/10
★★★★★
op 2460 beoordelingen gepubliceerd
★★★★★
op 2460 beoordelingen gepubliceerd
Laatste negatieve klantbeoordelingen
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb de bestelling op 09/02 geplaatst en deze op 15/02 ontvangen. Ik heb 2 e-mails gestuurd om te vragen waar het was. Als u dit probleem niet oplost, zal ik niet meer bij u bestellen.
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn erg sorry om uw ontevredenheid te horen. We hebben op uw laatste e-mail geantwoord met de vraag of u de herleveringsopties van de vervoerder had ontvangen, maar u heeft ons niet geantwoord. Wat betreft uw bestelling, de vervoerder geeft aan dat uw twee pakketten op 15/02 zijn geleverd met een bewijs van levering. Aarzel niet om ons per e-mail te contacteren indien nodig. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Het is nu 1 maand geleden dat mijn bestelling nog steeds niet is aangekomen
Marie Rose L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent, wat we volledig begrijpen. Een klacht is ingediend bij de vervoerder op 20/01, hij heeft ons laten weten dat uw bestelling vandaag in behandeling is genomen en dat deze zo snel mogelijk bij u zal worden afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze controle ligt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Nog steeds niet ontvangen!!!
Maggie P.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Wij danken u voor uw bestelling. Naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we een nieuw pakket verzonden met BPOST omdat uw pakket met DPD niet kon worden geleverd. Onze excuses voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Betaald op 2/12, op 27/12 nog niets ontvangen. Al veel contact met de klantenservice, er worden geen oplossingen geboden. Ondertussen op 23/12 besteld bij een ander bedrijf en vandaag geleverd. Onze maandelijkse bestelling zijn jullie kwijt.
Lien L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste klant Het spijt ons dat u uw bestellingen niet hebt ontvangen. We hebben ze op tijd verzonden, maar helaas is de vervoerder ze allebei kwijtgeraakt. Onze boekhoudafdeling heeft uw bestelling terugbetaald. Bedankt voor uw begrip, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Zeer vertraagde levering, ik ben teleurgesteld en heb om een terugbetaling moeten vragen.
El Hachmi O.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Het spijt ons dat u uw pakket niet heeft ontvangen en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak, hoewel dit buiten onze wil ligt. De vervoerder heeft helaas uw pakket verloren en we hebben ondertussen een terugbetaling geregeld. We doen ons best om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Er wordt ook geen hulp geboden.
Lien L.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Onze excuses voor het ongemak. We hebben contact opgenomen met de vervoerder om uit te zoeken wat er met uw pakket was gebeurd. Zodra uw pakket bij ons was teruggekomen, hebben we uw bestelling volledig terugbetaald, zoals u had gevraagd. Bedankt voor uw begrip, België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Test
Mayssa B.
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Nooit aangekomen, gewoon terugbetaald.
Sandrine D.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, Inderdaad, bpost heeft gemeld dat uw adres volgens hen onvolledig of onjuist was en heeft het pakket daarom automatisch teruggestuurd, vandaar de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
Terug in het Frans--West-Vlaanderen.
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, kunt u ons meer vertellen? Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
O auto verandert volledig droog bij het binnenkomen in het zwembad, het houdt niets vast, dus het vult in 2 minuten met zwembadwater.
Robert V.
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
West-Vlaanderen, toch blijven die mails in het Frans.
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Terug alles in het Frans, kan geen Frans, WEST-VLAANDEREN.
Sandra C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Kunt u ons vertellen welke informatie u in het Frans hebt ontvangen? Aangezien uw account in het Nederlands is, zou u deze in uw eigen taal moeten hebben ontvangen. Met vriendelijke groeten, Uw België Incontinentie team.
1
/5
★☆☆☆☆
Bestelling van meer dan 300 € (voor banale beschermingsartikelen) geplaatst op 25 april en ontvangen na een herinneringsbelletje van mijn kant op 7 mei. In feite! als ik het goed begrijp, als er een artikel ontbreekt, blokkeren ze de bestelling en wachten ze op hun leverancier en dat alles om te voorkomen dat ze betaalde verzendingen doen. Nu! zal ik vaker en kleinere bestellingen plaatsen.
Eddy G.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, Onze excuses voor het ongemak. U had normaal gesproken nooit deze vertraging moeten ervaren, het betreft producten met doorgaans een zeer grote voorraad. Helaas hebben we een bevoorradingsprobleem ondervonden met een van de bestelde referenties. Ondertussen hebben we alle maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat deze onderbreking zich niet meer voordoet en hebben we onze diensten herinnerd dat een gedeeltelijke verzending van uw bestelling had kunnen worden uitgevoerd. Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
Communicatiedienst zoekt geen oplossingen voor een probleem.
Cartelle C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn erg sorry om dit te horen. Kunt u ons meer vertellen over het probleem dat u heeft ondervonden? Onze prioriteit is uw tevredenheid, wees er zeker van dat we alles doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Met vriendelijke groeten, België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
Levering: niets ontvangen sinds meer dan 7 dagen en geen commerciële geste.
Cartelle C.
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, we zijn bedroefd te horen dat u problemen heeft ondervonden met de levering van uw bestelling. Zoals per e-mail uitgelegd, verlengt de eindejaarsperiode soms de levertijden vanwege de werkdruk en bepaalde vakanties. Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie
1
/5
★☆☆☆☆
Ik had luiers besteld voor zware incontinentie en we kregen andere opgestuurd, kleinere, ik mailde en zogezegd wisten ze er niet van... controleren zij hun binnengekomen voorraad niet bij aankomst. Er was geen sprake van tegemoetkoming. We hadden 8 pakken besteld, ik vermeldde dat ik niet meer bij hem zou bestellen en toen zeiden ze als tegemoetkoming dat we ze terug mochten opsturen. Weer alles in dozen steken en een grote doos terug opsturen, ik kon ze zelf alleen niet dragen... ik bestel hier nooit meer!!!!!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Pakket verzonden in een duidelijke doos met groot geschreven dat het luiers waren en met mijn naam
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, dat op 22 augustus naar u is teruggestuurd (bpost). Ik wacht nog steeds op mijn geld terug. Ik heb net een van uw medewerkers gesproken die me vertelde dat de retouren binnen de maand worden behandeld. Schandalig!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
0 voor de levering. Nu weet het hele dorp dat ik TENA gebruik. Uw logo staat op de hele rand van de verzenddoos. Wat betreft discretie: het is waardeloos. Nooit meer zal ik een aankoop doen bij uw bedrijf.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
1
/5
★☆☆☆☆
Ik heb een doos van 6 pakken 'Super Seni Trio - XL' (à 1,05 € per stuk) besteld, de verpleegsters melden me dat het een ramp is!!! Een echte zeef!! Onmogelijk om ze te gebruiken! RESULTAAT: 114,84 € IN DE PRUL!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo meneer, we zijn verdrietig te horen dat het product dat u had besteld niet aan uw verwachtingen voldoet. Er zijn veel merken en verschillende producten. We kunnen samen met u het product bekijken dat het meest geschikt zou zijn voor uw situatie en u het beste adviseren op basis van uw behoeften. Neem gerust contact met ons op via e-mail. Wat betreft de onbruikbare producten, neem ook gerust contact met ons op via e-mail, want we kunnen de ongeopende pakketten terugnemen en u daarvoor terugbetalen. Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
De bestelling is niet aangekomen. Ik heb een e-mail gestuurd en ze hebben niet gereageerd. Ze negeren de klanten en de gevolgen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo mevrouw, volgens de tracking van de vervoerder BPOST is uw bestelling op 03/05/2023 geleverd. Volgens uw e-mail van 04/05/2023 om 21:30 meldt u dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Onze klantenservice heeft u op 05/05/2023 om 8:45 en vervolgens om 11:15 geantwoord dat er een onderzoek was geopend bij BPOST om meer informatie te verkrijgen over de levering van uw pakket. Op 09/05/2023 om 15:52 heeft onze klantenservice u opnieuw benaderd om te melden dat de levering van het pakket niet kon worden bevestigd door BPOST en dat het nodig was om een document van 'niet-ontvangst' in te vullen zodat we uw bestelling opnieuw kunnen verzenden of u kunnen terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur. Sinds 09/05/2023 wachten we op een reactie van uw kant... Met vriendelijke groet, Uw team België Incontinentie.
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo mevrouw, we hebben uw bestelling terugbetaald na de retour. Met vriendelijke groet, België Incontinentie
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
gebruiksvriendelijke site en betrouwbaar kwaliteitsproduct.
1
/5
★☆☆☆☆
Gebruik neutrale verpakking en niet die van de fabrikant van urinebescherming.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, de discrete verpakking is een optie die u moet selecteren wanneer u uw bestelling plaatst. Als u deze optie niet kiest, kan het zijn dat uw bestelling inderdaad in specifieke merkdozen wordt verzonden. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, de aankomst van het pakket was gepland voor 10/01/2022 (via DPD) Leveringsadres: *** Ik heb geen e-mail ontvangen die de aankomst van het pakket bevestigde, ik ben de volgende dag (11/01/2022) toch gegaan om te horen dat er niets was. En tot op heden, geen nieuws ... QUID ??? Met vriendelijke groet. ***
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij bieden onze oprechte excuses aan voor het probleem bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle ligt. We hebben een onderzoek geopend bij de vervoerder omdat deze u een kennisgeving van passage had moeten geven en u per e-mail had moeten informeren over de status van uw bestelling. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
16 dagen om het pakket te ontvangen. Heel slecht
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle ligt. Uw bestelling is binnen 24 uur na uw bestelling verzonden. Helaas heeft de vervoerder in deze periode van het jaar enige vertraging opgelopen bij de levering. Er is een onderzoek geopend bij hen. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en het volledige product vervangen. Met vriendelijke groet,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Zeer aangenaam aan de telefoon
1
/5
★☆☆☆☆
Hallo, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het probleem bij de levering van uw bestelling, hoewel dit buiten onze controle lag. We hebben een onderzoek geopend bij de vervoerder omdat deze u een kennisgeving van passage had moeten geven en u per e-mail had moeten informeren over de status van uw pakket. Met vriendelijke groet,
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
snelle levering en het pakket voldoet aan mijn verwachtingen
1
/5
★☆☆☆☆
Foutieve beschikbaarheid van producten en verzendfouten leiden tot een altijd onvolledige levering een maand na bestelling. De beschikbaarheid van de producten die op de site worden aangekondigd, moet worden bijgewerkt en de assemblage van de bestellingen beter worden gecontroleerd. Tenminste, de klantenservice reageert op klachten.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, U zult binnenkort op de hoogte worden gesteld van de beschikbaarheid van onze voorraden en van meer nauwkeurige levertijden. Bedankt dat u uw mening met ons heeft gedeeld. Met vriendelijke groet,
1
/5
★☆☆☆☆
Geen bericht gekregen van levering - pakket is weer terug naar het magazijn gestuurd zonder verwittiging. Geen contactgegevens om nieuwe levering te krijgen.
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Beste, Het spijt ons te horen dat u een gemengde ervaring met onze diensten heeft gehad. Wij zullen samen met de vervoerder nagaan wat de oorzaak van deze storing is, zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groeten,
1
/5
★☆☆☆☆
Bijna 2 weken voor een bestelling!
Acheteur Vérifié
Op
Vertaalde beoordeling
Antwoord van België Incontinentie
Op
Hallo, We zijn sorry voor uw gemengde ervaring met onze diensten. We merken inderdaad een lichte vertraging in de levering van uw pakket, aangezien de bezorger het in 72 uur heeft geleverd in plaats van 24 uur. We zullen een onderzoek openen bij de vervoerder zodat dit niet meer voorkomt. Met vriendelijke groet,