9.6/10
★★★★★
op 2239 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, ik had u een verzoek om hulp gestuurd om een keerring van een voet te vinden die we niet konden identificeren, ik had u de gegevens van de keerring en de kern gestuurd om de O-RING te vinden, u heeft me een offerte gestuurd en ik heb de bestelling geplaatst, wat ik heb ontvangen heeft absoluut niets te maken met wat ik nodig had, ik had u de gegevens gestuurd en u heeft zelfs niet gecontroleerd. Ik heb meer dan 70 euro voor niets uitgegeven, ik ben zeer teleurgesteld.
User icon
Frederic S.
Op
na aankoop van 16/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Op
Hallo, we verontschuldigen ons voor dit ongemak, aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail op [email protected] zodat we dit probleem kunnen oplossen.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een onderhoudskit voor Suzuki besteld https://www.dam-marine.com/fr/kit-entretien-moteur/69939-kit-entretien-suzuki-df100a-115a-140a-17400-92823-17400-92823.html op de foto is duidelijk een anode van de voet te zien, het staat niet in de tekst dat deze niet zal worden geleverd en dat is precies wat er is gebeurd. De foto komt niet overeen met de kit voor een DF140A motor en uw beschrijving vermeldt niet de geleverde inhoud. Uw presentatie van de kit is misleidend, het is teleurstellend.
User icon
Michel L.
Op
na aankoop van 11/04/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Op
Hallo, na controle van de kit, is de kit inderdaad compleet en bevat het alle onderdelen die op de foto staan. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op via e-mail om dit probleem op te lossen: [email protected]
1 /5
★☆☆☆☆
Helaas komt het geleverde stuk niet overeen 🙁
User icon
Sauveur M.
Op
na aankoop van 22/02/2025
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Op
Hallo, onze teams zullen contact met je opnemen om een oplossing te vinden. Aarzel niet om een retouraanvraag in te dienen op onze website: https://www.dam-marine.com/fr/content/7771-demande-de-retour

Vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆
Express levering 8 dagen later nog steeds geen levering
User icon
Ayoub M.
Op
na aankoop van 02/12/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons voor het ongemak, helaas is het buiten onze controle, het pakket is op tijd vertrokken. We hebben momenteel contact met Chronopost, ons logistieke team neemt contact met je op zodra we nieuws hebben. Nogmaals onze excuses,
1 /5
★☆☆☆☆
Door de aantekeningen in de opmerkingen te negeren, had voorkomen kunnen worden dat het verkeerde product was verzonden.
User icon
Bruno B.
Op
na aankoop van 10/10/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, onze excuses voor het ongemak. Onze teams hebben contact met je opgenomen om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten.
1 /5
★☆☆☆☆
5 dagen te laat voor wat een 24-uurs levering had moeten zijn, de meeste artikelen verbogen/beschadigd en de rest van zeer slechte kwaliteit. Zeer prettige klantenservice, maar behalve excuses nog steeds niets concreets. Te vermijden
User icon
Louise V.
Op
na aankoop van 19/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je hebt besteld voor levering in Spanje, dus de 24-uurs levering is niet van toepassing. De bestelling is vertrokken op donderdag 19/09 (de dag van je bestelling) en aangekomen op dinsdag 24/09 (volgens Chronopost tracking). Leveringsdagen worden berekend op werkdagen (maandag tot vrijdag). Het pakket heeft er dus 3 dagen over gedaan om geleverd te worden, zoals bepaald voor alle Chronopost export in Europa (ongeveer 2 tot 3 dagen). Deze tijd staat vermeld in de bestelling en in het internationale leveringsbeleid. We hebben de voorraden gecontroleerd en de onderdelen zijn allemaal in goede staat. Wat de coli betreft, hebben we u gevraagd om een foto van de doos om ons verzoek aan Chronopost te ondersteunen, maar we hebben niets ontvangen. Zonder al deze elementen kunnen we geen verzoek indienen bij Chronopost.
1 /5
★☆☆☆☆
Naar aanleiding van een telefonische bestelling, voldoet niet aan de consumentencode over de mogelijkheid om goederen binnen 14 dagen te retourneren en herinnert ons er slechts aan dat de algemene voorwaarden beschikbaar zijn op internetIk raad dit ten zeerste af.
User icon
Remy A.
Op
na aankoop van 05/09/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je hebt via de website besteld en daarom accepteer je de algemene voorwaarden die op internet staan. Bovendien hebben we je verteld dat de onderdelen op speciale bestelling waren en niet bij ons op voorraad, wat betekent dat we ze niet terug kunnen nemen, iets wat je hebt geaccepteerd toen je bestelde. Volgens onze verkopers zijn ze aangepast aan uw motor, dus er was geen reden om ze terug te sturen. Met vriendelijke groet
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaatste op maandag een bestelling voor levering op dinsdag vóór 17.00 uur en ik betaalde voor expreslevering. Ik ontving de bestelling op vrijdag om 15.00 uur. Dat is duur verzenden voor een deadline die niet werd gehaald. Aan de andere kant was DAM MARINE zeer professioneel in het vergoeden van mijn verzendkosten, wat ik erg op prijs stelde.
User icon
Andre M.
Op
na aankoop van 30/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, sorry voor het ongemak, het kan gebeuren dat vervoerders niet de service bieden die ze beloven, helaas kunnen we daar niets aan doen. Nogmaals sorry en maak je geen zorgen over het gebaar, het is normaal. Het allerbeste,
1 /5
★☆☆☆☆
Zeer slechte transportservice SEUR. De onderdelen kwamen 3 dagen te laat aan
User icon
Francisco G.
Op
na aankoop van 29/07/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, helaas hebben we geen controle over deze vertraging. Zelfs na contact te hebben opgenomen met Chronopost, gebruiken ze het geval van "overmacht" zoals geschreven in de transporttracking. Het spijt ons voor dit incident. Met vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆
Ik plaatste een bestelling en de winkelbediende had me moeten "adviseren" dat er een turbokit was. In plaats van alles in detail te bestellen.
User icon
Alain M.
Op
na aankoop van 06/06/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons van deze onhandigheid. De verkoopmedewerker heeft gewoon de schatting gemaakt op basis van uw verzoek, dat een gedetailleerde stuklijst bevatte. Onze klanten die ons een gedetailleerde stuklijst geven, willen meestal alle onderdelen in detail hebben. Hoogachtend
1 /5
★☆☆☆☆
Ik bestelde dit artikel express omdat het een noodgeval was.Ik ontving twee o-ringen in het pakket die niet overeenkwamen met de referenties.Ik moest dit aanbevelen aan volvo.Resultaat: een week vertraging en mijn klant was niet blij.
User icon
Samih Z.
Op
na aankoop van 23/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, we hebben uw aankoopproces gecontroleerd, u hebt afdichtingen gekocht op het opengewerkte aanzicht van een Volvo DP290 (of 290DP), na controle zijn de twee afdichtingen die worden aangegeven de afdichtingen die de fabrikant op zijn aanzichten plaatst, en het lijkt erop dat dit de afdichtingen zijn die zijn verzonden. Kunt u het probleem in meer detail beschrijven per e-mail naar [email protected]?
1 /5
★☆☆☆☆
Ik ben erg beledigd door de behandeling van dit Franse bedrijf en ik voel me bedrogen omdat ik een brandstofkoeler bestel voor een Volvo Penta D4 260 pk en het blijkt dat hij na ontvangst niet past en 4 dagen later stuur ik hem terug om de portokosten te betalen die 90 vanuit Spanje zijn. Ik kocht een andere oliekoeler van hen nadat ik hem betaald had, waarvan ik kon zien dat hij lang opgeslagen was geweest (hij had roestvlekken op de behuizing) en hij kostte me ongeveer 1000 euro. En wat schetst mijn verbazing als DAM MARINE me antwoordt dat ze me het geld van de eerste koeler die ik heb teruggestuurd niet terugbetalen door te zeggen dat deze was gemanipuleerd, aangezien dit een authentieke leugen is omdat het product dat ik uit de doos haalde en om te zien dat het niet de originele was, opnieuw werd geïntroduceerd en zorgvuldig werd verpakt om het terug te sturen naar hun faciliteiten.nu vertellen ze me dat ik 15 dagen de tijd heb om langs hun faciliteiten in Frankrijk te gaan om het levend op te halen in Spanje of dat ik opnieuw de portokosten betaal zodat ze het opnieuw naar mij sturen. Als ze me geen eerlijke oplossing geven zal ik het in handen geven van mijn advocaat en het bureau voor consumentenbescherming en ik zal het melden op alle sociale netwerken. Het antwoord op deze opmerking is niet echt. De koeler was brandschoon zonder krassen of barsten of wat dan ook. Geen geknoei, maar hoe makkelijk is het om na een aanklacht het geld niet terug te geven... en alles te zeggen om het te vermijden. Einde van mijn betoog!...Ik weet nu al waar ik nooit meer een vervanger voor mijn boot zal kopen.
User icon
Anton
Op
na aankoop van 21/05/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, We hebben de terugzending van uw oliekoeler geaccepteerd, die te wijten was aan een fout van uw kant, waardoor u voor het transport moest betalen. Bij ontvangst van de radiateur constateerden onze teams dat deze sporen van montage vertoonde en dat er een barst in het onderdeel zat, wat betekent dat u geprobeerd had het onderdeel te monteren. De retourzending werd daarom geweigerd door ons verkoopteam, dat in onze gebruiks- en retourvoorwaarden heeft bepaald dat de retourzending van reeds gemonteerde onderdelen wordt geweigerd, omdat we deze onderdelen niet meer kunnen doorverkopen. Met vriendelijke groet ____________________Bonjour, Nous avons accepté le retour de votre refroidisseur d'huile, celui-ci provenait d'une erreur de votre part, d'où le fait que vous deviez payer le transport. Na ontvangst van deze refroïdisseur hebben onze technici vastgesteld dat hij sporen van montage vertoonde en dat er een scheur in het apparaat zat, wat betekent dat u geprobeerd hebt het apparaat te monteren. Le retour a donc été refusé par notre équipe commerciale, qui stipule dans nos conditions d'utilisation et de retour que le retour de pièces déjà montées au préalable sera refusé du fait que nous ne pouvons plus revendre ces pièces. Met vriendelijke groet,
1 /5
★☆☆☆☆
IK HEB HET PAKKET NOG NIET ONTVANGEN
User icon
Hector F.
Op
na aankoop van 27/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, er was inderdaad een probleem met de verzending door de vervoerder. We hebben een klacht ingediend bij de vervoerder en zullen contact met u opnemen om u terugbetaling van de verzendkosten aan te bieden. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
User icon
Dominique M.
Op
na aankoop van 21/03/2024
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je hebt een afhaalpunt geselecteerd en dat is TABAC PRESSE AIGUILLERIE. Uw coli ligt sinds 23/03 op u te wachten bij deze tabakswinkel. Hoogachtend
1 /5
★☆☆☆☆
Ze hebben me het verkeerde product gestuurd en willen het niet omruilen, ook al heb ik het juiste model besteld.
User icon
Ella G.
Op
na aankoop van 12/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je hebt een onderdeel besteld dat we speciaal voor jou hebben besteld (ref. DM_MA_860183). Aangezien we dit onderdeel niet op voorraad hebben, kunnen we geen retourzendingen accepteren. Onze voorwaarden zijn hier beschikbaar: https://www.dam-marine.com/fr/content/13-cgv-cguPartie 10 over retourzendingen. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, hoewel het per expresse is verzonden, dus we betalen expresse-verzendkosten voor niets !!!!!
User icon
Gerald R.
Op
na aankoop van 14/12/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons voor het ongemak. Na contact te hebben opgenomen, bleek helaas dat Chronopost een probleem had met uw pakket, het opgegeven adres had een fout in de postcode waardoor het pakket niet kon worden verzonden. Nogmaals onze excuses, we hebben het pakket dezelfde dag verzonden en de fout van Chronopost ligt helaas buiten onze macht. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, de verzendkosten voor 3 O-ringen zijn erg duur voor maar een paar gram (14 euro).
User icon
Jacques
Op
na aankoop van 24/11/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons voor het ongemak, maar we hanteren de tarieven die worden opgelegd door de vervoerders om ervoor te zorgen dat de pakketten worden gevolgd. Wij bieden u colissimo relais waarmee u minder zou hebben betaald,
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo, de distributiepomp nr. 3582310 die ik op 2 september bij u heb besteld voor mijn Volvo-motor is niet geschikt voor mijn motor (de druk is te laag). Ik ben van plan hem naar u terug te sturen voor terugbetaling.
User icon
Rawski R.
Op
na aankoop van 03/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, als u een retourzending wilt aanvragen, neem dan contact met ons op via deze link: https://www.dam-marine.com/fr/content/7771-demande-de-retourMerci.
1 /5
★☆☆☆☆
40 voor een Colissimo naar Frans West-Indië ..... een beetje duur nietwaar?
User icon
Faivre F.
Op
na aankoop van 06/09/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, we begrijpen je ontevredenheid, maar we hanteren de door Colissimo opgelegde transportprijzen. We kunnen niet anders. Als u het goedkoper vindt, kunnen we uw pakket voorbereiden en het aan een vervoerder geven die u hebt aangewezen om het bij ons op te halen. Hoogachtend
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb het artikel niet ontvangen en heb er tot nu toe nog geen vergoeding voor gekregen.
User icon
Alvaro R.
Op
na aankoop van 09/08/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je coli is sinds 14/08 beschikbaar op je afhaalpunt. Je hebt het afgehaald op 30/08, maar het is op tijd geleverd aan het afhaalpunt. Vriendelijke groeten
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb de riem nog steeds niet ontvangen!!!!!In de berichten van chronopost kan ik niet vinden waar ik hem kan ophalen omdat ik er niet was toen ze probeerden hem af te leveren.
User icon
Bruno D.
Op
na aankoop van 16/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons voor het ongemak, maar we hebben het pakket op tijd verzonden en u had het op woensdag 19/07 moeten ontvangen (d.w.z. 48 uur later dan gepland). De bezorger heeft geprobeerd te leveren op woensdag 19 en donderdag 20 door contact met u op te nemen. We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor het feit dat we uw pakket niet kunnen afhalen, aangezien het tijdig werd verzonden en "geleverd", maar we kunnen niet controleren of u aanwezig bent op het leveringsadres dat u hebt opgegeven. We raden je gewoon aan om Chronopost te bellen op +339 69 39 13 91 met je trackingnummer zodat zij, die verantwoordelijk zijn voor dit probleem, het kunnen oplossen. Nogmaals, sorry voor het ongemak, onze teams zijn beschikbaar als u informatie nodig heeft. Met vriendelijke groeten,
1 /5
★☆☆☆☆
Mijn bestelling werd niet in aanmerking genomen en verwerkt 4 5 dagen later ondanks mijn aandringen calls.express port betaald voor niets ...
User icon
- P.
Op
na aankoop van 17/07/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, je hebt 2 bestellingen geplaatst op 15/07, één die je per bankoverschrijving wilde betalen (waarschijnlijk een vergissing) en één die je per creditcard hebt betaald met de artikelen van de bankoverschrijving en nog andere artikelen. Aangezien 15/07 een zaterdag was, hadden we je bestelling niet kunnen verzenden vanaf maandag 17/07, zoals vermeld op alle levertijden op de website (we zijn niet open in het weekend). We hadden een computerbug op maandag, waardoor we helaas, en hiervoor bieden we onze excuses aan, sommige verzendingen moesten uitstellen, waardoor we je pakket op dinsdag hebben verzonden en je het op woensdag 19/07 hebt ontvangen, terwijl je het op dinsdag 18/07 had moeten ontvangen. Natuurlijk waren we te laat en hiervoor bieden we onze excuses aan (onze teams hebben zich al aan de telefoon verontschuldigd), maar ik reken op 1 dag vertraging en niet op 4 tot 5 dagen zoals je aangeeft. Nogmaals sorry voor het ongemak.
1 /5
★☆☆☆☆
Hallo Uw team heeft contact met mij opgenomen, het adres is correct en er is niets aan te veranderen. Het grote probleem is echter het beheer van de pakketten in het Poissy sorteercentrum, blijkbaar hebben de tijdelijke werknemers daar problemen en dit brengt alle leveringen in gevaar. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van het postkantoor en ze hebben gevraagd om mijn pakket bij een postkantoor af te geven. Als ze dat niet doen, komt de vakantie van de boot in gevaar. Daarom heb ik u gewaarschuwd om een andere, veiligere manier van bezorgen te zoeken.
User icon
Jamal S.
Op
na aankoop van 21/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, volgens uw coli tracker is het afleveradres onvolledig en had de coli op zaterdag 15 juli geleverd moeten worden. https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois?code=9V32767301939Nos teams zullen contact met u opnemen om dit probleem te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
1 /5
★☆☆☆☆
Het probleem is het transport...te veel dagen...en niet aankomst in athene...onderdelen importeren we elke dag uit europa, hebben maximaal 2-3 dagen nodig per DHL-TNT.....THANKS steve kipreos manager
User icon
Stamatis K.
Op
na aankoop van 01/06/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons voor het ongemak, maar we werken met Chronopost die een levertijd van 6 tot 7 dagen biedt voor Griekenland. U kiest voor Chronopost voor 19 euro, we kunnen u niet hetzelfde serviceniveau garanderen als DHL. Deze levertijd wordt aangegeven op deze link: https://www.dam-marine.com/gb/content/9-delivery-times-and-methods
1 /5
★☆☆☆☆
De levering stemt niet overeen met de bestelling. De geleverde producten zijn niet conform het gevraagde en gefactureerde merk.
User icon
Régis A.
Op
na aankoop van 27/03/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons van dit misverstand. Onze vertegenwoordiger heeft contact met u opgenomen om het probleem op te lossen.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb een inverter oliepeilstok besteld voor een specifiek model yanmar motor. Ik heb de peilstok op tijd ontvangen, maar hij is twee keer zo lang als het origineel en daarom onbruikbaar.
User icon
Tarak M.
Op
na aankoop van 26/01/2023
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Onderdelen kunnen geretourneerd worden als ze niet naar wens zijn. Onze technische afdeling staat tot uw beschikking op 04.94.27.36.62 om u te helpen bij het identificeren van het onderdeel dat u nodig heeft.Met vriendelijke groetDAM Marine
1 /5
★☆☆☆☆
Ik wist dat DAM in de jaren 80 dit bedrijf de reputatie had van een serieuze doos, maar wat een troost.Op hun advies, met mijn Rochester carburateur referentie, bestelde ik een pakje carburateur pakkingen met de referentie die ze me gaven. Ze vertelden me dat hun referentie niet dezelfde was, in de overtuiging dat het wel de juiste was,vervolgens vroegen ze me om ten minste 45 euro meer terwijl ze me hadden gezegd geen probleem we zouden het ruilen, natuurlijk weigerde ik, en ik eiste degene die ik had betaald na een aantal telefoontjes een goede winkelier stuurde het naar mij, het ontbrak onderdelen en anderen waren niet van mij, wat een doos te DISCOVER nieuwe generatie van oplichting........ als voormalig journalist zal ik proberen dit artikel te publiceren in de nautische kranten. geen vaardigheden om te vermijden. vooral omdat ik elders veel begrijpelijker heb gevonden.
User icon
Magin J.
Op
na aankoop van 29/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, helaas verkopen wij mechanische onderdelen voor boten, maar u heeft eerst een carburateurkit voor uw auto besteld. Ik wil u eraan herinneren dat er een prijsverschil was tussen de twee carburateurkits, waarbij de goede carburateur duurder was (referentie 201003) en de fout door u kwam (u bestelde referentie TE45334 zonder ons om advies te vragen), het is heel normaal dat het resterende bedrag voor uw rekening komt. De goede carburateurkit kostte 90 euro en de oude 42 euro, dus je moest nog 48 euro betalen. Uiteindelijk, omdat je niet wilde betalen, verloren we geld door je de incomplete kit terug te sturen. We hebben geprobeerd om het probleem op te lossen, maar je wilde niet luisteren, dus het spijt ons dat we geprobeerd hebben om commercieel tegen je te zijn. Met vriendelijke groet, het DAM Marine team
1 /5
★☆☆☆☆
Grote zwendel de foto komt niet overeen met de verzonden onderdelen het mist de verbinding en de uiteinden terwijl het nergens is gemarkeerd en het vraagt u 22euros om een set gewrichtenMERCI DAM hebben
User icon
Daniel G.
Op
na aankoop van 05/09/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons van deze situatie. Je kunt het onderdeel naar ons terugsturen als het je niet bevalt. We blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb betaald voor een expreslevering, na 6 dagen is mijn pakket nog steeds onderweg??????
User icon
Sergio M.
Op
na aankoop van 21/07/2022
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Geachte heer, Het spijt ons zeer voor het ongemak. De indicatieve vertraging voor de Grece is 6 dagen. Voor een volgende bestelling, als u de goederen dringend nodig heeft, kunnen we overgaan op een andere leveringsmethode (neem telefonisch contact met ons op).Met vriendelijke groetDAM Marine
1 /5
★☆☆☆☆
Pakket nog steeds niet geleverd
User icon
Sabine R.
Op
na aankoop van 27/12/2021
Vertaalde beoordeling
Antwoord van DAM Marine
Hallo, het spijt ons dat u geen bericht hebt ontvangen dat het pakket beschikbaar was op het postkantoor. We zijn gerustgesteld dat u het pakket kon ophalen na onze uitwisselingen.