9.4/10
★★★★★
op 2460 beoordelingen gepubliceerd

Laatste neutrale klantbeoordelingen

3 /5
★★★☆☆
Zou handiger kunnen zijn
User icon
Monique C.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Te lange levertijd
User icon
Hadelin D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Men beweert een levering binnen 48 uur, maar ik wacht soms 3 dagen voordat het wordt verzonden, zonder dat ik van iets op de hoogte word gesteld.
User icon
Pierrette M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Op de site zelf is alles goed verlopen, niets op aan te merken. Wat betreft de verzending: de verpakking is beschadigd aangekomen (de dop van een van de reinigingssprays was gebroken) terwijl het pakket geen externe schade vertoonde. Uw bevestigingsbericht van de levering is verontrustend, het vermeldt een levertijd op mijn adres terwijl het bericht van DPD een levering op een afhaalpunt vermeldt. De eerste reactie is een niet geleverde zending totdat ik ook de e-mail van DPD raadpleegde.
User icon
Yves D.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Twee plastic urinoirs: de deksels zijn erg moeilijk te gebruiken en meerdere keren, op het moment dat ik het urinoir op het nachtkastje wilde zetten, ging het deksel open, dus het product geeft me geen voldoening, vooral een urinoir dat bijna onbruikbaar is
User icon
Pol M.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Wij danken u voor het nemen van de tijd om ons uw feedback over de kwaliteit van onze producten te geven. Het spijt ons te horen dat u niet volledig tevreden bent en we begrijpen uw teleurstelling volledig. De tevredenheid van onze klanten is een prioriteit. We hechten veel waarde aan het aanbieden van kwaliteitsproducten, en het is belangrijk voor ons om deze situatie zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
2 /5
★★☆☆☆
Altijd vertraging
User icon
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. We doen ons best om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. In de meeste gevallen verzenden we de bestellingen dezelfde dag of de volgende dag als de bestelling in het weekend is geplaatst. Het komt voor dat de vervoerder problemen ondervindt bij de levering. We doen ons best om altijd een oplossing te vinden die de klant past (voor zover mogelijk). Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
2 /5
★★☆☆☆
Vertraging in verzending zonder waarschuwing. Een week na het plaatsen van de bestelling realiseren ze zich dat sommige producten niet op voorraad zijn
User icon
Majed S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
"Hallo, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, België Incontinentie"
3 /5
★★★☆☆
De kwaliteit van de producten is zeer goed, maar jammer dat de levertijden niet worden gerespecteerd. Je moet een week rekenen voor de levering, dus veel langer dan voorheen.
User icon
Vanessa D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Wij danken u voor uw opmerking. Wees gerust dat we alles doen wat nodig is om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren, met name wat betreft de levering. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
3 /5
★★★☆☆
Bestelling op maandag en pas de volgende dinsdag ontvangen, gelukkig had ik een voorraad.
User icon
Colette B.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Geen mening
User icon
Jacques P.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het is moeilijk om een oude bestelling terug te vinden om hetzelfde opnieuw te bestellen
User icon
Etienne M.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Test review merk
User icon
Jean D.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Ik heb de bestelde producten niet ontvangen. Het is jammer omdat ik tot nu toe zeer tevreden ben geweest. Wat is er gebeurd? Ik had Lille Suprem Light Normal (28 stuks) besteld en ongewenste Super ontvangen!
User icon
Yves C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, U heeft inderdaad Lille Suprem For Men Super besteld in plaats van Lille Suprem Light Normal. Als het een fout van uw kant is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op [email protected] om een retour en terugbetaling van de verkeerde goederen aan te vragen. Met vriendelijke groet, België Incontinentie.
2 /5
★★☆☆☆
Na 5 dagen wachten heb ik gebeld om me zorgen te maken over mijn bestelling. Na een snel onderzoek informeerde mijn gesprekspartner me dat mijn pakket verloren was en dat België Incontinentie onmiddellijk een ander pakket zou sturen! Dank u, maar ik wachtte dringend op het eerste pakket...
User icon
Sheka O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn sorry voor dit en doen ons best met de vervoerder om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie.
3 /5
★★★☆☆
Het duurt veel te lang voordat de producten aankomen.
User icon
Guido H.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Kennelijk heeft België Incontinentie geen voorraad en is dus volledig afhankelijk van zijn leveranciers voor de levering. Voor deze vierde bestelling in 2 jaar, net als voor de drie voorgaande bestellingen, moest ik het bedrijf per e-mail herinneren om de levering van de bestelde producten te krijgen. Elke keer begrijp ik dat het gaat om vertragingen door de leverancier. Ik wil benadrukken dat België Incontinentie zeer eerlijk is, want na mijn klacht per e-mail hebben ze de laatste bestelling van 4 identieke artikelen in 2 postzendingen met enkele dagen tussenpoos geleverd. Kortom, een bedrijf waarmee je geduldig moet zijn.
User icon
Monique D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Nog niet ontvangen bestelling 11737911.
User icon
Christian V.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op [email protected]? Met vriendelijke groet, België Incontinentie.
3 /5
★★★☆☆
Niets.
User icon
Marc M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Na 2 ontbrekende artikelen (+-12€) wacht ik op een bestelling van 120€ van urgente beschermingen, verwacht 2 weken... gedwongen om me duur te helpen!!! Commerciële aanpak te herzien? Ik ben al vele jaren klant.
User icon
Jannine J.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Mijn levering heeft bijna een week geduurd!!!
User icon
Pierrette M.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik ben altijd bezig met 'proberen-fouten' om de producten te vinden die bij me passen. De prijzen zijn hoog, de concurrentie ontbreekt, en het jaarlijkse budget van de verzekering is ruim overschreden. De communicatie zou verbeterd moeten worden om de effectieve producten beter te targeten.
User icon
Yves B.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Ik bestel al meer dan 8 jaar en de service was erg traag met leveren, verder niets te zeggen.
User icon
Dominique G.
Op
Vertaalde beoordeling
2 /5
★★☆☆☆
Vlaming, verschillende e-mails ontvangen in het Frans.
User icon
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Het spijt ons dat te horen. Aangezien uw klantenaccount in het Nederlands is, had u e-mails in het Nederlands moeten ontvangen. Kunt u het ons laten weten als dit probleem zich weer voordoet? Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
3 /5
★★★☆☆
Service voorbereiding: voeg geen stapels plastic filmstukken toe die we in onze blauwe zakken moeten terugstoppen. Voeg veel minder rommelige bubbeltjesplastic toe. Dank u.
User icon
Aline S.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Goede producten
User icon
Serge L.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
De levertijd is te lang
User icon
Véronique L.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Het telefoongesprek was niet duidelijk genoeg. Het was te kort. Als het dat wel was geweest, had ik de maat niet verkeerd gekozen!
User icon
Yves B.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn erg sorry om dit te horen en hebben de informatie intern doorgegeven zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie
2 /5
★★☆☆☆
Fout bij verzending van het afleverpunt. Klachtmail verzonden. Antwoord op de mail: pakket ontvangen. Klantenservice is slecht
User icon
Nathalie S.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, kunt u ons meer vertellen, want we hebben geen uitwisseling per e-mail met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie
3 /5
★★★☆☆
Over het algemeen tevreden, behalve dat deze laatste bestelling niet compleet is! En ik weet niet of ik de rest binnenkort zal krijgen??!!
User icon
Delphine D.
Op
Vertaalde beoordeling
3 /5
★★★☆☆
Levering te traag. Besteld op woensdag om 10 uur en geleverd op maandagmiddag
User icon
Georges C.
Op
Vertaalde beoordeling