/10
★★★★★
op 2460 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 2460 beoordelingen gepubliceerd
Laatste neutrale klantbeoordelingen
2
/5
★★☆☆☆
Wat de producten betreft, niets te zeggen, maar de levertijd is te lang en er ontbreekt communicatie over de verlenging van deze termijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, uw bestelling bevatte producten waarvan de verzendtijd 15 dagen was, zoals aangegeven op de productpagina en tijdens uw orderbevestiging. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Tevreden over de afhandeling van mijn bestellingen, maar toch enkele opmerkingen: *website: springt steeds van NL naar FR, of je krijgt een NL pagina maar de menu's zijn in het FR. * levering door DPD gebeurt op tijd, maar hun track-systeem werkt niet altijd. Indien niet thuis (of niet snel genoeg aan de voordeur) wordt het pakket gewoon voor de deur op de stoep achtergelaten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, dank u voor uw feedback, we hebben het doorgegeven aan de relevante teams om de problemen aan te pakken. Met vriendelijke groeten,
2
/5
★★☆☆☆
Bestelservice 5*****
Leveringsservice is slecht, omdat ik vroeg om thuis te leveren omdat het pakket zwaar en omvangrijk is, resultaat: het pakket is in een afhaalpunt achtergelaten terwijl ik de volgende dag expres thuis bleef, een buurman bracht me het bewijs dat er niemand op het adres was! Terwijl ik het juiste adres had gegeven en bovendien al een pakket van u had ontvangen zonder problemen, dus teleurgesteld moest ik het pakket met de auto ophalen op een plek waar je niet gemakkelijk kunt parkeren en dus moeilijk om deze zware doos op te halen #128530- #128530- #128530-
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry om te horen over uw probleem met de vervoerder, vooral omdat u eerder altijd normaal werd geleverd. We nemen contact met hen op om hen op de hoogte te stellen van deze situatie om een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
DE OPVOLGING VAN DE BESTELLING. NIET TEVREDEN 1) GEEN HANDTEKENING GEVRAAGD BIJ DE ONTVANGST VAN HET PAKKET! 2) GEEFT GEEN TIJD OM TE REAGEREN OP DE DEURBEL (HANDICAP). 3) GEEFT MIJN PAKKET AAN IEMAND DIE DE RESIDENTIE BINNENKWAM... 4) WEER ONVERBORGEN INSCHRIJVING VAN DE MAAT ENZ.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zijn erg sorry voor uw gemengde ervaring met de vervoerder. De handtekening bij ontvangst van het pakket is normaal gesproken een verplichte service die door de vervoerder wordt aangeboden, helaas is deze handtekening tijdelijk verwijderd sinds de Coronavirus-pandemie om de bezorgers en klanten te beschermen. Wist u dat het mogelijk was om ons een bericht voor de bezorger te geven zodat we een bericht op het pakket kunnen aanbrengen dat voor hem bestemd is? U kunt hem dan laten weten dat, vanwege een handicap, uw reactietijd langer is. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Het is perfect
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Alles mooi verpakt en erg netjes geleverd. Kwaliteitsvolle incontinentieproducten, ben er erg blij mee. De levertijd was echter te lang, meer dan een week, ik heb zelfs een belletje moeten doen om alles op een redelijke termijn geleverd te krijgen, op andere websites zoals zorgland bijvoorbeeld, levert men just in time (voor 17.00 besteld betekent in 80 procent van de gevallen 1 leverdag, uitzonderlijk 2 dagen). Zorgland is een Nederlandse website en levert dus supersnel. Belgische websites leveren over het algemeen veel trager dan Nederlandse websites, ook de Belgische website van Tena (ook incontinentiemateriaal), hanteert dezelfde termijnen als jullie website. Dit is duidelijk alleen een ernstig Belgisch probleem. Ik zou deze logistieke problemen trachten te verbeteren, zoniet zullen deze Nederlandse websites de Belgische markt veroveren, het is toch niet normaal te noemen dat zelfs producten uit Noord Nederland sneller geleverd worden dan bijvoorbeeld een Belgisch product op slechts 20 à 30 km afstand van je huis, dit alles ter informatie en nogmaals de kwaliteit van jullie producten staat niet ter discussie en is prima, m.v.g. *****
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw feedback. Wij leveren 95% van onze producten binnen 24 uur zoals u al zei. Sommige producten van specifieke merken zoals Suprima hebben een langere restocking tijd (3 tot 5 dagen), vandaar de vertraging in uw levering. Deze informatie is beschikbaar op de productfiche en wanneer u uw bestelling plaatst. Onze termijnen zijn dus nageleefd zoals gepland. Niettemin werken wij steeds aan de verbetering van onze diensten en houden wij rekening met uw mening om deze te verbeteren. Als u Tena producten bestelt, zoals u zei, wordt u zonder zorgen binnen 24 uur geleverd. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
De bestelling zou perfect zijn geweest als er een kleefstrip aan had gezeten.
De persoon kan zichzelf gedeeltelijk helpen.
Met dank.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
3
/5
★★★☆☆
Fout op het verzonden product… 🙁
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
2
/5
★★☆☆☆
Na een eerste communicatie waarbij ik een contactpersoon had, zou deze persoon me de procedure voor een ruil moeten sturen. Ik heb deze e-mail niet ontvangen en heb sindsdien nooit meer iemand kunnen bereiken.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Dank u voor uw beoordeling. We zijn verrast door uw opmerking. We zijn zonder problemen bereikbaar via e-mail en/of telefoon. Bovendien hebben we volgens onze e-mails u de procedure goed gestuurd. Kunt u controleren in uw ongewenste e-mails of de e-mail daar niet tussen staat? Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Ik zou graag meer keuze willen in merken van complete luiers om meer te kiezen op het gebied van plastic luiers. zeer snelle service, een beter overzicht op de site met betrekking tot de luiers, niet alleen tekeningen om mijn luiers te visualiseren zou een pluspunt zijn om het product beter te visualiseren, bijv. dikte en materiaal..... meer keuze in merken die we niet per se zien zou top zijn, dat is het.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, we geven uw opmerking door aan de betrokken dienst. Met vriendelijke groet,
2
/5
★★☆☆☆
Mijn twee laatste bestellingen zijn in twee keer geleverd, vanwege gebrek aan voorraad van hetzelfde product. Maar geen info, niets, nada. Geen link om het pakket te volgen, geleverd door DPD. Zet je in de schoenen van de klant, de rest van de bestelling, een vergeten of een fout van uw kant, pakket verloren door de bezorger of afgeleverd op een verkeerd adres, geen info. Bovendien is het erg moeilijk om u telefonisch te bereiken voor informatie....
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, onze excuses voor het ongemak. De kwaliteit van onze service en uw tevredenheid zijn voor ons van het grootste belang. We hebben uw opmerking doorgegeven aan ons betrokken team, zodat zij in de toekomst beter met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2
/5
★★☆☆☆
Impeccabele service
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Als moeder van een jonge autist van 10 jaar vond ik geen luiers meer in haar maat, bedankt voor uw assortiment en uw snelle levering
3
/5
★★★☆☆
Deze keer was mijn discrete verpakking geen nette kartonnen doos maar vol met zwart plakband dat meerdere keren om het pakket was gewikkeld!! Het is te moeilijk om uit te pakken als je een PMR bent! :-/ Pff... Ik hoop dat dit niet meer zal gebeuren.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw opmerking met ons heeft gedeeld. We hebben het doorgegeven aan de betreffende fabrikant. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Goede ergonomische producten en goed ondersteund door mijn dochter die deze luiers 24/24 uur draagt
gebrek aan communicatie voor de levering die in tweeën is gesplitst zonder dat ik hiervan op de hoogte was (door een voorraadtekort)
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Onze excuses voor het ongemak, we hebben uw opmerking doorgegeven aan ons team zodat zij deze informatie in de toekomst duidelijker met u kunnen communiceren. Met vriendelijke groet,
2
/5
★★☆☆☆
Goedemorgen
Het is gewoon niet oké als een klantenservice geen Nederlands of Engels begrijpt/praat. Verder werd er te laat op mijn e-mail geantwoord. Wanneer er een technische fout gebeurt via jullie betalingssysteem moeten wij als klant niet achter jullie aan zitten en zouden wij prioritair behandeld moeten worden in het NEDERLANDS.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij zullen onderzoeken wat er met uw bestelling is gebeurd, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Snelheid, gemak.
Maar twijfels bij de ontvangst van de bestelling. Het zou beter zijn om op de doos het bestelde product aan te geven of helemaal niets te vermelden in plaats van een product zonder verband met de bestelling te plaatsen.
Daarom moet je de doos openen om de inhoud te controleren in de huidige context.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We zullen uw opmerking doorgeven aan ons logistiek team. Wanneer ons team een doos zonder verband met uw bestelling gebruikt, wordt normaal gesproken het merk op de doos doorgestreept. We zullen kijken of dit goed is gedaan of niet. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
U zou uw pakketten rechtstreeks naar het adres van de klant kunnen sturen of zich richten tot een bezorgdienst met meer afhaalpunten: ik had moeite om mijn pakket op te halen, dat op een ver adres was afgeleverd terwijl ik *** ben.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, Wij bieden verschillende leveringsmethoden aan: - Thuislevering (via DPD) - Levering op een afhaalpunt (via DPD of Mondial Relay) Wij hopen binnenkort een nieuwe vervoerder toe te voegen voor thuisleveringen en leveringen op afhaalpunten. We zien dat u voor uw bestelling heeft gekozen voor levering op een afhaalpunt. U kunt echter ook kiezen voor thuislevering. Met vriendelijke groet,
2
/5
★★☆☆☆
Hallo, we zijn sorry dat u een probleem heeft ondervonden met onze diensten. We zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Eerste bestelling gedaan in een spoed. Snelle reactie en verzending van België incontinentie. Ontvangst van mijn artikelen in een discreet pakket. Perfect! Ik zal de volgende keer opnieuw bestellen.
2
/5
★★☆☆☆
Te veel vertraging bij de laatste bestelling
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld, inderdaad heeft uw bestelling een lichte vertraging opgelopen door een voorraadbreuk bij de fabrikant. Onze excuses voor het ongemak, we zullen de nodige maatregelen nemen zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
DE LEVERINGSTIJD EN VOLGORDEN VAN LEVERING IS GOED. DISCRETE DOOS NIET (GROOTTE EN AANTAL BESCHERMING). MISSCHIEN BRUINE PLAKBAND BOVENOP DOEN. BEZORGER MAKEN GEEN TEKEN. WACHT NIET ALTJD EN LEGGEN DE DOZEN OP DE BRIEVENBUS, DE DOOS IS IN HET OOG VAN IEDEREEN (IK WOON IN EEN GEBOUW MET EEN LIFT EN BEN HANDICAPTE), GEEF DE TIJD OM NAAR BENEDEN TE GAAN...BEDANKT.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Voor uw informatie, het is mogelijk om een discrete verpakking aan te vragen op onze website. Deze optie vindt u in uw winkelwagentje voordat u uw bestelling bevestigt. Sinds de Covid-pandemie tekenen bezorgers inderdaad niet meer uit voorzorg. Dit is een beslissing van de vervoerder en niet van ons. Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u de mogelijkheid om een bericht voor de bezorger toe te voegen. Aarzel niet om te vermelden dat u in een handicap situatie verkeert en dat er enige tijd nodig is voordat u zich kunt verplaatsen om uw pakket op te halen. Wij zullen deze informatie aan de bezorger doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
De bestelling is goed uitgevoerd en op tijd verzonden, maar toen ik vroeg om de vervoerder te informeren dat ik problemen had met de bel en hen vroeg om de bezorger te laten bellen of een sms te sturen bij aankomst op mijn adres, kreeg ik te horen dat dit onmogelijk was. Dezelfde vervoerder moest dezelfde dag een bestelling van *** bij mij afleveren, waarvoor ik dezelfde vraag had gesteld - gelukkig hebben zij geen onmogelijkheid ingeroepen, hebben het bericht doorgegeven en kon ik beide pakketten ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het is mogelijk om informatie voor de bezorger te verstrekken wanneer u uw bestelling bevestigt. Wij geven deze informatie dan aan de bezorger door. Ik zie dat er geen informatie aan ons is doorgegeven. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Hallo, ik ben tevreden over de producten, maar voor de levering van mijn bestelling voor de tweede keer echt ontevreden.
Ik heb je mijn gsm-nummer gestuurd als je mijn adres niet kunt vinden, en de bezorger kan de doodlopende straat in om de bestelling te leveren.
Dank je voor je medewerking.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat je je mening met ons hebt gedeeld. We zijn sorry voor het probleem dat je ondervindt met de vervoerder. We zullen hen de informatie doorgeven zodat het nodige kan worden gedaan bij een volgende levering.
2
/5
★★☆☆☆
De levering was prima, alleen de uitleg van de verzendtijd klopte niet helemaal. In de kop wordt gezegd korte termijn (met coronatoestanden heb ik alle begrip voor langere termijn) maar het moet duidelijk zijn dat bepaalde leveringen langer duren
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Dank u voor uw mening. Inderdaad, de producten die u heeft besteld zijn de enige producten met een langere verzendtijd, namelijk 15 dagen. Deze informatie is beschikbaar op de productfiche 'Verzonden binnen 15 dagen' en tijdens de bevestiging van uw bestelling. Met vriendelijke groeten
3
/5
★★★☆☆
Het bestelde product was niet op voorraad, wat de levertijd aanzienlijk heeft verlengd. Het zou goed zijn om bij het plaatsen van de bestelling aan te geven of het product op voorraad is, maar ik erken dat het met de pandemie niet altijd gemakkelijk moet zijn.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt voor uw mening. Inderdaad, u had sneller op de hoogte moeten worden gesteld van deze tijdelijke voorraadbreuk van de fabrikant. Onze excuses en we danken u voor uw begrip van de huidige situatie met betrekking tot de Covid-19 pandemie. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Langzame transport. Geen e-mail van dpd die waarschuwt voor de dag en het uur van levering
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We constateren inderdaad dat de vervoerder vertraging heeft gehad bij het afleveren van uw pakket, wat abnormaal is. We zullen uw mening zeker in overweging nemen en u in de toekomst andere oplossingen voorstellen die, daar zijn we zeker van, beter aan uw verwachtingen op het gebied van levering zullen voldoen. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Ik geef drie sterren voor de totale diensten aangeboden door Incontinence België en zijn bezorger DPD. In detail zou dit respectievelijk 5 sterren en 1 ster geven. De ernst en professionaliteit van uw bedrijf worden verpest door een leveringsservice DPD waarmee ik geen geluk heb gehad, dat is het minste wat je kunt zeggen, het heeft twee weken geduurd om mijn pakket te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor het delen van uw mening. Inderdaad, de levering van uw pakket heeft een aanzienlijke vertraging opgelopen door verschillende leveringsproblemen, zoals per e-mail uitgewisseld. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit incident zich in de toekomst niet meer herhaalt en we danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Ik moest bellen omdat men me een leverdatum had gegeven, maar ik had nog steeds niets ontvangen, de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me dat er een artikel ontbrak en dat ze vergeten waren me een e-mail te sturen, maar ze zei me dat het artikel op voorraad was en dat ik het binnenkort zou ontvangen en natuurlijk, 2 dagen later had ik mijn pakket, maar het heeft wel 10 dagen geduurd. Ik was een beetje geïrriteerd omdat ik het echt nodig had, ik was op het punt om terug te keren naar mijn gebruikelijke winkel. Maar ik zou opnieuw bestellen in de hoop het pakket op tijd te ontvangen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor het delen van uw mening. We zijn jammer dat uw ervaring met onze service tegenstrijdig is. We zullen uw mening uiteraard in overweging nemen om de kwaliteit van onze service verder te verbeteren. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Goede service, goed product jammer slechte vervoerder...
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. We hebben uw feedback genoteerd om onze diensten te verbeteren, met name op het gebied van de vervoerder. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
Te lange levertijden, maar commercieel gebaar.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt voor uw mening. Onze excuses voor de lichte vertraging die we hebben ervaren, een van de bestelde producten was niet op voorraad bij de fabrikant, we wachtten dus op de ontvangst daarvan. Met vriendelijke groet,
3
/5
★★★☆☆
De luiers laten een beetje los. Ze scheuren aan de achterkant van de luier.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Het spijt ons dat het bestelde product niet aan uw verwachtingen voldoet, dit is de eerste keer dat we zo'n opmerking ontvangen. We hebben uw opmerking doorgegeven aan de fabrikant om te kijken wat mogelijk is. Met vriendelijke groet,