9.7/10
★★★★★
op 4321 beoordelingen gepubliceerd

Laatste negatieve klantbeoordelingen

1 /5
★☆☆☆☆
Hoewel ALLE artikelen van mijn bestelling als "beschikbaar" waren aangegeven, heeft mijn bestelling 18 DAGEN geduurd om aan te komen! (de site geeft echter aan "Verzending op dezelfde dag voor bestellingen geplaatst voor 9 uur. Profiteer van actuele en voortdurend bijgewerkte voorraad op de website."). Aérographe Discount heeft me niet op de hoogte gesteld van het probleem en ik moest hun ondersteuning 2 keer benaderen, waarbij ik elke keer een ONVOLLEDIG ANTWOORD kreeg en GEEN EXCUSES voor het niet nakomen van de beloften die werden gedaan! Ik raad deze leverancier niet aan, die bovendien de HOOGSTE TARIEVEN in de sector van de consumentenluchtschilderkunst hanteert. NB: ik ben gedwongen om één ster te geven, met tegenzin!
User icon
Mikael H.
Op
na aankoop van 20/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Het zijn de verkeerde onderdelen en ik wacht op het retournummer en de terugbetaling.
User icon
Michel R.
Op
na aankoop van 13/01/2025
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zou dit bedrijf nooit meer gebruiken, goederen niet ontvangen, geld van bankrekening gehaald & geen contact kunnen opnemen met de verkoper. Ik plaatste mijn bestelling op 1 december en heb mijn goederen nog steeds niet ontvangen. Ik heb geprobeerd een e-mail te sturen met het adres op de pagina 'Contact opnemen' en ik kreeg een foutmelding dat het e-mailadres niet bestaat. Ik heb meer dan £200 uitgegeven en dit geld is van mijn bankrekening afgeschreven, maar ik heb niets ontvangen.
User icon
Diana S.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Fout in mijn bestelling, verkeerde verf opgestuurd.
User icon
Maxime F.
Op
na aankoop van 01/12/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Zie mijn e-mail aan Aérographe Discount van 6 december 2024, waarvan de details met betrekking tot de "handelaar" hieronder staan "Hallo, ik wil u graag op de hoogte brengen van mijn ontevredenheid over de verwerking van mijn bestelling voor het pakket bestaande uit de Harder Steenbeck Evolution 2024 12131/35 airbrush en de RM3500 compressor. Ik wil u eraan herinneren dat deze bestelling contant is betaald tegen de op uw site vermelde prijs. Zoals het er nu voor staat, heb ik de volgende klachten: 1- Inconsistente opvolging van de bestelling Gedurende meer dan een week verschijnt de bestelling op de site van Aérographe Discount als "verzonden" en wachtend bij de leverancier op de site van Colissimo 2- Verpakking De verpakking wordt in stukken aangeboden op het afhaalpunt De verpakking van het geheel is duidelijk onvoldoende om een compressor van 5,5kg te bevatten en de drie bolletjes papier die erin gestoken worden om de dozen vast te klemmen veranderen niet veel. De lage kostprijs van de levering aangeboden door AD kan niet worden beschouwd als de oorzaak van dit incident en de toerekening ervan aan de klant, AD heeft als professional een adviesplicht bij dit soort transacties. Op uw site staat expliciet dat AD zo georganiseerd is dat dit soort dingen niet gebeuren 3- Uitpakken, de airbrush De airbrushkoffer is niet goed gesloten, omdat de grendels erop niet zijn vastgeklikt en hij dus alleen wordt vastgehouden door de kartonnen doos van HS. De airbrush is hoogstwaarschijnlijk verkeerd geopend en gesloten voor verzending. Er is geen (verdere) beschrijving van de inhoud van de koffer, waardoor de klant niet kan controleren of de kit compleet is, alleen een doos met een QR-code die linkt naar een video op de H&S website. De compressor De compressordoos heeft een perforatie op de achterkant. Deze inslag is niet zichtbaar op de verpakkingsdoos, die intact is in het verlengde van de compressordoos. De doos is geopend, waarbij het lipje van de opening is beschadigd (een pakket kan worden geopend zonder dit lipje te beschadigen). Waarschijnlijk is de compressor voor verzending geschokt, geopend voor een vluchtige controle, maar toch verzonden... Al deze elementen waren het onderwerp van een klachtenmail naar AD op 6 december, die onbeantwoord is gebleven op het moment van schrijven van deze recensie.
User icon
Antoine S.
Op
na aankoop van 26/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb geen idee of het geleden heeft onder deze behandeling (takumi iwata micron airbrush). De reinigingsset (iwata) was onbruikbaar omdat een van de producten duidelijk gelekt had en alle stalen onderdelen had aangetast, de reinigingsstaafjes waren helemaal vervuild. Ik denk niet dat ik opnieuw zal bestellen gezien dit ongeluk.
User icon
Eric P.
Op
na aankoop van 28/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik vergat een product in mijn bestelling op te nemen en kreeg een tegoedbon voor een artikel dat ik al had toen ik mijn pakket ontving. Verrassend genoeg was het het goedkoopste artikel! Dus ontevreden over mijn eerste bestelling.
User icon
Guillaume B.
Op
na aankoop van 12/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb 5 blikken verf besteld en ze hebben me er 4 gestuurd. Ik heb ze twee keer gemaild en geen reactie gekregen.
User icon
Emilio Jose C.
Op
na aankoop van 12/11/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ontevreden, de ontvangen apparatuur is onbruikbaar en ondanks dat ik per e-mail ben aangeschreven, heb ik geen antwoord gekregen.
User icon
Florian G.
Op
na aankoop van 01/10/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Op de foto staan veel knikkers, maar ik heb er maar 10 ontvangen, dus het is een misleidende verkoop. Schaam je!
User icon
Eric V.
Op
na aankoop van 04/08/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Sommige artikelen ontbraken in mijn bestelling en ik heb na 4 e-mails nog niets gehoord van de klantenservice. Aan de andere kant krijg ik veel spam waarin naar mijn mening wordt gevraagd.
User icon
Jean-baptiste B.
Op
na aankoop van 18/04/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestelling kwam onvolledig aan. Geen reactie van de ...
User icon
Jérémy D.
Op
na aankoop van 01/03/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Ik heb niet het model ontvangen dat ik had besteld en dat een vochtbestendig filter zou hebben.
User icon
Alexandre G.
Op
na aankoop van 24/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De verkeerde kleur besteld en geen nieuws naar aanleiding van mijn klacht. Een mooie paarse kameleon besteld en een witte gekregen niets te zien .
User icon
Rachid B.
Op
na aankoop van 06/02/2024
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Voor de derde keer schrijf ik u over een probleem met mijn Paasche Raptor. De luchtregeling is defect en het is niet meer mogelijk om de luchtstroom te stoppen. Ik beschouw uw service als nutteloos.
User icon
Robert C.
Op
na aankoop van 13/10/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Moeite om contact op te nemen met de klantenservice voor een retourzending van het matte product dat ik heb ontvangen in plaats van de platteAanrader 🙁
User icon
Kari
Op
na aankoop van 19/05/2023
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
De levering was onvolledig, dus ik wacht af hoe het probleem zal worden opgelost voordat ik een beoordeling geef.
User icon
Gérard
Op
na aankoop van 20/09/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Kan geen afleverpunt selecteren
User icon
Jpaul
Op
na aankoop van 14/06/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gevarieerde keuze, diversiteit en snelle orderverwerking, maar... Geen antwoorden op vragen... En ik heb twijfels over de after-sales service... Jammer, dat gaat ten koste van de gunstige startnotitie...
User icon
Mickixe
Op
na aankoop van 22/04/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
2 e-mails naar jullie gestuurd en nog steeds geen nieuws van jullie site: dit is helemaal niet serieus!
User icon
Veronique M.
Op
na aankoop van 19/03/2022
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Verzendkosten te duur voor 6€ 3 items van 70 gram per stuk. Het tracked letter formaat was voldoende geweest. Optie niet aangeboden via de site.
User icon
Gilles B.
Op
na aankoop van 10/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Gg
User icon
Christian M.
Op
na aankoop van 04/11/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen feedback van klanten.
User icon
Philippe D.
Op
na aankoop van 19/07/2021
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Bestel niet en kies geen Chronopost 12€ verzendkosten op vrijdag. Chronopost-verzending is niet beschikbaar op zaterdag, indien de verzender dit wenst. Dit staat niet vermeld in de Algemene Voorwaarden.
User icon
Marc F.
Op
na aankoop van 07/08/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
- Bestelling geplaatst op 17 mei 2020 met SMS tracking optie aan 0.50€ - Nog steeds genoteerd als in voorbereiding op 26 mei - Ik vroeg per e-mail om uitleg over de vertraging: GEEN antwoord - Bestelling genoteerd als geleverd op 29 mei -> NIETS in mijn doos. Dit is niet ernstig. De vertraging is misschien te verklaren, maar het totale gebrek aan informatie voor de klant niet, gezien het feit dat Aérographe Discount kosten in rekening brengt voor de tracking service!
User icon
Jean B.
Op
na aankoop van 29/05/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Er ontbreken enkele artikelen in de levering, er zou een creditnota komen, maar er is geen creditnota (ik wil liever geleverd of terugbetaald krijgen). Geen antwoord op het bericht dat op uw site is achtergelaten.
User icon
Franck B.
Op
na aankoop van 09/04/2020
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Onderdelen besteld met levering de volgende dag. 1 week vertraging. En nog een slechte pot verf in het pakket. Na diverse berichten geen gebaar of reactie van hen. Site niet aan te raden
User icon
Olivier L.
Op
na aankoop van 13/12/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Geen zorgen over het product zelf...! bestelling geplaatst op 08 november en tot op heden geen levering....!!!!!!denken over de rest van mijn bestellingen
User icon
Christian B.
Op
na aankoop van 18/11/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Levering duurde meer dan twee weken terwijl ik 40 km van de winkel vandaan ben. Ik bestelde hetzelfde product in Engeland op hetzelfde moment, ik ontving het in twee dagen.
User icon
Mattéo B.
Op
na aankoop van 05/11/2019
Vertaalde beoordeling
1 /5
★☆☆☆☆
Briljante levering door prive pakket (de slechtste bezorgdienst in de wereld) te laat pakket.terwijl op de site en mijn factuur staat colissimoPlus een product ontbreekt eerlijk gezegd briljant
User icon
Dimitri K.
Op
na aankoop van 19/08/2019
Vertaalde beoordeling