles promo mes ci les commande ne suivent pas je vois pas l'intérêt...je ne juré que par eux...très déçu....je commanderai plus
User icon
Eric P.
Op
na aankoop van 08/05/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van Deconinck Fishing
Op
Hello Eric,
We are sorry that your order was not delivered on time. We will make sure that such errors do not happen again. We continue to work hard to offer the best products and services to our customers and we want everyone who shops with Deconinck Fishing | Matériel & équipement de pêche to have a pleasant experience. We sincerely apologize again for the delay.